Zakończone - OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - Inspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i inwestycji

 

OGŁOSZENIE

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

w Urzędzie Gminy Strzegowo

 

Nazwa i adres jednostki

Urząd Gminy Strzegowo, 09-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32

Wolne stanowisko

Inspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i inwestycji

Data ogłoszenia naboru

30.10.2024r.

Termin składania dokumentów

15.11.2024r.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty przesyłać pocztą na adres: Urząd Gminy Strzegowo, 09-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32 lub składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 1) w nieprzekraczalnym terminie do 15.11.2024r. do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: „Nabór na stanowisko urzędnicze -  Inspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych i inwestycji”. Wyklucza się przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, za wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem ePUAP. (www.epuap.gov.pl na adres skrzynki Urzędu Gminy w Strzegowie: /fgl115m4cd/skrytka). Za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do Urzędu.

Wymiar czasu pracy

Praca w pełnym wymiarze czasu pracy – 40 godzin tygodniowo.

Wymagania związane ze stanowiskiem: niezbędne i dodatkowe

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie lub państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego konieczna jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,

5) co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych,

6) doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji oraz przygotowywaniu i rozliczaniu projektów, działań i programów realizowanych z udziałem zewnętrznych środków finansowych (w tym z funduszy unijnych oraz programów krajowych),

7) zdolność do pracy nad kilkoma projektami równocześnie i umiejętność oceny priorytetów pracy w danym momencie,

8) znajomość przepisów prawnych dotyczących funduszy unijnych, zamówień publicznych, procedur aplikacyjnych i rozliczania dotacji, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywanych zadań,

9) znajomość przepisów prawa: o ochronie danych osobowych i dostępu do informacji publicznej,  ustawy o samorządzie gminnym, KPA.

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

2) umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,

3) umiejętność pracy pod presją czasu,

4) biegła znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows oraz pracy    z programami z pakietu MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku),

5) samodzielność, systematyczność, rzetelność, kreatywność.

Zakres zadań na stanowisku

1. Z zakresu spraw pozyskiwania środków zewnętrznych z funduszy strukturalnych UE i pozabudżetowych środków krajowych:

1) monitorowanie stron internetowych w celu wyszukiwania aktualnych naborów;

2) przygotowywanie wniosków aplikacyjnych;

3) współpraca z jednostkami projektowymi;

4) przygotowywanie niezbędnych uchwał rady gminy wyrażających zgodę na złożenie wniosków;

5) skompletowanie pozostałych dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku;

6) przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy o dofinansowanie zadania;

7) współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe ze środków zewnętrznych w celu realizacji zadań;

8) koordynowanie wykonawstwa projektów;

9) przygotowywanie wniosków o płatność i załączników do tych wniosków;

10) sprawozdawczość z realizacji projektu.

2. Z zakresu realizacji inwestycji:

1) przygotowywanie spraw do zgłoszeń robót budowlanych, pozwoleń na budowę                             i zawiadomień o zakończeniu budowy;

2) koordynowanie realizacji dostaw, usług i robót budowlanych;

3) udział w czynnościach odbioru robót;

4) przygotowywanie sprawozdań i innych dokumentów związanych z Krajowym Programem Oczyszczania Ścieków Komunalnych.

3. Publikowanie informacji na stronie internetowej gminy i biuletynu informacji publicznej.

4. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta.  

Informaca o warunkach pracy

1. Praca w budynku Urzędu Gminy Strzegowo, praca związana z obsługą monitorów ekranowych co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, praca w zespole w pomieszczeniu biurowym, w uzasadnionych przypadkach praca w terenie.

2. Rodzaj umowy - z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę  na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).

Dodatkowe informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce był niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej z zastrzeżeniem art. 13a Ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r., poz. 1135). Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) życiorys – curriculum vitae, z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,

3) kopie świadectw pracy,

4) kopie dyplomów potwierdzających wymagane wykształcenie,

5) kopie innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, posiadane kwalifikacje, opinie, referencje itp.

6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

7) pisemne oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,

8) pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) podpisane pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb rekrutacji.

List motywacyjny, życiorys oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata oraz datą. Kopie dokumentów, o których mowa w pkt 3-5 winny być uwierzytelnione własnym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem” oraz datą. W celu umożliwienia weryfikacji prawdziwości dokumentów, które złożono w kopii, kandydat zobowiązany jest do okazania oryginałów tych dokumentów na żądanie komisji.

Uwagi

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: pierwszy etap – sprawdzenie ofert pod względem formalno-prawnym, bez udziału kandydatów, drugi etap – komisja rekrutacyjna dokona oceny merytorycznej dokumentów, przeprowadzi test kwalifikacyjny i rozmowę kwalifikacyjną, podczas których zostanie sprawdzony poziom wiedzy kandydata ubiegającego się o stanowisko. Kandydaci o dopuszczeniu do drugiego etapu naboru oraz o jego terminie i miejscu zostaną powiadomieni indywidualnie.

Ogłoszenie

Załączniki

Informacja o wynikach

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 października 2024 12:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Adamczyk
Ilość wyświetleń: 456
21 listopada 2024 08:49 (Krzysztof Adamczyk) - Zmiana treści zakładki.
30 października 2024 12:51 (Krzysztof Adamczyk) - Zmiana treści zakładki.
30 października 2024 12:37 (Krzysztof Adamczyk) - Zmiana treści zakładki.