Zakończone OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami

 

Nazwa i adres jednostki

Urząd Gminy Strzegowo, 09-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32

Wolne stanowisko

Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami

Data ogłoszenia naboru

23.12.2024r.

Termin składania dokumentów

10.01.2025r.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty przesyłać pocztą na adres: Urząd Gminy Strzegowo, 09-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32 lub składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 1) w nieprzekraczalnym terminie do 10.01.2025r. do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: „Nabór na stanowisko urzędnicze -  Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami”. Wyklucza się przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, za wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem ePUAP. (www.epuap.gov.pl na adres skrzynki Urzędu Gminy w Strzegowie: /fgl115m4cd/skrytka). Za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do Urzędu.

Wymiar czasu pracy

Praca w pełnym wymiarze czasu pracy – 40 godzin tygodniowo.

Wymagania związane ze stanowiskiem: niezbędne i dodatkowe

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie lub państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego konieczna jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, preferowany kierunek: w zakresie gospodarki nieruchomościami, geodezji i kartografii lub gospodarki przestrzennej,

6) co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami,

7) preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,

8) znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, oraz przepisów wykonawczych do wymienionych ustaw, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o ochronie lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, ustawy o rewitalizacji, Kodeks postępowania administracyjnego.

2. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętności poprawnego formułowania decyzji administracyjnych,

2) umiejętność praktycznego stosowania przepisów

3) umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,

4) umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta,

5) biegła znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows oraz pracy    z programami z pakietu MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku),

6) aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności,

7) dyspozycyjność,

6) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, kreatywność, rzetelność, sumienność, samodzielność, obowiązkowość, łatwość nawiązywania kontaktów           z ludźmi, wysoka kultura osobista.    

Zakres zadań na stanowisku

1. Z zakresu gospodarowania nieruchomościami:

1) gospodarowanie i zarządzanie mieniem komunalnym: nabywanie, zbywanie oraz oddawanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem, użyczenie i w zarząd;

2) ustalanie opłat za korzystanie z mienia gminnego;

3) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego;

4) prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, przysługującego osobom fizycznym;

5) współpraca z sądami oraz organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie gospodarki nieruchomościami.

2. Z zakresu gospodarki lokalowej:

1) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i remontami bieżącymi lokali mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy:

a) przydziały,

b) umowy najmu,

c) naliczanie stawek czynszów.

2) prowadzenie prac komisji ds. mieszkaniowych.

3. Z zakresu infrastruktury i gospodarki przestrzennej:

1) prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości, w tym

a) analiza przedłożonych do zatwierdzenia operatów pomiarowych pod względem formalnoprawnym i częściowo technicznym,

b) wydawanie decyzji zatwierdzających podziały i przekazywanie kompletu dokumentów do zmian w ewidencji gruntów.

4. Prowadzenie spraw związanych z poborem energii elektrycznej i oświetleniem drogowym;

5. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków.

6. Opieka nad miejscami pamięci narodowej, cmentarzami a w szczególności cmentarzami wojennymi.

7. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta. 

Informacja o warunkach pracy

1. Praca w budynku Urzędu Gminy Strzegowo, praca związana z obsługą monitorów ekranowych co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, praca w zespole w pomieszczeniu biurowym, w uzasadnionych przypadkach praca w terenie.

2. Rodzaj umowy - z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę  na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).

 

Dodatkowe informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce był niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej z zastrzeżeniem art. 13a Ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024r., poz.1135). Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) życiorys – curriculum vitae, z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,

3) kopie świadectw pracy,

4) kopie dyplomów potwierdzających wymagane wykształcenie,

5) kopie innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, posiadane kwalifikacje, opinie, referencje itp.

6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

7) pisemne oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,

8) pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

9) podpisane pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb rekrutacji.

List motywacyjny, życiorys oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata oraz datą. Kopie dokumentów, o których mowa w pkt 3-5 winny być uwierzytelnione własnym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem” oraz datą. W celu umożliwienia weryfikacji prawdziwości dokumentów, które złożono w kopii, kandydat zobowiązany jest do okazania oryginałów tych dokumentów na żądanie komisji.

Uwagi

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: pierwszy etap – sprawdzenie ofert pod względem formalno-prawnym, bez udziału kandydatów, drugi etap – komisja rekrutacyjna dokona oceny merytorycznej dokumentów, przeprowadzi test kwalifikacyjny i rozmowę kwalifikacyjną, podczas których zostanie sprawdzony poziom wiedzy kandydata ubiegającego się o stanowisko. Kandydaci o dopuszczeniu do drugiego etapu naboru oraz o jego terminie i miejscu zostaną powiadomieni indywidualnie. Zgodnie z zapisami regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Strzegowo, stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 7/2019 Wójta Gminy Strzegowo z dnia 05.02.2019r,. Wójt Gminy Strzegowo zastrzega, że może unieważnić nabór bez podania przyczyny.

Ogłoszenie

Załączniki

Wyniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 grudnia 2024 13:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Adamczyk
Ilość wyświetleń: 748
15 stycznia 2025 15:25 (Krzysztof Adamczyk) - Zmiana treści zakładki.
15 stycznia 2025 15:24 (Krzysztof Adamczyk) - Zmiana treści zakładki.
23 grudnia 2024 14:04 (Krzysztof Adamczyk) - Zmiana treści zakładki.