Nazwa i adres jednostki |
Urząd Gminy Strzegowo, 09-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32 |
Wolne stanowisko |
Podinspektor ds. inwestycji |
Data ogłoszenia naboru |
23.12.2024r. |
Termin składania dokumentów |
10.01.2025r. |
Miejsce składania dokumentów |
Wymagane dokumenty przesyłać pocztą na adres: Urząd Gminy Strzegowo, 09-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32 lub składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 1) w nieprzekraczalnym terminie do 10.01.2025r. do godz. 15.00 w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: „Nabór na stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. inwestycji”. Wyklucza się przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, za wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem ePUAP. (www.epuap.gov.pl na adres skrzynki Urzędu Gminy w Strzegowie: /fgl115m4cd/skrytka). Za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do Urzędu. |
Wymiar czasu pracy |
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy – 40 godzin tygodniowo. |
Wymagania związane ze stanowiskiem: niezbędne i dodatkowe |
1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie lub państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego konieczna jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej), 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, 6) co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku związanym realizacją inwestycji, 7) doświadczenie zawodowe w pracy nad prowadzeniem kilku inwestycji równocześnie oraz umiejętność oceny priorytetów pracy w danym momencie, 8) znajomość, w szczególności przepisów prawnych dotyczących funduszy unijnych, zamówień publicznych, KPA, ustawy o drogach publicznych, ustaw i rozporządzeń z zakresu prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych do w/w. ustaw, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywanych zadań. 2. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność 2) umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, 3) umiejętność pracy pod presją czasu, 4) biegła znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows oraz pracy z programami z pakietu MS Office (Word, Excel i inne niezbędne programy związane z pracą na stanowisku), 5) samodzielność, systematyczność, rzetelność, kreatywność. |
Zakres zadań na stanowisku |
1. Z zakresu realizacji inwestycji: 1) przygotowywanie spraw do zgłoszeń robót budowlanych, pozwoleń na budowę i zawiadomień o zakończeniu budowy; 2) koordynowanie realizacji dostaw, usług i robót budowlanych; 3) udział w czynnościach odbioru robót; 4) przygotowywanie sprawozdań i innych dokumentów związanych z Krajowym Programem Oczyszczania Ścieków Komunalnych. 2. Publikowanie informacji na stronie internetowej gminy i biuletynu informacji publicznej. 3. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta. |
Informacja o warunkach pracy |
1. Praca w budynku Urzędu Gminy Strzegowo, praca związana z obsługą monitorów ekranowych co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, praca w zespole w pomieszczeniu biurowym, w uzasadnionych przypadkach praca w terenie. 2. Rodzaj umowy - z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania konkursowego zostanie zawarta umowa o pracę na zasadach przewidzianych w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135). |
Dodatkowe informacje |
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce był niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej z zastrzeżeniem art. 13a Ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r., poz. 1135). Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. |
Wymagane dokumenty |
1) list motywacyjny, 2) życiorys – curriculum vitae, z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 3) kopie świadectw pracy, 4) kopie dyplomów potwierdzających wymagane wykształcenie, 5) kopie innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, posiadane kwalifikacje, opinie, referencje itp. 6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 7) pisemne oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, 8) pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9) podpisane pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb rekrutacji. List motywacyjny, życiorys oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata oraz datą. Kopie dokumentów, o których mowa w pkt 3-5 winny być uwierzytelnione własnym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem” oraz datą. W celu umożliwienia weryfikacji prawdziwości dokumentów, które złożono w kopii, kandydat zobowiązany jest do okazania oryginałów tych dokumentów na żądanie komisji. |
Uwagi |
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: pierwszy etap – sprawdzenie ofert pod względem formalno-prawnym, bez udziału kandydatów, drugi etap – komisja rekrutacyjna dokona oceny merytorycznej dokumentów, przeprowadzi test kwalifikacyjny i rozmowę kwalifikacyjną, podczas których zostanie sprawdzony poziom wiedzy kandydata ubiegającego się o stanowisko. Kandydaci o dopuszczeniu do drugiego etapu naboru oraz o jego terminie i miejscu zostaną powiadomieni indywidualnie. Zgodnie z zapisami regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Strzegowo, stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 7/2019 Wójta Gminy Strzegowo z dnia 05.02.2019r,. Wójt Gminy Strzegowo zastrzega, że może unieważnić nabór bez podania przyczyny. |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo