Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO - Unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Strzegowo

ZAPYTANIE OFERTOWE

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO

 

Nazwa zamówienia:

Unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Strzegowo

 

INFORMACJE OGÓLNE :

1. Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu (30 000,00 euro) stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) określonego w art. 4 pkt. 8.

2. Składając ofertę, wykonawca uznaje i akceptuje w pełni wszystkie warunki postawione w niniejszym  zapytaniu ofertowym.

3.  Od wykonawcy oczekuje się dokładnego zapoznania się i przestrzegania wszystkich instrukcji i warunków zawartych w niniejszym zapytaniu. 

4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować:

    Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo.

 

 Nazwa oraz adres zamawiającego.

Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, 

tel. 023 6794004, fax. 023 6794047

http://www.strzegowo.pl

e-mail: ug@strzegowo.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600

NIP: 5691759048

REGON: 130378440

 

Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem niniejszego postępowania jest odebranie płyt azbestowo – cementowych z miejsc tymczasowego składowania, pakowanie, załadunek na środek transportu, transport i przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych do utylizacji oraz wystawienie kart przekazania odpadów w ilości maksymalnie 80 Mg azbestu do utylizacji z 34 posesji (ok. 6097 m2, co przy założeniu, że 1 m2 płyt azbestowych waży 13 kg daje łącznie 79,3 Mg).

Wskazane wyżej ilości mogą ulec zmianie uwzględniając fakt, że podstawą do ich określenia są deklaracje właścicieli nieruchomości, w których właściciele określili powierzchnię dachu wyrażoną w m2.

Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, z których mają zostać odebrane płyty azbestowo – cementowe z miejsc tymczasowego składowania.

Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w wyniku prowadzenia prac.

Inne wymagania stawiane wykonawcy :

a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.

c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będzie przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,

d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

e) Wykonawca dokona uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz wypłaci odszkodowanie z tytułu ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub związanych z nimi.

f) Wykonawca dokona ważenia płyt przy użyciu własnych urządzeń, z przeprowadzonej czynności ważenia ma zostać sporządzony protokół, który będzie zawierał następujące informacje;

- imię i nazwisko osoby od której odbierane będą odpady,

- wskazanie miejsca odbioru, datę odbioru, ilość odebranych odpadów,

- rodzaj odpadu, podpis właściciela.

g) Dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwiania zebranych odpadów, tj. karty przekazania odpadów ze składowiska odpadów niebezpiecznych, potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest.

h) Wykonawca wystawi dla właściciela posesji oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

i) Zamawiający dokona protokolarnego odbioru wykonanych robót.

j) Dokonanie zapłaty za wykonaną usługę nastąpi jedynie do kwoty kosztów ilości rzeczywiście unieszkodliwionych odpadów azbestowych – wyliczonej w formie iloczynu stawki łącznej (w PLN za 1 Mg) x ilość (w Mg).

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje maksymalnie 80,0 Mg azbestu do utylizacji. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość utylizacji mniejszej ilości azbestu, nie mniej jednak niż 40,0 Mg. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia dodatkowe z tytułu zmniejszenia zakresu robót.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z  zachowaniem zasad bezpieczeństwa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności:

- ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz.21),

- ustawą z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r Nr 25, poz.150 ze zm.),

- ustawą z 15 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 3, poz. 20 ze zm.),

- ustawą z 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227, poz. 1367),

- ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.),

- rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824),

- rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649 ze zm.),

- rozporządzeniem Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010r. Nr 249, poz. 1673),

- rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. Nr 8, poz. 31).

Zamówienie jest współfinansowane ze środków WFOŚiGW w Warszawie i NFOŚiGW zadanie: „Unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Strzegowo” (przyznana dotacja) oraz „Unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Strzegowo – Etap II” (weryfikacja wniosku o dofinansowanie).

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

45262660-5 Usuwanie azbestu

Termin wykonania zamówienia: data zakończenia 30.09.2014r. 

 

Opis sposobu przygotowania oferty:

Wykonawca może złożyć na dane zamówienie tylko jedną ofertę wg wzoru określonego w załączniku nr 1.

Oferta musi być podpisana (czytelnie lub  z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną.

Ofertę należy złożyć w zamkniętym nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie i zaadresować w następujący sposób:

„Urząd Gminy w Strzegowie, 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32

Oferta w postępowaniu na zadanie: Unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Strzegowo”.

Nie otwierać przed 30.07.2014 r. godz. 1315

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 30.07.2014 r. do godz. 1300.

Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci bez otwierania po upływie terminu składania ofert.

UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.07.2014 r. o godz. 1315 w pokoju Nr 9 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Strzegowie 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32.

Otwarcie ofert będzie jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.

W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle na jego pisemny wniosek, informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ich ceny.

Podczas otwarcia ofert zamawiający poda, nazwy (firmę) oraz adres wykonawców, których oferta będzie otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty.

 

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

Wykonawca określi w cenie oferty wartość za 1 Mg unieszkodliwianego azbestu, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe.  Wartość ta będzie obejmować wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować będzie wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób wypełnienia oferowanej ceny określa formularz – załącznik nr 1.

Oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty dokona komisja na podstawie analizy dokumentów złożonych w ofertach.

Członkowie Komisji ocenią poszczególne oferty kierując się kryterium :

Najniższa cena - 100 %

Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

                                                   cena najniższa

punktacja badanej oferty =    -----------------------     x 100

                                                 cena badanej oferty

 

Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zapytania.

 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,

b) zostanie złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,

c) zostanie złożona po terminie składania ofert,

d)  będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

e) Wykonawca nie przedłoży wymaganych dokumentów.

Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdy Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Oferentem stało się niemożliwe z innych przyczyn.

 

Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami:

Damian Sobiecki – tel. 236794004 w.18

 

Na ofertę powinny składać następujące dokumenty:

1/ formularz oferty,

2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3/ decyzja Marszałka Województwa zatwierdzająca Wykonawcy (Podwykonawcy) program gospodarki odpadami, obejmujący wytwarzanie odpadów niebezpiecznych (w tym zawierających azbest) lub zezwolenia na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21).

4/ zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu w/w odpadów na składowisko odpadów niebezpiecznych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) lub podpisana umowa na transport odpadów z podmiotami posiadającymi zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych wraz z zezwoleniem dla tego podmiotu.

 5/ decyzja dla właściciela składowiska, na którym będą deponowane odpady zawierające azbest zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest poprzez składowanie lub podpisana umowa z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych posiadającego odpowiednie dopuszczenia w tym zakresie na zdeponowanie odpadów azbestowo-cementowych.

 

Wójt Gminy Strzegowo

               /-/ Wiesław Zalewski

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 lipca 2014 13:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Damian Sobiecki
Ilość wyświetleń: 2023
22 lipca 2014 13:58 (Damian Sobiecki) - Opublikowanie dokumentu.
22 lipca 2014 13:58 (Damian Sobiecki) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument nieopublikowany)
22 lipca 2014 13:58 (Damian Sobiecki) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument nieopublikowany)