Strzegowo: Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Strzegowo
Numer ogłoszenia: 42585 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegowo , Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6794047, faks 023 6794047.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Strzegowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: 1) Remont ulicy Żymierskiego w Strzegowie od km 0+003 do km 0+403. Remontowana ulica Żymierskiego jest ulicą klasy D (dojazdowa) i w pełnym zakresie obsługują otoczenie na którym się znajdują. Początek projektowanego odcinka ul. Żymierskiego przyjęto na skrzyżowaniu z ul. Słowackiego (poza pasem drogi powiatowej nr 2352W Strzegowo - Niedzbórz - Pniewo - Czerechy), a koniec na skrzyżowaniu z ul. Ciechanowską. Ulica Żymierskiego krzyżuje się z ulicami: Targową, 9 Maja, Kredytową i Szkolną. Projektuje się wykonanie remontu i wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni. W związku z tym konieczne jest wykonanie frezowania korekcyjnego nawierzchni istniejącej na głębokość 1-3 cm z użyciem frezarki z elektroniczną niwelacją. Uzyskaną frezowinę należy przekazać inwestorowi. Na powierzchni około 5% całkowitej powierzchni remontowanej założono głęboki remont zapadlisk i wybojów. Projektuje się w wybranych miejscach rozebranie konstrukcji jezdni tzn. warstw asfaltowych i podbudowy i odtworzenie podbudowy z użyciem kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm. Na zagęszczonej podbudowie projektuje się wykonanie odtworzenia nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W 50)70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 6 cm. Nie należy pozostawić nawierzchni sfrezowanej długo pod ruchem, ponieważ lepsze związanie międzywarstwowe uzyska się na świeżo zryflowanej nawierzchni. Regulację krat wpustów ulicznych, włazów studni rewizyjnych, zaworów wodociągowych należy wykonać po sfrezowaniu, bezpośrednio przed układaniem warstwy ścieralnej. Zawory, włazy studni i kraty wpustów deszczowych rewizyjnych należy wyregulować na wysokości planowanej warstwy ścieralnej czyli plus 1-3 cm. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S 50)70 wg PN-EN-13108-1 grub. 4 cm. Pomiędzy warstwami bitumicznymi projektuje się związanie międzywarstwowe. Jako lepiszcze zaleca się stosować emulsję asfaltową C 60 B3 ZM. Podłoże pod wykonywaną warstwę powinno być skropione w ilości wystarczającej na związanie warstw, bez nadmiaru lepiszcza. Skropienie powinno być wykonane sprzętem mechanicznym zapewniającym równomierność skropienia i określony ściśle jego wydatek. Zalecana ilość asfaltu (w czystym składniku) w połączeniu międzywarstwowym - 0,15-0,2 kg)m2. 2) Remont ulicy Targowej w Strzegowie od km 0+000 do km 0+170. Remontowana ulica Targowa jest ulicą klasy D (dojazdowa) i w pełnym zakresie obsługują otocze-nie na którym się znajdują. Początek projektowanego odcinka przyjęto na skrzyżowaniu z ul. Słowackiego (poza pasem drogi powiatowej nr 2352W Strzegowo - Niedzbórz - Pniewo - Czerechy), a koniec na skrzyżowaniu z ul. Żymierskiego. Projektuje się wykonanie remontu i wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni. W związku z tym konieczne jest wykonanie frezowania korekcyjnego nawierzchni istniejącej na głębokość 1-3 cm z użyciem frezarki z elektroniczną niwelacją. Uzyskaną frezowinę (destrukt) na-leży przekazać inwestorowi. Na powierzchni około 5% całkowitej powierzchni remontowanej założono głęboki remont zapadlisk i wybojów. Projektuje się w wybranych miejscach rozebranie konstrukcji jezdni tzn. warstw asfaltowych i podbudowy i odtworzenie podbudowy z użyciem kruszywa łamanego o uziarnieniu 0)31,5 mm przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm. Na zagęszczonej podbudowie projektuje się wykonanie odtworzenia nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W 50)70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 6 cm. Nie należy pozostawić nawierzchni sfrezowanej długo pod ruchem, ponieważ lepsze związanie miedzywarstwowe uzyska się na świeżo zryflowanej nawierzchni. Regulację krat wpustów ulicznych, włazów studni rewizyjnych, zaworów wodociągowych należy wykonać po sfrezowaniu, bezpośrednio przed układaniem warstwy ścieralnej. Zawory, włazy studni i kraty wpustów deszczowych rewizyjnych należy wyregulować na wysokości planowanej warstwy ścieralnej czyli plus 1-3 cm. Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S 50)70 wg PN-EN-13108-1 grub. 4 cm. Pomiędzy warstwami bitumicznymi projektuje się związanie międzywarstwowe. Jako lepiszcze zaleca się stosować emulsję asfaltową C 60 B3 ZM. Podłoże pod wykonywaną warstwę powinno być skropione w ilości wystarczającej na związanie warstw, bez nadmiaru lepiszcza. Skropienie powinno być wykonane sprzętem mechanicznym zapewniają-cym równomierność skropienia i określony ściśle jego wydatek. Zalecana ilość asfaltu (w czystym składniku) w połączeniu międzywarstwowym - 0,15-0,2 kg/m2 3) Remont drogi gminnej w Czarnocinie od km 0+000 do km 0+395. Remontu odcinka drogi w miejscowości Czarnocin (od skrzyżowania z drogą powiatową P 1240 W) o łącznej długości ok. 395 mb, szerokości zmiennej od 5,10 do 5,40 mb, grubości warstwy 3 cm. Remont drogi polega na czyszczeniu mechanicznym istniejącej nawierzchni drogi bitumicznej, skropleniu emulsją asfaltową, regulacji wysokościowej studzienek kanalizacyjnych, wpustów ulicznych i wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowych o grubości 3 cm. 4) Remont placu przy oczyszczalni ścieków w Strzegowie. Remontu placu przy oczyszczalni ścieków w Strzegowie o łącznej powierzchni 336 m2 Remont polega na czyszczeniu mechanicznym istniejącej nawierzchni drogi bitumicznej, skropleniu emulsją asfaltową i wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowych o grubości 4 cm. 5) Przebudowa drogi gminnej Stara Maryśka - Nowa Maryśka, odcinek 830 mb. Przebudowa drogi gminnej Stara Maryśka - Nowa Maryśka (odcinek drogi gminnej G 230030 W stanowiącej połączenie drogi gminnej G 230029 W z drogą gminną G 230503 W ) o łącznej długości ok. 830 mb, szerokości 3,00 mb, grubości warstwy 4+3 cm. Przebudowa drogi polega na robotach pomiarowych przy wyznaczeniu trasy drogi, wykonaniu profilowania i zagęszczenia istniejącej nawierzchni żwirowej, skropleniu emulsją asfaltową i wykonaniu dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowych (warstwa wiążąca 4 cm i warstwa ścieralna 3 cm). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - dokumentacja projektowa z przedmiarem robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.strzegowo.pl w dziale przetargi. 3. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności. 5. Tam, gdzie w SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1, 2 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentów..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.20-6, 45.11.00.00-1, 45.10.00.00-8, 45.23.33.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł., słownie: pięć tysięcy złotych gr. 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego przetargu przelew dotyczy. 4. Wniesienie wadium w formie przelewu pieniężnego oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32 w sekretariacie pok. Nr 1 lub dołączyć do oferty. Z dokumentu tego musi wynikać, że gwarancja/poręczenie jest nieodwołalne i bezwarunkowe. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto polegające na budowie, rozbudowie, modernizacji, przebudowie lub remoncie drogi w zakresie którego było wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2. Jako wykonanie (zakończenie zadania) należy rozumieć wystawienie co najmniej świadectwa przyjęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się świadectwa przyjęcia). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia świadectwa przyjęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się świadectwa przyjęcia). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie wykonanych robót budowlanych (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ); dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz oferty, b) kosztorys ofertowy c) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), d) dowód wniesienia wadium,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: a) termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na wykonanie zamówienia, c) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, d) zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej - w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania według dokumentacji projektowej powodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, byłaby niemożliwa lub gdy zaistniałaby, z przyczyn wynikających z dokumentacji projektowej, konieczność wstrzymania prowadzonych przez Wykonawcę robót budowlanych; dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianę terminu zakończenia robót budowlanych (w związku z koniecznością opracowania i uzgodnienia rozwiązań niezbędnych do właściwej realizacji robót); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych oraz zmiany dotyczące terminów: zostanie określony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakończenia robót budowlanych, e) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych, f) zmiana zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmianę zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy. Wartość wynagrodzenia umowy może ulec zmianie i będzie ustalona na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego na postawie obmiaru robót i wyceny przedstawionej w kosztorysie ofertowym, g) zmiana osobowa: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców nie wskazanych w ofercie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców, h) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia. i) zmiana wynagrodzenia, gdy konieczność zmiany związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki VAT).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzegowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo