Przetargi

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT - dostawa kostki brukowej, krawężnika drogowego oraz obrzeży betonowych.

                                                                                                                           Strzegowo dn. 05.05.2016 r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

  do zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu (30 000 euro) stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) określonego w art. 4 pkt. 8 ww. ustawy.

Zamawiający - Gmina Strzegowo ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo zaprasza do złożenia oferty na: dostawę kostki brukowej, krawężnika drogowego oraz obrzeży betonowych.

 

Nazwa oraz adres zamawiającego.

Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo,

tel. 023 6794004, fax. 023 6794047

http://www.strzegowo.pl

e-mail: ug@strzegowo.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600

NIP: 5691759048

REGON: 130378440

 

 

Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:

 

a) krawężnik drogowy 15x30x100 cm –700 szt.,

b) kostka  brukowa fazowana (prostokąt 10cm x 20cm) kolorowa (grafitowa i czerwona

    w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego) o grubości 6 cm  – 1000 m2 (łącznie),

c) obrzeże betonowe 6x20x100 cm szare - 300 mb.,

d) obrzeże betonowe 8x30x100 cm szare - 200 szt.,

 

wraz z paletami dla całości dostawy.

 

Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi określone w nw. dokumentach:

a) PN-EN 1338:2005+AC: 2007 - kostka brukowa,

b) PN-EN 1340:2004+AC: 2007 - krawężnik, obrzeże.

 

Zamówienie obejmuje również załadunek, transport i rozładunek materiałów na  placu budowy  na terenie Gminy Strzegowo oraz palety dla całości dostawy.

Dostawy powinny odbywać się sukcesywnie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.

 

2. Rodzaj zamówienia – dostawy

 

3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

     44.11.42.00-4 Produkty betonowe

     44.11.31.00-6 Materiały chodnikowe

 

4. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy.

Termin realizacji (wykonania) zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2016 r.

 

Opis sposobu obliczenia ceny:

1. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o załączony druk oferty oraz warunki umowy.

2. Cena oferty  musi być podana w PLN cyframi i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.

3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.

4. Cena może być tylko jedna.

5. Wykonawca określi ceny jednostkowe na wszystkie elementy zamówienia, wymienione w druku oferty.

6. Koszty: załadunku, transportu i  rozładunku na  placu  budowy na terenie Gminy Strzegowo oraz palet dla całości dostawy należy wkalkulować  w ceny jednostkowe dostawy.

7. Wprowadzenie przez wykonawcę jakichkolwiek zmian w iloś­ciach, określonych przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach, spowoduje odrzucenie oferty.

8. Ewentualne upusty oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w ce­nach jednostkowych.

9. Ostateczną cenę oferty stanowi suma wartości poszczególnych pozycji druku oferty.

10. Wszystkie ceny, określone przez wykonawcę, zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.

 

Opis sposobu przygotowania oferty:

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.

Ofertę należy sporządzić na druku stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszeniu.

Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.

Oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania firmy  w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.

Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia  

właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę - do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania  w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty; oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub uwierzytelnioną notarialnie jego kopię. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.

Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

 

Na ofertę powinny składać następujące dokumenty:

1/ formularz oferty,

2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

3/ odpowiednie pełnomocnictwo (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).

4/ dowód wniesienia wadium.

 

Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

Oferty należy składać w  Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat)  w terminie do dnia  13.05.2016 r. do godz. 1300

Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

Oferty złożone po terminie podanym wyżej nie będą rozpatrywane i  zostaną zwrócone wykonawcy bez ich otwierania.

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie oznaczonej w następujący sposób:

„Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06 – 445 Strzegowo

Oferta w postępowaniu dostawę kostki brukowej, krawężnika drogowego oraz obrzeży betonowych

NIE OTWIERAĆ przed dniem 13.05.2016 roku, godz. 1315”,

 

Na opakowaniu należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 13.05.2016 r. o godz. 1315  w siedzibie zamawiającego pokój nr 9. Otwarcie ofert będzie jawne.

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.

 

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a) jej treść nie odpowiada treści ofertowego zaproszenia do składania ofert,

b) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania,

c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, w tym kodeksu cywilnego.

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Najniższa cena  - 100%

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.

 

Zamawiający poprawi w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie;

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

Udzielenie zamówienia możliwe jest w przypadku otrzymania co najmniej jednej ważnej oferty.

W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.

Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla sie od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

 

Wymagania dotyczące wadium:

1. Wykonawca  zobowiązany jest wnieść wadium  w wysokości 1 500,00 zł., słownie: jeden tysiąc pięćset złotych gr. 00/100 przed upływem terminu składania ofert.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu;

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr  konta  03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego postępowania przelew dotyczy.

4. Wniesienie wadium w formie przelewu pieniężnego oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32 w sekretariacie pok. Nr 1 lub dołączyć do oferty. Z dokumentu tego musi wynikać, że gwarancja/poręczenie jest nieodwołalne i bezwarunkowe.

6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

 

Wykluczenie wykonawców

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy  nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, jeżeli wadium było wymagane.

 

Unieważnienie postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się w przypadkach, gdy:

1) nie wpłynęła żadna ważna oferta niepodlegająca odrzuceniu;

2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

3) wystąpiła zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub realizacja zamówienia nie leżą w interesie zamawiającego;

4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy;

5) przed wyłonieniem wykonawcy zachodzi konieczność istotnej modyfikacji w przedmiocie zamówienia;

 

Postępowanie może być unieważnione bez podania przyczyny, w każdym momencie, przed otwarciem ofert.

 

Osoby upoważnione przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami.

Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są pracownicy Urzędu Gminy w Strzegowie:

Wojciech Klimkiewicz,  pok. nr 11 tel. (0 23) 6794004 wew. 18,

Zbigniew Welenc,  pok. nr 15 tel. (0 23) 6794004 wew. 22.

 

                                                                                                              Wójt Gminy Strzegowo

 

                                                                                                               /-/ Wiesław Zalewski

 

 

Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:

1. Formularz oferty.

2. Projekt umowy.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.05.2016
Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 maja 2016 12:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Klimkiewicz
Ilość wyświetleń: 2209
17 maja 2016 15:31 (Wojciech Klimkiewicz) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 maja 2016 12:05 (Wojciech Klimkiewicz) - Opublikowanie dokumentu.
05 maja 2016 12:03 (Wojciech Klimkiewicz) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2___projekt_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)