Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE - Remont elewacji budynku komunalnego w Strzegowie

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO

 

Nazwa zamówienia:

Remont elewacji budynku komunalnego w Strzegowie

 

Zamawiający - Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo

zwraca się z zapytaniem ofertowym o podanie ceny ryczałtowej na wykonanie remontu elewacji budynku komunalnego w Strzegowie ul. Plac Wolności 35

Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu (30 000,00 euro) stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) określonego w art. 4 pkt. 8.

 

 

 

 

Strzegowo dnia 01.06.2016 r.

 

Z A T W I E R D Z A M:

                                                                Wójt Gminy Strzegowo

                                                                                             /-/ Wiesław Zalewski

 

Nazwa oraz adres zamawiającego.

Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, 

tel. 023 6794004, fax. 023 6794047

http://www.strzegowo.pl

e-mail: ug@strzegowo.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600

NIP: 5691759048

REGON: 130378440

Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest:

Remont elewacji budynku komunalnego w Strzegowie

Zakres robót obejmuje:

1. Przygotowanie podłoża.

- oczyszczenie i mycie elewacji

- uzupełnienie ubytków i naprawa elewacji w  ~ 10 miejscach na powierzchni ściany

2. Gruntowanie podłoża preparatem gruntującym z nałożeniem warstwy klejowej.

3. Nałożenie na elewacji budynku i sklepieniu warstwy strukturalnej z palety KOSBUD kolor AK 231, baza baranek 1,5 mm (~ 310 m2)

4. Nałożenie w ościeżach warstwy strukturalnej z palety KOSBUD kolor biały, baza baranek 1,5 mm (33 okien, 3 drzwi ~45 m2)

Oczyszczenie rynien PCV– 95 m  i naprawa – poziomowanie, uszczelnienie, wymiana uszkodzonych elementów.

Zabezpieczenie placu, chodników, stolarki i innych elementów budynku przed zabrudzeniem i uszkodzeniem. Sprzątnięcie i uporządkowanie miejsca prac remontowych po zakończeniu robót.

 

Termin wykonania zamówienia:

29-07-2016 r.

 

Opis sposobu przygotowania oferty:

Wykonawca może złożyć na dane zamówienie tylko jedną ofertę wg wzoru określonego w załączniku nr 1.

Oferta musi być podpisana (czytelnie lub  z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną.

Ofertę należy złożyć w zamkniętym nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie i zaadresować w następujący sposób:

„Urząd Gminy w Strzegowie, 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32

Oferta w postępowaniu na zadanie: „Remont elewacji budynku komunalnego w Strzegowie

Nie otwierać przed 16.06.2016 r. godz. 1215

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 16.06.2016 r. do godz. 1200.

Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci bez otwierania po upływie terminu składania ofert.

UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.06.2016 r. o godz. 1215 w pokoju Nr 9 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Strzegowie 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32.

Otwarcie ofert będzie jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.

Podczas otwarcia ofert zamawiający poda, nazwy (firmę) oraz adres wykonawców, których oferta będzie otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty.

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

Wykonawca określi cenę oferty netto i brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia. Sposób wypełnienia oferowanej ceny określa formularz – załącznik nr 1.

Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej:

Nazwa kryterium

Waga

Najniższa cena

100%

Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

                                                   cena najniższa

punktacja badanej oferty =    -----------------------     x 100

                                                 cena badanej oferty

 

Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zapytania.

 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami:

Zdzisław Szymański – z-ca wójta

tel. 236794060

 

Na ofertę powinny składać następujące dokumenty:

1/ formularz oferty,

 

Załączniki:

Załącznik Nr 1- Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 – Projekt umowy

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 czerwca 2016 14:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zdzisław Szymański
Ilość wyświetleń: 2508
01 czerwca 2016 14:41 (Zdzisław Szymański) - Opublikowanie dokumentu.
01 czerwca 2016 14:41 (Zdzisław Szymański) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2__projekt_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
01 czerwca 2016 14:41 (Zdzisław Szymański) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy.doc] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)