Przetargi

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT - Dostawa fabrycznie nowej łodzi płaskodennej z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej.

                                                                                               Strzegowo dn. 16.09.2016 r.

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT/ZAPYTANIE OFERTOWE

  do zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu (30 000 euro) stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) określonego w art. 4 pkt. 8 ww. ustawy.

 

Zamawiający - Gmina Strzegowo ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo zaprasza do złożenia oferty na: Dostawa fabrycznie nowej łodzi płaskodennej z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej.

 

Nazwa oraz adres zamawiającego.

Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo,

tel. 023 6794004, fax. 023 6794085

http://www.strzegowo.pl

e-mail: ug@strzegowo.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600

NIP: 5691759048

REGON: 130378440

 

 

Przedmiot zamówienia:

Dostawa fabrycznie nowej łodzi płaskodennej z przeznaczeniem na wyposażenie OSP, o następujących parametrach:

 

  1. Wymagania ogólne

 

1.1

Płaskie dno oraz „ścięty” dziób ułatwiający ewakuację oraz załadunek i rozładunek w części dziobowej

1.2

Szerokość całkowita (kadłuba) - min. 1,5 m

1.3

Długość całkowita (kadłuba) - min 3,8 m

1.4

Maksymalna liczba osób (ilość załogi) - minimum 5 osób

1.5

Kategoria projektowa - D lub C

1.6

Łódź przystosowana do napędu z silnikiem zaburtowym

1.7

Kolor łodzi RAL-3000

1.8

Kadłub wykonany z aluminium - grubość ścianki minimum 3 mm

1.9

Platforma dziobowa

1.10

Napis STRAŻ POŻARNA

 

  1. wyposażenie

 

2.1 Pagaj zamontowany – 2 szt.
2.2 Bosak teleskopowy - długość po rozłożeniu minimum 2,4 m
2.3 Koło ratunkowe z uchwytem (atestowane) – 1 szt.
2.4 Liny cumownicze – 2 szt.
2.5 Szperacz ręczny LED zasilany z gniazda zapalniczki - strumień świetlny minimum 800 lumenów
2.6 Aluminiowe relingi na burtach
2.7 Pokład wykonany z materiału antypoślizgowego
2.8 Bakista
2.9 Dulki
2.10 Knagi - minimum 4 szt.
2.11 Rzutka ratunkowa z uchwytem zamontowana przy konsoli – 1 szt.
2.12 Gniazdo zapalniczki wraz z instalacją
2.13 Akumulator żelowy z kablami i pojemnikiem o pojemności minimum 40 Ah
2.14 Przyczepa przystosowana do transportu łodzi, z hamulcem i instalacją elektryczną z oświetleniem LED przystosowaną do pracy pod napięciem 12 i 24 V.Pełnowymiarowe koło zapasowe.Przyczepa powinna posiadać niezbędne dokumenty do rejestracji jej na terenie RP.Przyczepa wyposażona w koło podporowe.Na wyposażeniu przyczepy dyszel o regulowanej wysokości z zaczepem do samochodu pożarniczego średniego lub ciężkiego, konstrukcja z otworem do holowania o średnicy 40 mm, dodatkowo na wyposażeniu zaczep kulowy.
2.15 Spalinowy silnik zaburtowy o mocy minimum 20 kM (elektryczny rozruch z możliwością rozruchu ręcznego, manetka, długa kolumna , możliwość zdalnego podnoszenia silnika na płytkiej powierzchni).
2.16 Konsola kierownicza jednoosobowa zamontowana asymetrycznie po prawej burcie
2.17 „Linka życia” zamontowana na burtach łodzi

 

2. Rodzaj zamówienia – dostawy

 

3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

     34521400-9 łodzie ratunkowe

 

4. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum:

     na łódź wraz z wyposażeniem – 36 miesięcy,

     na silnik – 12 miesięcy.

 

Termin realizacji (wykonania) zamówienia: 30.11.2016 r.

 

Opis sposobu obliczenia ceny:

1. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o załączony druk oferty oraz warunki umowy.

2. Cena oferty  musi być podana w PLN cyframi i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.

3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane  z wykonaniem zamówienia.

4. Cena może być tylko jedna.

5. Ewentualne upusty oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w łącznej cenie podanej w ofercie.

 

Opis sposobu przygotowania oferty:

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności,  w formie pisemnej.

Ofertę należy sporządzić na druku stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszeniu.

Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.

Oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania firmy  w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.

Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia  

właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę - do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania  w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty; oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub uwierzytelnioną notarialnie jego kopię. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.

Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

 

Na ofertę powinny składać następujące dokumenty:

1/ formularz oferty,

2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

3/ odpowiednie pełnomocnictwo (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik),

4/ dokument potwierdzający kategorię projektową łodzi wystawiony przez uprawniony podmiot,

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

Oferty należy składać w  Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat)  w terminie do dnia  26.09.2016 r. do godz. 1300

Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

Oferty złożone po terminie podanym wyżej nie będą rozpatrywane i  zostaną zwrócone wykonawcy bez ich otwierania.

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie oznaczonej w następujący sposób:

„Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06 – 445 Strzegowo

Oferta w postępowaniu na dostawę łodzi płaskodennej z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej

NIE OTWIERAĆ przed dniem 26.09.2016 roku, godz. 1315”,

 

Na opakowaniu należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 26.09.2016 r. o godz. 1315  w siedzibie zamawiającego pokój   nr 9. Otwarcie ofert będzie jawne.

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.

 

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,

b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, w tym kodeksu cywilnego.

c) została złożona po wyznaczonym w zaproszeniu do składania ofert terminie składania ofert.

 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

  1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria i ich znaczenie:

     1/ cena              -  94 % (znaczenie)

      2/ gwarancja     -  6 % (znaczenie)

  1. Sposób oceny ofert:

Kryterium 1 „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 94 punkty.

Liczba punktów w kryterium „Cena” zostanie obliczone według wzoru:

             C min

Pc = ------------  ×  94 pkt

              Cb

 

Pc  - liczba punktów otrzymanych w kryterium „Cena”,

Cmin  - najniższa cena brutto spośród badanych ofert,

Cb   - cena brutto badanej oferty.

 

Kryterium nr 2 „gwarancja” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanej w formularzu oferty okresie gwarancji (w miesiącach) na łódź i wyposażenie poza silnikiem - z zastrzeżeniem, że maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 60 miesięcy. Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji na łódź (w miesiącach), ponad minimum wymagane w zamówieniu tj. ponad 36 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca otrzyma punkty za w/w kryterium oceny ofert jeśli zaproponuje okres gwarancji wyższy niż 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania minimalnego, wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy) Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium oceny ofert gwarancja. Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 60 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje ponad 60 miesięcy gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium oceny ofert, tak samo jak Wykonawca, który zaproponuje 60 miesięcy gwarancji, natomiast w umowę zostanie wpisany zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji. Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu oferty okresu gwarancji w miesiącach, wówczas zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy, a Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „gwarancja”. W przypadku zadeklarowania w formularzu oferty okresu gwarancji mniejszego niż 36 miesięcy, zamawiający odrzuci ofertę.

Liczba punktów w kryterium „gwarancja” zostanie obliczone według wzoru:

             Gb - Gmin

Pg = -------------------- × 6 pkt

           Gmax - Gmin

Pg - liczba punktów otrzymanych w kryterium „gwarancja”,

Gb – liczba miesięcy gwarancji badanej oferty, z zastrzeżeniem opisanym powyżej,

Gmin - minimalny okres gwarancji podlegający punktacji (36 miesięcy).

Gmax - maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji (60 miesięcy).

 

Informacje dodatkowe:

 

    1. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów. 

    2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

    3. Ocena oferty wyrażona jest w punktach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.

 

Zamawiający poprawi w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie;

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

Udzielenie zamówienia możliwe jest w przypadku otrzymania co najmniej jednej ważnej oferty.

W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.

Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla sie od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

 

 

Unieważnienie postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się w przypadkach, gdy:

1) nie wpłynęła żadna ważna oferta niepodlegająca odrzuceniu;

2) wystąpiła zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub realizacja zamówienia nie leżą w interesie zamawiającego;

 

Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowaniem zamówienia

 

Postępowanie może być unieważnione bez podania przyczyny, w każdym momencie, przed otwarciem ofert.

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji niniejszego zaproszenia przed upływem terminu składania ofert.

 

Osoby upoważnione przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami.

Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są pracownicy Urzędu Gminy w Strzegowie:

Wojciech Klimkiewicz,  pok. nr 11 tel. (0 23) 6794004 wew. 18,

Damian Sobiecki,  pok. nr 11 tel. (0 23) 6794004 wew. 18.

 

 

Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:

1. Formularz oferty.

2. Projekt umowy.


 

                                                                                          Wójt Gminy Strzegowo

  

                                                           /-/ Wiesław Zalewski

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.09.2016
Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 września 2016 14:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Klimkiewicz
Ilość wyświetleń: 2409
21 września 2016 14:14 (Wojciech Klimkiewicz) - Dodanie załącznika [wyjasnienia.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 września 2016 15:02 (Wojciech Klimkiewicz) - Opublikowanie dokumentu.
16 września 2016 14:14 (Wojciech Klimkiewicz) - Dodanie załącznika [projekt_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)