Strzegowo dn. 16.09.2016 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT/ZAPYTANIE OFERTOWE
do zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu (30 000 euro) stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) określonego w art. 4 pkt. 8 ww. ustawy.
Zamawiający - Gmina Strzegowo ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo zaprasza do złożenia oferty na: Dostawa fabrycznie nowej łodzi płaskodennej z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej.
Nazwa oraz adres zamawiającego.
Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo,
tel. 023 6794004, fax. 023 6794085
http://www.strzegowo.pl
e-mail: ug@strzegowo.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600
NIP: 5691759048
REGON: 130378440
Przedmiot zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowej łodzi płaskodennej z przeznaczeniem na wyposażenie OSP, o następujących parametrach:
1.1 |
Płaskie dno oraz „ścięty” dziób ułatwiający ewakuację oraz załadunek i rozładunek w części dziobowej |
1.2 |
Szerokość całkowita (kadłuba) - min. 1,5 m |
1.3 |
Długość całkowita (kadłuba) - min 3,8 m |
1.4 |
Maksymalna liczba osób (ilość załogi) - minimum 5 osób |
1.5 |
Kategoria projektowa - D lub C |
1.6 |
Łódź przystosowana do napędu z silnikiem zaburtowym |
1.7 |
Kolor łodzi RAL-3000 |
1.8 |
Kadłub wykonany z aluminium - grubość ścianki minimum 3 mm |
1.9 |
Platforma dziobowa |
1.10 |
Napis STRAŻ POŻARNA |
2.1 | Pagaj zamontowany – 2 szt. |
2.2 | Bosak teleskopowy - długość po rozłożeniu minimum 2,4 m |
2.3 | Koło ratunkowe z uchwytem (atestowane) – 1 szt. |
2.4 | Liny cumownicze – 2 szt. |
2.5 | Szperacz ręczny LED zasilany z gniazda zapalniczki - strumień świetlny minimum 800 lumenów |
2.6 | Aluminiowe relingi na burtach |
2.7 | Pokład wykonany z materiału antypoślizgowego |
2.8 | Bakista |
2.9 | Dulki |
2.10 | Knagi - minimum 4 szt. |
2.11 | Rzutka ratunkowa z uchwytem zamontowana przy konsoli – 1 szt. |
2.12 | Gniazdo zapalniczki wraz z instalacją |
2.13 | Akumulator żelowy z kablami i pojemnikiem o pojemności minimum 40 Ah |
2.14 | Przyczepa przystosowana do transportu łodzi, z hamulcem i instalacją elektryczną z oświetleniem LED przystosowaną do pracy pod napięciem 12 i 24 V.Pełnowymiarowe koło zapasowe.Przyczepa powinna posiadać niezbędne dokumenty do rejestracji jej na terenie RP.Przyczepa wyposażona w koło podporowe.Na wyposażeniu przyczepy dyszel o regulowanej wysokości z zaczepem do samochodu pożarniczego średniego lub ciężkiego, konstrukcja z otworem do holowania o średnicy 40 mm, dodatkowo na wyposażeniu zaczep kulowy. |
2.15 | Spalinowy silnik zaburtowy o mocy minimum 20 kM (elektryczny rozruch z możliwością rozruchu ręcznego, manetka, długa kolumna , możliwość zdalnego podnoszenia silnika na płytkiej powierzchni). |
2.16 | Konsola kierownicza jednoosobowa zamontowana asymetrycznie po prawej burcie |
2.17 | „Linka życia” zamontowana na burtach łodzi |
2. Rodzaj zamówienia – dostawy
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
34521400-9 łodzie ratunkowe
4. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum:
na łódź wraz z wyposażeniem – 36 miesięcy,
na silnik – 12 miesięcy.
Termin realizacji (wykonania) zamówienia: 30.11.2016 r.
Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o załączony druk oferty oraz warunki umowy.
2. Cena oferty musi być podana w PLN cyframi i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
4. Cena może być tylko jedna.
5. Ewentualne upusty oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w łącznej cenie podanej w ofercie.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Ofertę należy sporządzić na druku stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszeniu.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.
Oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia
właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę - do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty; oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub uwierzytelnioną notarialnie jego kopię. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Na ofertę powinny składać następujące dokumenty:
1/ formularz oferty,
2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3/ odpowiednie pełnomocnictwo (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik),
4/ dokument potwierdzający kategorię projektową łodzi wystawiony przez uprawniony podmiot,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 26.09.2016 r. do godz. 1300
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie podanym wyżej nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone wykonawcy bez ich otwierania.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie oznaczonej w następujący sposób:
„Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06 – 445 Strzegowo
Oferta w postępowaniu na dostawę łodzi płaskodennej z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej ”
NIE OTWIERAĆ przed dniem 26.09.2016 roku, godz. 1315”,
Na opakowaniu należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 26.09.2016 r. o godz. 1315 w siedzibie zamawiającego pokój nr 9. Otwarcie ofert będzie jawne.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,
b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, w tym kodeksu cywilnego.
c) została złożona po wyznaczonym w zaproszeniu do składania ofert terminie składania ofert.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium 1 „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 94 punkty.
Liczba punktów w kryterium „Cena” zostanie obliczone według wzoru:
C min
Pc = ------------ × 94 pkt
Cb
Pc - liczba punktów otrzymanych w kryterium „Cena”,
Cmin - najniższa cena brutto spośród badanych ofert,
Cb - cena brutto badanej oferty.
Kryterium nr 2 „gwarancja” będzie oceniane na podstawie zadeklarowanej w formularzu oferty okresie gwarancji (w miesiącach) na łódź i wyposażenie poza silnikiem - z zastrzeżeniem, że maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 60 miesięcy. Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji na łódź (w miesiącach), ponad minimum wymagane w zamówieniu tj. ponad 36 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca otrzyma punkty za w/w kryterium oceny ofert jeśli zaproponuje okres gwarancji wyższy niż 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania minimalnego, wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy) Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium oceny ofert gwarancja. Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 60 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje ponad 60 miesięcy gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium oceny ofert, tak samo jak Wykonawca, który zaproponuje 60 miesięcy gwarancji, natomiast w umowę zostanie wpisany zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji. Jeżeli Wykonawca nie zadeklaruje w formularzu oferty okresu gwarancji w miesiącach, wówczas zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy, a Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium „gwarancja”. W przypadku zadeklarowania w formularzu oferty okresu gwarancji mniejszego niż 36 miesięcy, zamawiający odrzuci ofertę.
Liczba punktów w kryterium „gwarancja” zostanie obliczone według wzoru:
Gb - Gmin
Pg = -------------------- × 6 pkt
Gmax - Gmin
Pg - liczba punktów otrzymanych w kryterium „gwarancja”,
Gb – liczba miesięcy gwarancji badanej oferty, z zastrzeżeniem opisanym powyżej,
Gmin - minimalny okres gwarancji podlegający punktacji (36 miesięcy).
Gmax - maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji (60 miesięcy).
Informacje dodatkowe:
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Ocena oferty wyrażona jest w punktach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.
Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Udzielenie zamówienia możliwe jest w przypadku otrzymania co najmniej jednej ważnej oferty.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla sie od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
Unieważnienie postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się w przypadkach, gdy:
1) nie wpłynęła żadna ważna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
2) wystąpiła zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub realizacja zamówienia nie leżą w interesie zamawiającego;
Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowaniem zamówienia
Postępowanie może być unieważnione bez podania przyczyny, w każdym momencie, przed otwarciem ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji niniejszego zaproszenia przed upływem terminu składania ofert.
Osoby upoważnione przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są pracownicy Urzędu Gminy w Strzegowie:
Wojciech Klimkiewicz, pok. nr 11 tel. (0 23) 6794004 wew. 18,
Damian Sobiecki, pok. nr 11 tel. (0 23) 6794004 wew. 18.
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
1. Formularz oferty.
2. Projekt umowy.
Wójt Gminy Strzegowo
/-/ Wiesław Zalewski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo