Strzegowo, dnia 15.02.2017 r.
Zamawiający:
Gmina Strzegowo 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32
tel. 23 6794004, fax. 23 6794085
e-mail: ug@strzegowo.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 16.00
NIP: 5691759048
REGON: 130378440
Zapytanie ofertowe/ogłoszenie o zamówieniu
Działając w imieniu Zamawiającego zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty w postępowaniu na:
Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
na termomodernizację
1. Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przeprowadzenia postępowania przetargowego w którym przedmiotem zamówienia będzie termomodernizacja budynków realizowana w systemie "Zaprojektuj i wybuduj". Wykonawca opracuje SIWZ, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy projektu i robót budowlano-montażowych na zamówienie:
Część I „Termomodernizacja budynków sali gimnastycznej, jadalni i Szkoły Podstawowej Zespołu Szkół Publicznych w Strzegowie”
Część II „Termomodernizacja budynku biurowo – gospodarczego Gminy Strzegowo”.
SIWZ powinna przewidywać podział zamówienia na dwie części. Wykonawca udzieli Zamawiającemu wsparcia w czasie trwania procedury przetargowej w zakresie dotyczącym opracowanej przez Wykonawcę SIWZ.
2. W dniu 17.01.2017r. Zamawiający podpisał umowę Nr RPMA.04.02.00-14-4512/16-00 o dofinansowanie projektu „Kompleksowa termomodernizacja dwóch obiektów użyteczności publicznej w Gminie Strzegowo” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną”, Działanie 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020”
Przedmiotowe postepowanie będzie realizowane na potrzeby realizacji projektu „Kompleksowa termomodernizacja dwóch obiektów użyteczności publicznej w Gminie Strzegowo” zgodnie z warunkami ww. umowy. Zamawiający posiada Program Funkcjonalno - Użytkowy oraz Audyt energetyczny dla przedmiotowego projektu.
3. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do realizacji następujący zakres prac:
1) opracowanie dokumentu zawierającego planowane koszty prac projektowych oraz planowane koszty robót budowlanych określonych w PFU, (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389 z pózn. zm.)
2) opracowanie SIWZ dla Przedsięwzięcia wraz z projektem umowy i załącznikami w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie projektu i robót budowlano-montażowych ,
3) uzgodnienie SIWZ z Zamawiającym,
4) przygotowywanie wyjaśnień do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w toku postępowań przetargowych w części dotyczącej przedmiotu zamówienia;
5) ocena złożonych ofert w zakresie spełniania przez dostawy/usługi/roboty budowlane wymagań zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
6) w razie potrzeby w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- udzielanie wsparcia przy opracowywaniu projektów odpowiedzi na pytania wykonawców o wyjaśnienia treści SIWZ;
- udzielanie wsparcia przy przygotowywaniu projektów odpowiedzi/stanowiska Zamawiającego na okoliczność złożenia przez Wykonawców informacji w trybie art. 181 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez Zamawiającego lub zaniechaniu czynności, do której Zamawiający był zobowiązany;
- wskazanie możliwych działań w zakresie postępowania odwoławczego.
Zamówienie będzie wykonywane w terminie: 30 dni od podpisania umowy.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niniejsze warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający przy wyborze oferty kierować się będzie następującymi kryteriami:
Nr kryterium: |
Wzór: |
1 |
Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof – cena podana w ofercie |
Informacje dodatkowe:
a) Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
b) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
c) Ocena oferty wyrażona jest w punktach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W niniejszym postępowaniu zostanie odrzuceniu podlegają oferty:
a) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) złożone przez wykonawcę niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,
c) złożone po wyznaczonym z zapytaniu ofertowym terminie składania ofert.
W związku z odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują mu środki ochrony prawnej.
Zamawiający nie przewiduje zmiany warunków umowy
1. Oferty, należy składać osobiście lub pocztą w formie pisemnej (decyduje data wpływu) na adres Zamawiającego; oferta powinna być doręczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Oferta w ramach postępowania na opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na termomodernizację”
Oferta powinna zawierać dane identyfikacyjne, tj. zawierać pełną nazwę wystawcy oferty (np. zostać opatrzone pieczęcią imienną/nagłówkową, zostać sporządzone na papierze firmowym, itp.); oferty muszą również zawierać datę sporządzenia dokumentu oraz podpis Wykonawcy lub osoby uprawnionej do występowania w jego imieniu.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego).
3. Termin złożenia oferty: do 23.02.2017 , do godz. 1300 .
4. Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego pokój nr 1 (sekretariat).
5. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Oferta wraz z załącznikami powinna byś podpisana przez osobę/osoby do tego uprawnioną zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy.
7. Złożona oferta winna zawierać:
1/ formularz oferty,
2/ odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).
3/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Załączniki:
1/ Formularz oferty
2/ Projekt umowy
3/ Umowa o dofinansowanie
Wójt Gminy Strzegowo
/-/ Wiesław Zalewski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo