Przetargi

Zapytanie ofertowe/ogłoszenie o zamówieniu na: Remont elewacji budynku komunalnego

 

Strzegowo, dnia 22.02.2017 r.

 

 

 

Zamawiający:

Gmina Strzegowo 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32

tel. 23 6794004, fax. 23 6794085

http://www.strzegowo.pl

e-mail: ug@strzegowo.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 16.00

NIP:  5691759048

REGON: 130378440

 

Zapytanie ofertowe/ogłoszenie o zamówieniu

 

 

Działając w imieniu Zamawiającego zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty w postępowaniu na:

 

 

Remont elewacji budynku komunalnego

 

 

  1. I.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Remont elewacji budynku komunalnego w Strzegowie ul. Akacjowa 8

Parametry techniczne wg projektu budowlanego:

Powierzchnia zabudowy   –  118,70 m2.

Kubatura – 563,10 m3.

Zakres robót:

- ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi

- uzupełnienie opaski wokół budynku z kostki brukowej

- naprawa schodów

Szczegółowy zakres zawiera dokumentacja projektowa.

Przewidywany termin realizacji zamówienia: do 31.07.2017 r.

 

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niniejsze warunki udziału w postępowaniu:

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

  1. II.      KRYTERIA WYBORU OFERT

Zamawiający przy wyborze oferty kierować się będzie następującymi kryteriami:

  1. Cena (waga 100%)

 

 

Nr kryterium:

Wzór:

1

Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga

gdzie:

- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

- Cof – cena podana w ofercie

 

Informacje dodatkowe:

 

a)      Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów. 

b)     Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

c)      Ocena oferty wyrażona jest w punktach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

  1. III.             ODRZUCENIE OFERTY

                                                               

W niniejszym postępowaniu zostanie odrzuceniu podlegają oferty:

 

a)       których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

b)       złożone przez wykonawcę niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,

c)       złożone po wyznaczonym z zapytaniu ofertowym terminie składania ofert.

 

W związku z odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują mu środki ochrony prawnej.

 

 

  1. IV.             OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający nie przewiduje zmiany warunków umowy

 

 

  1. V.                MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY ORAZ SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

1.  Oferty, należy składać  osobiście lub pocztą w formie pisemnej (decyduje data wpływu) na adres Zamawiającego; oferta powinna być doręczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Oferta w ramach postępowania na Remont elewacji budynku komunalnego”

 

Oferta powinna zawierać dane identyfikacyjne, tj. zawierać pełną nazwę wystawcy oferty (np. zostać opatrzone pieczęcią imienną/nagłówkową, zostać sporządzone na papierze firmowym, itp.); oferty muszą również zawierać datę sporządzenia dokumentu oraz podpis Wykonawcy lub osoby uprawnionej do występowania w jego imieniu.

2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego).

3.  Termin złożenia oferty: do 16.03.2017 r., do godz. 1300 .

4.  Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego pokój nr 1 (sekretariat).

5. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

6. Oferta wraz z załącznikami powinna byś podpisana przez osobę/osoby do tego uprawnioną zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy.

7.    Złożona oferta winna zawierać:

1/ formularz oferty,

2/ odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).

3/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

  1. VI.             INFORMACJE DODATKOWE

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
  2. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od otwarcia ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
  4. W przypadku braków w ofercie Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia.
  5. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji Wykonawcy zostaną poinformowani o nowym terminie składania ofert. Wykonawcy zostaną powiadomieni o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego oraz o nowym terminie składania ofert. Wydłużenie terminu nastąpi co najmniej o czas, który upłynął od wszczęcia postępowania do momentu upublicznienia modyfikacji.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przysłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę.
  7. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  8. Zamawiający ma prawo każdorazowo, bez podania przyczyny, dokonać unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o czym poinformuje wykonawców biorących udział w postępowaniu.
  9. Niniejsze postępowanie ofertowe nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
  10. Zamawiający powiadomi niezwłocznie o wynikach rozstrzygnięcia zapytania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

                                  

                                  

Załączniki:

1/ Formularz oferty

2/ Projekt umowy

3/ Projekt budowlany

 

 

Wójt Gminy Strzegowo

/-/ Wiesław Zalewski

 

 

                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 lutego 2017 14:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zdzisław Szymański
Ilość wyświetleń: 2215
10 kwietnia 2017 14:03 (Damian Sobiecki) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 lutego 2017 14:32 (Zdzisław Szymański) - Opublikowanie dokumentu.
22 lutego 2017 14:32 (Zdzisław Szymański) - Dodanie załącznika [projekt_budowlano_wykonawczy.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)