Przetargi

Zapytanie ofertowe / ogłoszenie o zamówieniu - na przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: 1/ dostawę urządzenia ssąco płuczącego do czyszczenia kanalizacji sanitarnej zamontowanego na przyczepie, 2/ Dostawę ciągnika z ładowaczem czołowym do załadunku i przewozu osadu.

Strzegowo, dnia 03.03.2017 r.

 

 

Zamawiający:

Gmina Strzegowo 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32

tel. 23 6794004, fax. 23 6794085, 23 6794047

http://www.strzegowo.pl

e-mail: ug@strzegowo.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 16.00

NIP:  5691759048

REGON: 130378440

 

 

Zapytanie ofertowe / ogłoszenie o zamówieniu

 

Działając w imieniu Zamawiającego zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty w postępowaniu na:

 

przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

1/ dostawę urządzenia ssąco płuczącego do czyszczenia kanalizacji sanitarnej zamontowanego na przyczepie,

2/ Dostawę ciągnika z ładowaczem czołowym do załadunku i przewozu osadu.

 

 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIE

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z podziałem na dwie części na:

część 1: Dostawa urządzenia ssąco płuczącego do czyszczenia kanalizacji sanitarnej zamontowanego na przyczepie,

część 2: Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym do załadunku i przewozu osadu.

 

Łączna wartość obydwu części jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

W dniu 19 września 2016 r. Zamawiający zawarł umowę o dofinansowanie NR POIS.02.03.00-00-0071/16-00 projektu "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Strzegowie" w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” II os priorytetowa „Ochrona środowiska w tym adaptacja do zmian klimatu” Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Przedmiotowe postępowanie będzie realizowane na potrzeby projektu "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Strzegowie". Zamawiający jest zobowiązany do zawierania umów, na realizację ww. zadań, z  uwzględnieniem procedur przewidzianych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) oraz umowy o dofinansowanie.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.

 

Zamówienie będzie wykonywane w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 10.05.2017 roku.  

Umowa będzie obowiązywała do momentu podpisania umowy z Wykonawcą/wykonawcami na:

część 1: Dostawa urządzenia ssąco płuczącego do czyszczenia kanalizacji sanitarnej zamontowanego na przyczepie,

część 2: Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym do załadunku i przewozu osadu.

 

II.   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niniejsze warunki udziału w postępowaniu:

Wymagane jest udokumentowane doświadczenie polegające na zrealizowaniu należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimum dwóch (zakończonych) usług, polegających na przygotowaniu lub przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych w wyniku których udzielono zamówień o wartości powyżej 450 000,00 zł. każde.

Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie,  w oparciu o informacje zawarte w wykazie wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz na podstawie załączonych dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do zapytania.

 

III.  KRYTERIA WYBORU OFERT

Zamawiający przy wyborze oferty kierować się będzie następującymi kryteriami:

  1. Cena (waga 100%)

 

Nr kryterium:

Wzór:

1

Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga

gdzie:

- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

- Cof – cena podana w ofercie

 

Informacje dodatkowe:

 

a)      Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów. 

b)      Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

c)      Ocena oferty wyrażona jest w punktach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.


 IV.   ODRZUCENIE OFERTY

W niniejszym postępowaniu odrzuceniu podlegają oferty:

 

a)      których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

b)      złożone przez wykonawcę niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,

c)      złożone po wyznaczonym z zapytaniu ofertowym terminie składania ofert.

 

W związku z odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują mu środki ochrony prawnej.

 

 V.    OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA 

 

Zmianie może ulec termin wykonania zamówienie w przypadku wniesienia odwołania lub konieczności przeprowadzenia ponownego postępowania w przypadku unieważnienia pierwszego.

 

VI.  MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY ORAZ SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

  1. Oferty, należy składać  osobiście lub pocztą w formie pisemnej (decyduje data wpływu) na adres Zamawiającego; oferta powinna być doręczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta w ramach postępowania na przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznych na:

 

             1/ Dostawa urządzenia ssąco płuczącego do czyszczenia kanalizacji sanitarnej zamontowanego na

                 przyczepie,

             2/ Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym do załadunku i przewozu osadu.

 

Oferta powinna zawierać dane identyfikacyjne, tj. zawierać pełną nazwę wystawcy oferty (np. zostać opatrzone pieczęcią imienną/nagłówkową, zostać sporządzone na papierze firmowym, itp.); oferty muszą również zawierać datę sporządzenia dokumentu oraz podpis Wykonawcy lub osoby uprawnionej do występowania w jego imieniu.

2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego).

3. Termin złożenia oferty: do 13.03.2017 , do godz. 1300 .

4. Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego pokój nr 1 (sekretariat).

5. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

6. Oferta wraz z załącznikami powinna byś podpisana przez osobę/osoby do tego uprawnioną zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy.

7.    Złożona oferta winna zawierać:

1/ formularz oferty,

2/ wykaz usług (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zaproszenia),

3/ dowody, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie,

4/ odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik),

 

VII.  INFORMACJE DODATKOWE

  1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
  2. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od otwarcia ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
  4. W przypadku braków w ofercie Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia.
  5. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawcy mogą zadawać pytania oraz składać wnioski do dnia 08.03.2017r. roku.
  6. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji Wykonawcy zostaną poinformowani o nowym terminie składania ofert. Wykonawcy zostaną powiadomieni o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego oraz o nowym terminie składania ofert. Wydłużenie terminu nastąpi co najmniej o czas, który upłynął od wszczęcia postępowania do momentu upublicznienia modyfikacji.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przysłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę.
  8. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  9. Zamawiający ma prawo każdorazowo, bez podania przyczyny, dokonać unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o czym poinformuje wykonawców biorących udział w postępowaniu.
  10. Niniejsze postępowanie ofertowe nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
  11. Zamawiający powiadomi niezwłocznie o wynikach rozstrzygnięcia zapytania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

                                           

 

Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:

 1.    Formularz oferty,

  1. Projekt umowy,
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
  3. Wzór wykazu usług,
  4. Umowa o dofinansowanie projektu.

                                                                                                              Wójt Gminy Strzegowo

 

                                                                                                             /-/ Wiesław Zalewski

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.03.2017
Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 marca 2017 13:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Klimkiewicz
Ilość wyświetleń: 2099
24 marca 2017 12:37 (Wojciech Klimkiewicz) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyniku_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 marca 2017 13:49 (Wojciech Klimkiewicz) - Opublikowanie dokumentu.
03 marca 2017 13:49 (Wojciech Klimkiewicz) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument nieopublikowany)