Strzegowo, dnia 03.03.2017 r.
Zamawiający:
Gmina Strzegowo 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32
tel. 23 6794004, fax. 23 6794085, 23 6794047
e-mail: ug@strzegowo.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 16.00
NIP: 5691759048
REGON: 130378440
Zapytanie ofertowe / ogłoszenie o zamówieniu
Działając w imieniu Zamawiającego zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty w postępowaniu na:
przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
1/ dostawę urządzenia ssąco płuczącego do czyszczenia kanalizacji sanitarnej zamontowanego na przyczepie,
2/ Dostawę ciągnika z ładowaczem czołowym do załadunku i przewozu osadu.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIE
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z podziałem na dwie części na:
część 1: Dostawa urządzenia ssąco płuczącego do czyszczenia kanalizacji sanitarnej zamontowanego na przyczepie,
część 2: Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym do załadunku i przewozu osadu.
Łączna wartość obydwu części jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
W dniu 19 września 2016 r. Zamawiający zawarł umowę o dofinansowanie NR POIS.02.03.00-00-0071/16-00 projektu "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Strzegowie" w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” II os priorytetowa „Ochrona środowiska w tym adaptacja do zmian klimatu” Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Przedmiotowe postępowanie będzie realizowane na potrzeby projektu "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Strzegowie". Zamawiający jest zobowiązany do zawierania umów, na realizację ww. zadań, z uwzględnieniem procedur przewidzianych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) oraz umowy o dofinansowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
Zamówienie będzie wykonywane w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 10.05.2017 roku.
Umowa będzie obowiązywała do momentu podpisania umowy z Wykonawcą/wykonawcami na:
część 1: Dostawa urządzenia ssąco płuczącego do czyszczenia kanalizacji sanitarnej zamontowanego na przyczepie,
część 2: Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym do załadunku i przewozu osadu.
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niniejsze warunki udziału w postępowaniu:
Wymagane jest udokumentowane doświadczenie polegające na zrealizowaniu należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimum dwóch (zakończonych) usług, polegających na przygotowaniu lub przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych w wyniku których udzielono zamówień o wartości powyżej 450 000,00 zł. każde.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w wykazie wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz na podstawie załączonych dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do zapytania.
III. KRYTERIA WYBORU OFERT
Zamawiający przy wyborze oferty kierować się będzie następującymi kryteriami:
Nr kryterium: |
Wzór: |
1 |
Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof – cena podana w ofercie |
Informacje dodatkowe:
a) Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
b) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
c) Ocena oferty wyrażona jest w punktach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
IV. ODRZUCENIE OFERTY
W niniejszym postępowaniu odrzuceniu podlegają oferty:
a) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) złożone przez wykonawcę niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,
c) złożone po wyznaczonym z zapytaniu ofertowym terminie składania ofert.
W związku z odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują mu środki ochrony prawnej.
V. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
Zmianie może ulec termin wykonania zamówienie w przypadku wniesienia odwołania lub konieczności przeprowadzenia ponownego postępowania w przypadku unieważnienia pierwszego.
VI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY ORAZ SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1/ Dostawa urządzenia ssąco płuczącego do czyszczenia kanalizacji sanitarnej zamontowanego na
przyczepie,
2/ Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym do załadunku i przewozu osadu.
Oferta powinna zawierać dane identyfikacyjne, tj. zawierać pełną nazwę wystawcy oferty (np. zostać opatrzone pieczęcią imienną/nagłówkową, zostać sporządzone na papierze firmowym, itp.); oferty muszą również zawierać datę sporządzenia dokumentu oraz podpis Wykonawcy lub osoby uprawnionej do występowania w jego imieniu.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego).
3. Termin złożenia oferty: do 13.03.2017 , do godz. 1300 .
4. Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego pokój nr 1 (sekretariat).
5. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Oferta wraz z załącznikami powinna byś podpisana przez osobę/osoby do tego uprawnioną zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy.
7. Złożona oferta winna zawierać:
1/ formularz oferty,
2/ wykaz usług (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zaproszenia),
3/ dowody, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie,
4/ odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik),
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
1. Formularz oferty,
Wójt Gminy Strzegowo
/-/ Wiesław Zalewski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo