Przetargi

Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Rozbudowa drogi gminnej Mdzewo - Pokrytki Etap II od km 1+550 do km 3+097,97

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu (30 000,00 euro)

stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

(tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) określonego w art. 4 pkt. 8

 

 

Gmina Strzegowo zaprasza do złożenia oferty na:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Rozbudowa drogi gminnej Mdzewo - Pokrytki Etap II od km 1+550 do km 3+097,97

 

 

INFORMACJE OGÓLNE :

1. Składając ofertę, wykonawca uznaje i akceptuje w pełni wszystkie warunki postawione w niniejszym  zaproszeniu do składania ofert.

2. Od wykonawcy oczekuje się dokładnego zapoznania się i przestrzegania wszystkich instrukcji i warunków zawartych w niniejszym zaproszeniu. 

3. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować:

    Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo.

 

Strzegowo dnia 23.09.2019 r.

 

Z A T W I E R D Z A M:

 

Wójt Gminy Strzegowo

 

/-/ Wiesław Zalewski

 

 

 I. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, 

tel. 023 6794004, fax. 023 6794047

http://www.strzegowo.pl

e-mail: ug@strzegowo.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600

NIP: 5691759048

REGON: 130378440

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia:

Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych, Projekt Rozbudowa drogi gminnej Mdzewo - Pokrytki Etap II od km 1+550 do km 3+097,97.

Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej przy realizacji zadania rozbudowa (przebudowa) drogi gminnej Mdzewo - Pokrytki Etap II od km 1+550 do km 3+097,97, będącego częścią przebudowywanego odcinka drogi o łącznej długości 3+097,97 km. Początek przebudowywanej drogi znajduje się na skrzyżowaniu z drogą krajową nr 7 (w trakcie realizacji nieobjęte niniejszym zamówieniem), natomiast koniec Etapu II znajduje się na skrzyżowaniu  z drogą powiatową P 2352 W. Teren przeznaczony do przebudowy posiada nawierzchnię gruntową wzmocnioną żwirem.

Podstawowe parametry techniczne drogi gminnej klasy D:

- KR-1,

- projektowana prędkość  30 km/h,

- szerokość nawierzchni jezdni od km 1+550 do km 3+097,97- 5,00 m,

- szerokość poboczy     2 x 0,75 m,

- spadek poprzeczny  2%.

Droga gminna do przebudowy o kategorii D, dwupasowa o ruchu dwukierunkowym o szerokości jezdni poza terenem zabudowanym 5,00 m, pobocza utwardzone 0,75 m.

Konstrukcja jezdni:

a) nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, warstwa ścieralna gr. 4 cm,

b) nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej, warstwa wiążąca gr. 5 cm,

c) podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm,

d) podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm,

e) podbudowa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym o wytrzymałości 1,5 - 2,5 MPa gr. 20 cm,

f) warstwa odsączająca z piasku gr. 10.

Konstrukcja poboczy:

a) kruszywo łamane gr. 9 cm,

b) kruszywo naturalne gr. 8 cm,

c) podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm,

d) podbudowa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym o wytrzymałości 1,5 - 2,5 MPa gr. 20 cm z dowozem pospółki o uziarnieniu 0-31,5mm,

e) warstwa odsączająca z piasku gr. 10.

Odprowadzenie wody opadowej zaprojektowano powierzchniowo wykorzystując istniejące spadki poprzeczne i podłużne na przyległe tereny zielone oraz do rowów.

Istniejące przepusty oraz projektowane pod koroną drogi mają umożliwić przepływ wody bez powodowania zniszczeń konstrukcji nawierzchni jezdni.

Oznakowanie pionowe i poziome należy wykonać zgodnie z projektem organizacji ruchu.

Odwodnienie zostało zaprojektowane za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na istniejące tereny zielone oraz do istniejących rowów przydrożnych, które wymagają odtworzenia. Przewidziano oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych z namułu do głębokości 60 cm.

Zamówienie obejmuje również stabilizację granic pasa drogowego, przez uprawnionego geodetę, po wykonaniu robót budowlanych, zbrojonymi słupkami z betonu C 20/25, w postaci ściętego ostrosłupa o kwadratowej podstawie z wyrytym na górze krzyżem wystającymi ponad poziom terenu o około 0,10 m. Stabilizacji podlegają wszystkie punkty graniczne pasa drogowego z działkami przyległymi do pasa drogowego. W miejscach, gdzie istnieje zagrożenie bezpieczeństwa dla pieszych i innych użytkowników dróg np. chodniki, zjazdy skrzyżowania dróg granicznik geodezyjny należy wkopać na poziomie gruntu.

Dodatkowo do trwałej stabilizacji geodezyjnych punktów granicznych pasa drogowego należy użyć znaków granicznych wykonanych z betonu C 20/25 zbrojonego 4 prętami Ø 10, w których część nadziemna jest barwy żółtej (pomalowany farbą chlorokauczukową) z wytłoczonym czarnym napisem „PAS DROGOWY”, część podziemna świadka, osadzana w gruncie, zabezpieczona jest lepikiem. Znaki graniczne należy wkopać przy „linii” granicznej - tj. na gruncie Gminy Strzegowo, przy wkopanych geodezyjnych punktach granicznych jako tzw. świadki punktu granicznego, w pozycji pionowej (przy wykorzystaniu poziomicy), zwrócone napisem w kierunku jezdni. Znaki PD należy wkopać w odległości maksymalnie 30 cm od granicznika.

2. Zakres nadzorowanych robót określa dokumentacja projektowa:

- decyzja Nr 1/2018 sygn. I.6740.387.2.2017 z dnia 08.02.2018 r. zatwierdzająca projekt budowlany i zezwalająca na realizację inwestycji drogowej,

- decyzja Nr 123/2018 sygn. I.6740.387.2.2017 z dnia 12.10.2018 r. o zmianie pozwolenia na budowę poprzez podział inwestycji na etapy,

- projekt budowlany przebudowy drogi gminnej Mdzewo - Pokrytki, branża drogowa,

- projekt budowlany zamienny przebudowy drogi gminnej Mdzewo – Pokrytki Etap I od km 0,000 do km 1+550 Etap II od km 1+550 do km 3+097,97, branża drogowa,

- projekt stałej organizacji ruchu przebudowy drogi gminnej Mdzewo – Pokrytki,

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.strzegowo.pl w dziale przetargi.

3. Do  obowiązków  Wykonawcy  (inspektora  nadzoru  inwestorskiego)  należeć  będzie w szczególności:

1)      przekazanie wykonawcy robót protokolarnie terenu budowy,

2)       zapoznanie się z opracowaniami projektowymi, umowami o wykonanie robót, warunkami decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz terenem – przed wejściem wykonawców na plac budowy,

3)      reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót lub szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno – budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej; w tym zakresie Wykonawca ma prawo wydawać wiążące polecenia co do usunięcia nieprawidłowości  lub zagrożeń, wykonania prób  lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących  prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;

4)      uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego,

5)      niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zamiarze zawarcia lub zawarciu przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą,

6)      współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów,

7)      pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji wraz z dokumentacją fotograficzną przekazywaną do zgrania na komputer Zamawiającego,

8)      weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorem robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem technicznym i odbiorem końcowym), w tym m. in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp., sprawdzania protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem,

9)      sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołów odbioru w zakresie wykonywanych robót, kontrola jakości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, technicznym i końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót,

10)  sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

11)  nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia,

12)  dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru technicznego i odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przystąpienia do użytkowania obiektu,

13)  uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,

14)  potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,

15)  udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzanie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję,

16)  uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych wartości robót „zaniechanych”. 

17)  kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,

18)  sporządzanie protokołów konieczności – jeżeli wystąpi taka potrzeba,

19)  kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy, niezbędnych do odbioru,

20)  pomoc zamawiającemu w przygotowaniu dokumentów, warunkujących zgodne z prawem rozpoczęcie przedmiotu umowy,

21)  kontrola realizacji inwestycji zgodnie z aktualną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, itp.,

22)  pomoc Wykonawcy robót budowlanych w uzyskaniu stanowiska organu nadzoru budowlanego o możliwości przystąpienia do użytkowania obiektu (ewentualnie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego), poprzez weryfikację dokumentów składanych przez Wykonawcę robót budowlanych.

23)  kontrolowanie robót budowlanych w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac (potwierdzone wpisami w dzienniku budowy) oraz na każde żądanie Zamawiającego,

24)  nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp i p.poż.,

25)  zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy,

26)  żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, które utrudniają realizację inwestycji lub powodują jakiekolwiek zagrożenie w trakcie realizacji inwestycji,

27)  zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy,

28)  pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót i Zamawiającego – niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy,

29)  uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac (sporządzanie notatek i protokołów z tych narad),

30)  zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę,

31)  sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej (pisemne poświadczenie kompletności dokumentów),

32)  zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie, zapewnienie uprawnionego zastępstwa,

33)  przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji technicznej dotyczącej realizacji inwestycji niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od jej sporządzenia/uzyskania,

34)  przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji przez Wykonawcę robót budowlanych,

35)  nadzór nad przestrzeganiem warunków karty gwarancyjnej wystawionej przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie udzielonej gwarancji,

36)  wykonywanie czynności kontrolnych wobec wykonawcy robót budowlanych odnośnie spełniania przez wykonawcę robót budowlanych lub jego podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zgodnie z § 3 ust 5 umowy zawartej pomiędzy Zamawiający, a Wykonawcą robót budowlanych.

Uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego określa ustawa z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.).

4. Wszelkie koszty, w  tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce  realizacji umowy oraz  koszty  materiałów  potrzebnych  do  realizacji  zadania  ponosi  we własnym  zakresie

6. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy.

6. Rodzaj zamówienia – Usługi

7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71247000-1  Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją

 

III. Termin realizacji/wykonania zamówienia:

Zamówienie zostaje zawarte na okres realizacji robót budowlanych, których przewidywany termin zakończenia upływa w dniu 10.12.2019 r.

Faktyczny  termin  pełnienia  nadzoru  inwestorskiego obejmuje  okres od  daty przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, do dnia dokonania odbioru końcowego bez uwag, przekazania Zamawiającemu wszystkich znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy dokumentów i uzyskania stanowiska organu nadzoru budowlanego o możliwości przystąpienia do użytkowania obiektu po złożeniu zawiadomienia o zakończeniu budowy przez Wykonawcę (ewentualnie uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego, jeżeli nadzór budowlany zażąda jej zamiast zawiadomienia o zakończeniu budowy).

 

IV. Opis sposobu obliczenia ceny:

1. Cena oferty jest ceną ryczałtową. Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy.

Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:

§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.

2. Cena  ofertowa powinna obejmować wszystkie wymagania niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

3. Cena oferty  musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

4. Cena może być tylko jedna.

5. Cena oferty określona przez wykonawcę, zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.

 

V. Opis sposobu przygotowania oferty:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatyw­ne, spowoduje jej odrzucenie.

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień zaproszenia do składania ofert.

5. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do zaproszenia do składania ofert.

6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

7. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym co najmniej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (formularz oferty, oświadczenia) podpis powinien być czytelny (imię i nazwisko). Pozostałe strony mogą być parafowane.

8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.

9. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom.

10. Na ofertę powinny składać następujące dokumenty:

- formularz oferty,

- odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik),

11. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w następujący sposób:

 

 „Urząd Gminy w Strzegowie, 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32

Oferta w postępowaniu na zadanie:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Rozbudowa drogi gminnej Mdzewo - Pokrytki Etap II od km 1+550 do km 3+097,97

Nie otwierać przed 01.10.2019 r. godz. 1315

 

12. Na opakowaniu należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

13. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt 11 oraz dodatkowo oznaczone słowami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

14. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1. Oferty należy składać w  Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 01.10.2019 r. do godz. 1300.

2. Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci bez otwierania po upływie terminu składania ofert. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).

3. Otwarcie  ofert nastąpi w dniu 01.10.2019 r. o godz. 1315 w pokoju Nr 9 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Strzegowie, 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32.

4. Otwarcie ofert będzie jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.

5. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle na jego pisemny wniosek, informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ich ceny.

6. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda, nazwy (firmę) oraz adres wykonawców, których oferta będzie otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty.

 

VII Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1. Jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,

2. Zostanie złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,

3. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, w tym kodeksu cywilnego,

4. Wykonawca w wyznaczonym przez zamawiającego terminie nie przedłożył wymaganych dokumentów oraz wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

 

 VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w kryterium:

Najniższa cena  - 100%

2. Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

 

                                                   cena najniższa

punktacja badanej oferty =    -----------------------     x 100

                                                 cena badanej oferty

 

3. Zamawiający poprawi w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie;

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.

5. Udzielenie zamówienia możliwe jest w przypadku otrzymania co najmniej jednej ważnej oferty.

6. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.

7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

8. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru

2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie,

3) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;

8. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

 

IX. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny  spełnienia tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

c) zdolności technicznej lub zawodowej.

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

X. Wymagania dotyczące wadium:

Wadium nie jest wymagane.

 

XIII. Termin związania ofertą:

1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.

 

XIV. Wykluczenie wykonawców:

Z postepowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców którzy:

a) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu,

 

XV. Unieważnienie postępowania:

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się w przypadkach, gdy:

1) nie wpłynęła żadna ważna oferta niepodlegająca odrzuceniu;

2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

3) wystąpiła zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub realizacja zamówienia nie leżą w interesie zamawiającego;

4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy;

5) przed wyłonieniem wykonawcy zachodzi konieczność istotnej modyfikacji w przedmiocie zamówienia;

2. Postępowanie może być unieważnione bez podania przyczyny, w każdym momencie, przed otwarciem ofert.

 

XVI. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą:

Oświad­czenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się faksem (236794085) lub drogą elektroniczną (ug@strzegowo.pl). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą faksu lub drogą elektroniczną – każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są pracownicy Urzędu Gminy w Strzegowie:

Damian Sobiecki,  pok. nr 11 tel. 23 6794004 wew. 18.

 

XVII. Postanowienia końcowe:

1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy załączonym do zaproszenia do składania ofert – załącznik nr 2. W sporządzonej ofercie wykonawca musi uwzględnić zapisy projektu umowy.

2. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich

3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks Cywilny.

 

Załączniki:

Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy,

Załącznik Nr 2 - Projekt umowy,

Załącznik Nr 3 - Decyzja zatwierdzająca projekt budowlany i zezwalająca na realizację inwestycji drogowej,

Załącznik Nr 4 - Decyzja o zmianie pozwolenia na budowę,

Załącznik Nr 5 - Dokumentacja projektowa,

Załącznik Nr 6 - Dokumentacja projektowa zamienna,

Załącznik Nr 7 - Projekt stałej organizacji ruchu,

Załącznik Nr 8 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,

Załącznik Nr 9 - Przedmiar robót.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 września 2019 13:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Damian Sobiecki
Ilość wyświetleń: 1247
03 października 2019 13:41 (Damian Sobiecki) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 września 2019 13:10 (Damian Sobiecki) - Opublikowanie dokumentu.
23 września 2019 13:10 (Damian Sobiecki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_9__przedmiar_robot_funkcja_pomocnicza.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)