Strzegowo dn. 27.08.2020 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
do zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu (30 000 euro) stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) określonego w art. 4 pkt. 8 ww. ustawy.
Zamawiający - Gmina Strzegowo ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo zaprasza do złożenia oferty na: na sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego związanego z realizacją projektu „Ograniczenie niskiej emisji poprzez wymianę piecy wśród mieszkańców Gminy Strzegowo”
Nazwa oraz adres zamawiającego.
Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo,
tel. 023 6794004, fax. 023 6794047
http://www.strzegowo.pl
e-mail: ug@strzegowo.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600
NIP: 5691759048
REGON: 130378440
Przedmiot zamówienia:
1. Zamówienie obejmujące sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego „Ograniczenie niskiej emisji poprzez wymianę piecy wśród mieszkańców Gminy Strzegowo” na/w budynkach mieszkalnych należących do użytkowników indywidualnych.
2. Zakres zamówienia:
Zadanie 1: nadzór nad kontraktem na „Zaprojektowanie i wykonanie wymiany istniejących kotłów c.o. na kotły spalające pellet i kotły zgazowujące drewno w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych położonych w Gminie Strzegowo” – 25 szt. instalacji;
Zadanie 2: nadzór nad kontraktem na „Zaprojektowanie i wykonanie wymiany istniejących kotłów c.o. na kotły gazowe w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych położonych w Gminie Strzegowo” – 33 szt. instalacji;
Zadanie 3: nadzór nad kontraktem na „Zaprojektowanie i wykonanie wymiany istniejących kotłów c.o. na pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych położonych w Gminie Strzegowo” – 10 szt. instalacji;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.
Zaleca się, aby wykonawca zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy.
2. Rodzaj zamówienia – usługa
3. Termin realizacji (wykonania) zamówienia:
Zamawiający przewiduje termin zakończenia nadzoru inwestorskiego do 30 dnia, licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę kontraktu podpisanego protokołu odbioru końcowego inwestycji. Czas wykonania przedmiotu umowy przewiduje się na dzień:
zadanie 1 – 30.07.2021 r.
zadanie 2 – 30.07.2021 r.
zadanie 3 – 30.11.2020 r.
Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o załączony druk oferty oraz warunki umowy.
2. Cena oferty musi być podana w PLN cyframi i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
4. Cena może być tylko jedna.
5. Wykonawca określi ceny jednostkowe na wszystkie elementy zamówienia, wymienione w druku oferty.
6. Wprowadzenie przez wykonawcę jakichkolwiek zmian w ilościach, określonych przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach, spowoduje odrzucenie oferty.
7. Ewentualne upusty oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w cenach jednostkowych.
8. Ostateczną cenę oferty stanowi suma wartości poszczególnych pozycji druku oferty.
9. Wszystkie ceny, określone przez wykonawcę, zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Ofertę należy sporządzić na druku stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.
Oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia
właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę - do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty; oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub uwierzytelnioną notarialnie jego kopię. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Na ofertę powinny składać się następujące dokumenty:
1/ formularz oferty,
2/ odpowiednie pełnomocnictwo (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).
3/ wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 04.09.2020 r. do godz. 1300
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie podanym wyżej nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone wykonawcy bez ich otwierania.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie oznaczonej w następujący sposób:
„Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06 – 445 Strzegowo
Oferta w postępowaniu na sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego związanego z realizacją projektu „Ograniczenie niskiej emisji poprzez wymianę piecy wśród mieszkańców Gminy Strzegowo”
NIE OTWIERAĆ przed dniem 04.09.2020 roku, godz. 1315”,
Na opakowaniu należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 04.09.2020 r. o godz. 1315 w siedzibie zamawiającego pokój nr 9. Otwarcie ofert będzie jawne.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści ofertowego zaproszenia do składania ofert,
b) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, w tym kodeksu cywilnego.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena - 100%
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.
Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Udzielenie zamówienia możliwe jest w przypadku otrzymania co najmniej jednej ważnej oferty.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla sie od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe - uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:
· Inspektor nadzoru robót elektrycznych
minimum jedna osoba proponowana do pełnienia w/w funkcji, posiadająca uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im
uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
· Inspektor nadzoru robót sanitarnych
minimum jedna osoba proponowana do pełnienia w/w funkcji, posiadającą uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - uprawnień (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3)
Unieważnienie postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się w przypadkach, gdy:
1) nie wpłynęła żadna ważna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub realizacja zamówienia nie leżą w interesie zamawiającego;
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy;
5) przed wyłonieniem wykonawcy zachodzi konieczność istotnej modyfikacji w przedmiocie zamówienia;
Postępowanie może być unieważnione bez podania przyczyny, w każdym momencie, przed otwarciem ofert.
Osoby upoważnione przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są pracownicy Urzędu Gminy w Strzegowie:
Bożena Robakiewicz, pok. nr 14 tel. (0 23) 6794004 wew. 23,
Wojciech Klimkiewicz, pok. nr 11 tel. (0 23) 6794004 wew. 18,
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
1/ formularz oferty,
2/ projekt umowy,
3/ wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia,
4/ opis przedmiotu zamówienia,
5/ program funkcjonalno-użytkowy „Ograniczenie niskiej emisji poprzez wymianę piecy
wśród mieszkańców Gminy Strzegowo”
Wójt Gminy Strzegowo
/-/ Wiesław Zalewski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo