Strzegowo dn. 22.12.2020 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
do zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu (30 000 euro) stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) określonego w art. 4 pkt. 8 ww. ustawy.
Zamawiający - Gmina Strzegowo ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo zaprasza do złożenia oferty na: na opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr G 508W relacji Strzegowo-Kuskowo-Budy Giżyńskie od km 1+800 do końca drogi.
Nazwa oraz adres zamawiającego.
Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo,
tel. 023 6794004, fax. 023 6794047
http://www.strzegowo.pl
e-mail: ug@strzegowo.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600
NIP: 5691759048
REGON: 130378440
Przedmiot zamówienia:
2. Zakres zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych dla przebudowy drogi gminnej nr G 508W relacji Strzegowo-Kuskowo-Budy Giżyńskie od km 1+800 do końca drogi.
1) Parametry techniczne drogi:
- długość drogi około 3630 mb,
- klasa drogi D,
- kategoria ruchu KR 3 – KR 4,
2) Zakres przebudowy:
- poszerzenie i remont jezdni do 5,0 m,
- przebudowa i remont skrzyżowań,
- rozwiązanie likwidacji istniejącego w jezdni systemu korzeniowego (wysadziny)
i zabezpieczenie projektowanej drogi przed ponowna ingerencją systemu korzeniowego,
- ulepszenie i wzmocnienie poboczy,
- odmulenie i odnowienie rowów przydrożnych wraz z przebudową zjazdów,
- przebudowa istniejących przepustów poprzecznych pod jezdnią.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia.
Zaleca się, aby wykonawca zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy.
3. Rodzaj zamówienia – usługa
4. Termin realizacji (wykonania) zamówienia: do dnia 30.06.2021 r.
Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Cena oferty jest ceną ryczałtową. Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
2. Cena oferty musi być podana w PLN cyframi i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
3. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie wymagania niniejszej zaproszenia oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
5. Cena może być tylko jedna.
6. Cena oferty określona przez wykonawcę, zostanie ustalona na okres ważności mowy i nie będzie podlegała zmianom.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Ofertę należy sporządzić na druku stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.
Oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia
właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę - do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty; oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub uwierzytelnioną notarialnie jego kopię. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Na ofertę powinny składać się następujące dokumenty:
1/ formularz oferty,
2/ odpowiednie pełnomocnictwo (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).
3/ wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia,
4/ wykaz wykonanych usług.
Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 06.01.2021 r. do godz. 1300
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie podanym wyżej nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone wykonawcy bez ich otwierania.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie oznaczonej w następujący sposób:
„Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06 – 445 Strzegowo
Oferta w postępowaniu na opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr G 508W relacji Strzegowo-Kuskowo-Budy Giżyńskie od km 1+800 do końca drogi
NIE OTWIERAĆ przed dniem 06.01.2021 roku, godz. 1315”,
Na opakowaniu należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 06.01.2021 r. o godz. 1315 w siedzibie zamawiającego pokój nr 9. Otwarcie ofert będzie jawne.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści ofertowego zaproszenia do składania ofert,
b) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, w tym kodeksu cywilnego.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena - 100%
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.
Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Udzielenie zamówienia możliwe jest w przypadku otrzymania co najmniej jednej ważnej oferty.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla sie od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi,
o długości co najmniej 1000 mb, wykonane w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku
o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1363).
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą złoży wykazu usług wykonanych (wzór stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
2/ zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca zapewni wykonywanie zamówienia przez osoby posiadające stosowne uprawnienia tj. co najmniej jednego projektanta posiadającego uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej.
Uprawnienia budowlane odpowiadające powyższym uprawnieniom, a nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów będą traktowane na równi z uprawnieniami określonymi w warunku.
Kwalifikacje zawodowe nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej będą uznawane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - uprawnień (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3)
Unieważnienie postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się w przypadkach, gdy:
1) nie wpłynęła żadna ważna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub realizacja zamówienia nie leżą w interesie zamawiającego;
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy;
5) przed wyłonieniem wykonawcy zachodzi konieczność istotnej modyfikacji w przedmiocie zamówienia;
Postępowanie może być unieważnione bez podania przyczyny, w każdym momencie, przed otwarciem ofert.
Osoby upoważnione przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są pracownicy Urzędu Gminy w Strzegowie:
Zbigniew Welenc, tel. (0 23) 6794004 wew. 22,
Wojciech Klimkiewicz, tel. (0 23) 6794004 wew. 18,
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
1/ formularz oferty,
2/ projekt umowy,
3/ wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia,
4/ wykaz usług,
5/ opis przedmiotu zamówienia,
6/ mapa z lokalizacją drogi.
Wójt Gminy Strzegowo
/-/ Wiesław Zalewski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo