ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych
stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) określonej w art. 2 ust 1 pkt. 1
Gmina Strzegowo zaprasza do złożenia oferty na:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Strzegowie
INFORMACJE OGÓLNE :
1. Składając ofertę, wykonawca uznaje i akceptuje w pełni wszystkie warunki postawione w niniejszym zaproszeniu do składania ofert.
2. Od wykonawcy oczekuje się dokładnego zapoznania się i przestrzegania wszystkich instrukcji i warunków zawartych w niniejszym zaproszeniu.
3. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować:
Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo.
Strzegowo dnia 21.06.2021 r.
I. Nazwa oraz adres zamawiającego:
Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo,
tel. 023 6794004, fax. 023 6794047
http://www.strzegowo.pl
e-mail: przetargi@strzegowo.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600
NIP: 5691759048
REGON: 130378440
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji zadania Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Strzegowie, w którym znajdą się samodzielne mieszkania socjalne.
Projektowany obiekt jest budynkiem wolnostojącym, niepodpiwniczonym. W projektowanym budynku znajdować się będzie 13 lokali mieszkalnych z komórkami lokatorskimi.
Powierzchnia zabudowy - 571,20 m2,
Powierzchnia użytkowa – 467,79 m2,
- w tym powierzchnia mieszkań wynosi 440,56 m2,
- w tym powierzchnia pomocnicza (kotłownia i pom. gosp.) – 27,23 m2,
Powierzchnia całkowita 571,20 m3,
Kubatura 2 329,00 m3.
Klasa odporności pożarowej: D – główna konstrukcja nośna R 30, strop REI30, ściany zewnętrzne EI30. Budynek stanowi jedną strefę pożarową. Pozostałe wymagania zgodnie z danymi dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej zamieszczonymi w projekcie budowlanym z projektem zagospodarowania terenu.
Niniejsze zamówienie planowane jest do dofinansowania z rządowego programu bezzwrotnego finansowego wsparcia budownictwa ze środków Funduszu Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego.
2. Zakres nadzorowanych robót określa dokumentacja projektowa:
- decyzja nr 70/2020 sygn. IRŚ.6740.899.2020 z dnia 02.02.2021 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego i budowę przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej,
- postanowienie 70/2021 sygn. IRŚ.6740.899.2020 z dnia 14.04.2021 r. dot. sprostowania numeru decyzji 70/2020 (70/2021) sygn. IRŚ.6740.899.2020 z dnia 02.02.2021 r.,
- decyzja nr 137/2021 sygn. IRS.6740.119.2021 z dnia 15.03.2021 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę stacji magazynowo redukcyjnej gazu płynnego propan-butan,
- postanowienie 71/2021 sygn. IRS.6740.119.2021 z dnia 14.04.2021 r. dot. sprostowania decyzji nr 137/2021 sygn. IRS.6740.119.2021 z dnia 15.03.2021 r. dot. prawidłowej pojemności zbiornika gazu,
- projekt budowlany budynku mieszkalnego wielorodzinnego z projektem zagospodarowania terenu,
- projekt budowlany budynek mieszkalny wielorodzinny – instalacja elektryczna wewnętrzna,
- projekt budowlany przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, budynek mieszkalny wielorodzinny,
- projekt budowlany budynku mieszkalnego wielorodzinnego – instalacje sanitarne,
- projekt budowlany instalacji naziemnego zbiornika gazu płynnego poj. 4850 dm3, budynek mieszkalny wielorodzinny,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych budowy budynku mieszkalnego – socjalnego,
- specyfikacja warunków zamówienia do postępowania „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Strzegowie” w szczególności opis przedmiotu zamówienia.
3. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego) należeć będzie w szczególności:
1) przekazanie wykonawcy robót protokolarnie terenu budowy,
2) zapoznanie się z opracowaniami projektowymi, pozwoleniami na budowę, umowami o wykonanie robót, warunkami pozwolenia na budowę oraz terenem – przed wejściem wykonawców na plac budowy,
3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno – budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej; w tym zakresie Wykonawca ma prawo wydawać wiążące polecenia co do usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
4) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego,
5) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zamiarze zawarcia lub zawarciu przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą,
6) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów,
7) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji – według potrzeb lub na każde żądanie Zamawiającego,
8) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorem robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem technicznym i odbiorem końcowym), w tym m. in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp., sprawdzania protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem,
9) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołów odbioru w zakresie wykonywanych robót, kontrola jakości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, technicznym i końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót,
10) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
11) nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia,
12) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru technicznego i odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania,
13) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,
14) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,
15) udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzanie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję,
16) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych wartości robót „zaniechanych”.
17) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
18) sporządzanie protokołów konieczności – jeżeli wystąpi taka potrzeba,
19) kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy, niezbędnych do odbioru,
20) pomoc zamawiającemu w przygotowaniu dokumentów, warunkujących zgodne z prawem rozpoczęcie przedmiotu umowy,
21) realizacja inwestycji zgodnie z aktualnym pozwoleniem na budowę, pozwoleniem wodno – prawnym itp.,
22) pomoc Wykonawcy robót budowlanych w uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego, poprzez weryfikację dokumentów składanych przez Wykonawcę robót budowlanych.
23) kontrolowanie robót budowlanych przez inspektorów nadzoru odpowiednich branż, sprawujących nadzór inwestorski w imieniu Zamawiającego, w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac (potwierdzone wpisami w dzienniku budowy) oraz na każde żądanie Zamawiającego,
24) nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp i p.poż.,
25) zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy,
26) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, które utrudniają realizację inwestycji lub powodują jakiekolwiek zagrożenie w trakcie realizacji inwestycji,
27) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy,
28) pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót i Zamawiającego – niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy,
29) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac (sporządzanie notatek i protokołów z tych narad),
30) zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę,
31) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej (pisemne poświadczenie kompletności dokumentów),
32) zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie, zapewnienie uprawnionego zastępstwa,
33) przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji technicznej dotyczącej realizacji inwestycji niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od jej sporządzenia/uzyskania.
34) przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji przez Wykonawcę robót budowlanych,
35) nadzór nad przestrzeganiem warunków karty gwarancyjnej wystawionej przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie udzielonej gwarancji,
36) wykonywanie czynności kontrolnych wobec wykonawcy robót budowlanych odnośnie spełniania przez wykonawcę robót budowlanych lub jego podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zgodnie z § 3 ust 5 umowy zawartej pomiędzy Zamawiający, a Wykonawcą robót budowlanych.
Uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego określa ustawa z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
4. Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie
6. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy.
6. Rodzaj zamówienia – Usługi
7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
III. Termin realizacji/wykonania zamówienia:
Zamówienie zostaje zawarte na okres realizacji robót budowlanych, tj. 11 miesięcy od podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych.
Faktyczny termin pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje okres od daty przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, do dnia dokonania odbioru końcowego bez uwag, przekazania Zamawiającemu wszystkich znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy dokumentów.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Cena oferty jest ceną ryczałtową. Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
2. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie wymagania niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
4. Cena może być tylko jedna.
5. Cena oferty określona przez wykonawcę, zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne, spowoduje jej odrzucenie.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień zaproszenia do składania ofert.
5. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do zaproszenia do składania ofert.
6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym co najmniej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (formularz oferty, oświadczenia) podpis powinien być czytelny (imię i nazwisko). Pozostałe strony mogą być parafowane.
8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
9. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom.
10. Na ofertę powinny składać następujące dokumenty:
- formularz oferty,
- odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik),
11. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w następujący sposób:
„Urząd Gminy w Strzegowie, 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32
Oferta w postępowaniu na zadanie:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Strzegowie
Nie otwierać przed 29.06.2021 r. godz. 1400”
12. Na opakowaniu należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.
13. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt 11 oraz dodatkowo oznaczone słowami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
14. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 29.06.2021 r. do godz. 1300.
2. Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci bez otwierania po upływie terminu składania ofert. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.06.2021 r. o godz. 1400 w pokoju Nr 9 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Strzegowie, 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32.
4. Otwarcie ofert będzie jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
5. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle na jego pisemny wniosek, informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ich ceny.
6. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda, nazwy (firmę) oraz adres wykonawców, których oferta będzie otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty.
VII. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1. Została złożona po terminie składania ofert;
2. Została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
3. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
4. Nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert, określonymi w zaproszeniu do składania ofert;
5. Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
6. Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą;
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w kryterium:
Najniższa cena - 100%
2. Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
cena najniższa
punktacja badanej oferty = ----------------------- x 100
cena badanej oferty
3. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.
5. Udzielenie zamówienia możliwe jest w przypadku otrzymania co najmniej jednej ważnej oferty.
6. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.
7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
8. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie,
3) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
8. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
IX. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowe
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
X. Wymagania dotyczące wadium:
Wadium nie jest wymagane.
XI. Termin związania ofertą:
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.
XII. Wykluczenie wykonawców:
Z postepowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców którzy:
a) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
XIII. Unieważnienie postępowania:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się w przypadkach, gdy:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
4) w przypadkach, o których mowa w § 19 ust. 4, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie;
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6) przed wyłonieniem wykonawcy zachodzi konieczność istotnej modyfikacji w przedmiocie zamówienia;
2. Postępowanie może być unieważnione bez podania przyczyny, w każdym momencie, przed otwarciem ofert.
XIV. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą:
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się faksem (236794085) lub drogą elektroniczną poprzez mail przetargi@strzegowo.pl (poza złożeniem oferty).
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są pracownicy Urzędu Gminy w Strzegowie:
Damian Sobiecki, pok. nr 11 tel. 23 6794004 wew. 18.
XV. Postanowienia końcowe:
1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy załączonym do zaproszenia do składania ofert – załącznik nr 2. W sporządzonej ofercie wykonawca musi uwzględnić zapisy projektu umowy.
2. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich
3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks Cywilny.
Załączniki:
Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy,
Załącznik Nr 2 - Projekt umowy,
Załącznik Nr 3 - Zgłoszenie budowy (robót budowlanych),
Załącznik Nr 4 - Pozwolenia na budowę
Załącznik Nr 5 - Dokumentacja projektowa,
Załącznik Nr 6 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
Załącznik Nr 7 - Przedmiar robót (funkcja pomocnicza).
Adres strony internetowej postępowania na roboty budowlane: https://strzegowo.ezamawiajacy.pl/pn/strzegowo/demand/notice/public/28728/details
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo