Przetargi

Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Strzegowo - Etap III

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

o wartości nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych

stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych

(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) określonej w art. 2 ust 1 pkt. 1

 

Gmina Strzegowo zaprasza do złożenia oferty na:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Strzegowo - Etap III


 

INFORMACJE OGÓLNE :

1. Składając ofertę, wykonawca uznaje i akceptuje w pełni wszystkie warunki postawione w niniejszym  zaproszeniu do składania ofert.

2. Od wykonawcy oczekuje się dokładnego zapoznania się i przestrzegania wszystkich instrukcji i warunków zawartych w niniejszym zaproszeniu. 

3. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować:

    Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo

 

 I. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, 

tel. 023 6794004, fax. 023 6794047

http://www.strzegowo.pl

e-mail: przetargi@strzegowo.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600

NIP: 5691759048

REGON: 130378440

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia:

Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Unii Europejskiej, projekt Rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Strzegowo - Etap IV, operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji zadania Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Strzegowo - Etap III.

Zakres nadzorowanych robót obejmuje:

1) Wykonanie badań geotechnicznych gruntu w miejscu planowanej lokalizacji odbiornika ścieków oczyszczonych z dokumentacją hydrogeologiczną,

2) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń  budowy z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) do Starosty Powiatu Mława. Do wykonywania robót budowlanych można przystąpić, jeżeli organ nie wniósł sprzeciwu zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu  pisemne poświadczenie Starostwa Powiatowego w Mławie o nie wniesieniu sprzeciwu lub oświadczenie Wykonawcy o nie wniesieniu sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Mławie w stosunku do zamiaru budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Strzegowo. Miejsce lokalizacji urządzeń (PBOŚ) i odbiornika ścieku oczyszczonego musi być uzgodnione z właścicielem nieruchomości i inspektorem nadzoru/przedstawicielem zamawiającego.

3) Dostawę, montaż i uruchomienie 34 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków legitymujących się  zgodnością z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 oraz pompowni ścieków,
o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy całej instalacji, z dokumentacją powykonawczą potwierdzającą zakończenie budowy oraz stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków.

Ilość oczyszczalni ścieków w podziale na RLM:

- Typ A  0,6 m3/d do 4 RLM - 18 szt.

- Typ B 0,9 m3/d 5 – 6 RLM, - 13 szt.

- Typ C 1,2 m3/d powyżej 7  RLM, - 3 szt.

Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość wybudowania mniejszej ilości oczyszczalni przydomowych w przypadku rezygnacji właścicieli działek objętych zamówieniem, nie mniej jednak niż 30 szt. Przewiduje się również zmianę lokalizacji przydomowych oczyszczalni ścieków w przypadku rezygnacji przez jednych mieszkańców i zastąpieniem kolejnymi lokalizacjami z listy rezerwowej.

Parametry oczyszczalni:

- korpus zbiorników osadnika i bioreaktora wykonany jako monolityczny z PEHD  metodą rozdmuchu, rotomouldingu lub z GRP,

- zbiornik osadnika wstępnego,

- zbiornik bioreaktora ( wyposażony w zanurzone złoże biologiczne);

- osadnik wtórny;

- przyłącze wlotu surowego ścieku DN 160/110 mm;

- przyłącze wylotu ścieku oczyszczonego DN 110 mm;

- dyfuzor napowietrzający;

- dmuchawa membranowa ulokowana w pojemniku technicznym (szafka ) z umieszczonym sterownikiem, gniazdem elektrycznym, dmuchawą napowietrzającą i zabezpieczeniem instalacji elektrycznej w postaci wyłącznika różnicowo-prądowego oraz ochrony przepięciowej i wyłącznika instalacyjnego. Szafka elektryczna powinna posiadać stopień ochrony min. IP 54.

- wentylacja wysoka oczyszczalni ścieków.

Zbiornik oczyszczalni musi mieć możliwość posadowienia w gruncie zarówno w warunkach suchych jak i mokrych z ewentualnym zakotwieniem w gruncie. Sposób kotwienia należy wykonać  zgodnie z DTR producenta (PBOŚ) przy czym jako wariant minimalny zbiorniki należy zamontować na przygotowanej uprzednio płycie dennej o grubości ok. 20 cm z betonu klasy C 12/15 z kotwami pozwalającymi na przytwierdzenie zbiornika.

Oczyszczalnia musi pracować w pełni automatycznie bez możliwości regulacji nastawień przez użytkownika.

Zrzut ścieku oczyszczonego do ziemi nastąpi poprzez drenaż rozsączający. 

Po montażu należy przeprowadzić indywidualne szkolenie dla wszystkich użytkowników i rozruch oczyszczalni trwający od 4 do 6 tygodni. W przypadku zaszczepienia oczyszczalni aktywnym osadem można skrócić okres przewidziany na rozruch oczyszczalni. Po rozruchu nastąpi badanie jakości ścieków oczyszczonych dla biologicznych oczyszczalni ścieków. Badanie jakości ścieków oczyszczonych nastąpi w akredytowanym laboratorium i pobrania próbek dokonana pracownik tego laboratorium. Jakość ścieków oczyszczonych odprowadzana do gruntu z badanych biologicznych oczyszczalni ścieków musi odpowiadać warunkom podanym w Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 r. w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków, a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych.

4) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

2. Zakres nadzorowanych robót określa program funkcjonalno-użytkowy budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Strzegowo – etap III.

 

3. Do  obowiązków  Wykonawcy  (inspektora  nadzoru  inwestorskiego)  należeć  będzie
w szczególności:

1) przed wejściem na plac budowy zapoznanie się z specyfikacją warunków zamówienia na roboty budowlane,  programem funkcjonalno-użytkowym, dokumentacją projektową robót budowlanych przygotowana przez Wykonawcę, umową o wykonanie robót z wykonawcą robót budowlanych, uzyskanymi niezbędnymi decyzjami administracyjnymi, w tym zgłoszeniem zamiaru wykonywania robót budowlanych, jak również z terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami,

2) zwrócenie się z odpowiednim wnioskiem do Wykonawcy (z informacją do wiadomości Zamawiającego) o wprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z wykonawcą, w razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej przed rozpoczęciem budowy lub w toku jej realizacji wad lub niedoskonałości lub niezgodności z specyfikacją warunków zamówienia programem funkcjonalno-użytkowym

3) przekazanie wykonawcy robót protokolarnie terenu budowy,

4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z specyfikacją warunków zamówienia, programem funkcjonalno-użytkowym, dokumentacją projektową robót budowlanych, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno – budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej; w tym zakresie Wykonawca ma prawo wydawać wiążące polecenia co do usunięcia nieprawidłowości  lub zagrożeń, wykonania prób  lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących  prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;

5) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego,

6) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zamiarze zawarcia lub zawarciu przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą,

7) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów,

8) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji. W trakcie prowadzenia robót przez Wykonawcę robót budowlanych co najmniej dwa razy w tygodniu pisemna informacja o zrealizowanych w danym dniach robotach (wraz z dokumentacją fotograficzną przekazywaną do zgrania na komputer Zamawiającego) i informacja o planowanych robotach na następne dni robocze. Dokumentacją fotograficzna musi zostać sporządzona dla każdej przydomowej oczyszczalni. W okresie, w którym nie będą prowadzone roboty pisemna informacja przekazywana według potrzeb lub na każde żądanie Zamawiającego.

9) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorem robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem technicznym i odbiorem końcowym), w tym m. in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp., sprawdzania protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem,

10)  sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołów odbioru w zakresie wykonywanych robót, kontrola jakości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, technicznym i końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót,

11)  sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

12)  nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia,

13)  dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru technicznego i odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania,

14)  uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,

15)  potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,

16)  udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzanie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję,

17)  uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych wartości robót „zaniechanych”. 

18)  kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,

19)  sporządzanie protokołów konieczności – jeżeli wystąpi taka potrzeba,

20)  kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy, niezbędnych do odbioru,

21)  kontrolowanie robót budowlanych przez inspektorów nadzoru, sprawujących nadzór inwestorski w imieniu Zamawiającego, w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac (potwierdzone wpisami w dzienniku budowy) oraz na każde żądanie Zamawiającego,

22)  nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp i p.poż.,

23)  zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy,

24)  żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, które utrudniają realizację inwestycji lub powodują jakiekolwiek zagrożenie w trakcie realizacji inwestycji,

25)  zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy,

26)  pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót i Zamawiającego – niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy,

27)  uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac (sporządzanie notatek i protokołów z tych narad),

28)  zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę,

29)  sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej (pisemne poświadczenie kompletności dokumentów),

30)  zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie, zapewnienie uprawnionego zastępstwa,

31)  przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji technicznej dotyczącej realizacji inwestycji niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od jej sporządzenia/uzyskania.

32)  przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji przez Wykonawcę robót budowlanych,

33)  nadzór nad przestrzeganiem warunków karty gwarancyjnej wystawionej przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie udzielonej gwarancji,

34)  uczestniczenie w corocznych przeglądach gwarancyjnych,

35)  wykonywanie czynności kontrolnych wobec wykonawcy robót budowlanych odnośnie spełniania przez wykonawcę robót budowlanych lub jego podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.

Uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego określa ustawa z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).

4. Wszelkie koszty, w  tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce  realizacji umowy oraz  koszty  materiałów  potrzebnych  do  realizacji  zadania  ponosi  we własnym  zakresie

6. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy.

6. Rodzaj zamówienia – Usługi

7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71247000-1  Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją

 

III. Termin realizacji/wykonania zamówienia:

Termin wykonania:  Zamówienie zostaje zawarte na okres realizacji robót budowlanych, których przewidywane termin zakończenia upływają:

1)   termin wykonania dokumentacji projektowej: 45 dni od podpisania umowy.

2)   termin zakończenia robót budowlanych: 4 miesiące od podpisania umowy.

3)   termin zakończenia przedmiotu umowy w tym rozruch oczyszczalni: 6 miesięcy od podpisania umowy.

Umowa z Wykonawcą robót budowlanych została zawarta 26.07.2021 roku. Obecnie Wykonawca przygotował dokumentacje projektową.

Faktyczny  termin  pełnienia  nadzoru  inwestorskiego obejmuje  okres od  daty podpisania umowy, do dnia dokonania odbioru końcowego bez uwag, przekazania Zamawiającemu wszystkich znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy dokumentów.

 

IV. Opis sposobu obliczenia ceny:

1. Cena oferty jest ceną ryczałtową. Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy.

Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:

§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.

2. Cena  ofertowa powinna obejmować wszystkie wymagania niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

3. Cena oferty  musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

4. Cena może być tylko jedna.

5. Cena oferty określona przez wykonawcę, zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.

 

V. Opis sposobu przygotowania oferty:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatyw­ne, spowoduje jej odrzucenie.

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień zaproszenia do składania ofert.

5. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do zaproszenia do składania ofert.

6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

7. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, przy czym co najmniej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (formularz oferty, oświadczenia) podpis powinien być czytelny (imię i nazwisko). Pozostałe strony mogą być parafowane.

8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.

9. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom.

10. Na ofertę powinny składać następujące dokumenty:

- formularz oferty,

- wykaz wykonanych usług wraz z dowodami, potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,

- odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik),

11. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w następujący sposób:

 

 „Urząd Gminy w Strzegowie, 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32

Oferta w postępowaniu na zadanie:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Strzegowo - Etap III

Nie otwierać przed 14.10.2021 r. godz. 1315

 

12. Na opakowaniu należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.

13. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt 11 oraz dodatkowo oznaczone słowami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

14. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1. Oferty należy składać w  Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 14.10.2021 r. do godz. 1300.

2. Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci bez otwierania po upływie terminu składania ofert. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).

3. Otwarcie  ofert nastąpi w dniu 14.10.2021 r. o godz. 1315 w pokoju Nr 9 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Strzegowie, 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32.

4. Otwarcie ofert będzie jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.

5. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle na jego pisemny wniosek, informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ich ceny.

6. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda, nazwy (firmę) oraz adres wykonawców, których oferta będzie otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty.

 

VII. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1. Została złożona po terminie składania ofert;

2. Została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;

3. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

4. Nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert, określonymi w zaproszeniu do składania ofert;

5. Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;

6. Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą;

 

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w kryterium:

Najniższa cena  - 100%

2. Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

 

                                                   cena najniższa

punktacja badanej oferty =    -----------------------     x 100

                                                 cena badanej oferty

 

3. Zamawiający poprawi w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie;

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.

5. Udzielenie zamówienia możliwe jest w przypadku otrzymania co najmniej jednej ważnej oferty.

6. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.

7. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

8. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru

2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie,

3) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;

8. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

 

IX. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny  spełnienia tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

d) zdolności technicznej lub zawodowe

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową min. 20 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków.

Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia,  w oparciu o informacje zawarte w wykazie wykonanych usług (wzór wykazu stanowi załącznik Nr 3) oraz dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,

Wykaz wykonanych usług powinien zawierać wszystkie wykonane przez Wykonawcę  zadania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, których wartość robót budowlanych nad którymi pełniony był nadzór inwestorski nad budową min. 20 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.

 

X. Wymagania dotyczące wadium:

Wadium nie jest wymagane.

 

XI. Termin związania ofertą:

1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres.

 

XII. Wykluczenie wykonawców:

Z postepowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców którzy:

a) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu,

 

XIII. Unieważnienie postępowania:

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się w przypadkach, gdy:

1) nie złożono żadnej oferty;

2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;

3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;

4) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie;

5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

7) przed wyłonieniem wykonawcy zachodzi konieczność istotnej modyfikacji w przedmiocie zamówienia;

2. Postępowanie może być unieważnione bez podania przyczyny, w każdym momencie, przed otwarciem ofert.

 

XIV. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą:

Oświad­czenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się faksem (236794085) lub drogą elektroniczną poprzez mail przetargi@strzegowo.pl (poza złożeniem oferty).

Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są pracownicy Urzędu Gminy w Strzegowie:

Damian Sobiecki,  pok. nr 11 tel. 23 6794004 wew. 18.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Strzegowo (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo lub drogą e-mailową pod adresem: ug@strzegowo.pl

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.

3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych.

4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w  celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO,

5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.

6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Urzędu Zamówień Publicznych, organów kontrolnych, a także na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców usług teleinformatycznych.

8. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa.

9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

10. Skargę nas działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

11. Podanie danych osobowych jest wymogiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.

12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

XVI. Postanowienia końcowe:

1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy załączonym do zaproszenia do składania ofert – załącznik nr 2. W sporządzonej ofercie wykonawca musi uwzględnić zapisy projektu umowy.

2. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich

3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks Cywilny.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 października 2021 15:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Damian Sobiecki
Ilość wyświetleń: 493
18 października 2021 12:13 (Damian Sobiecki) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 października 2021 15:25 (Damian Sobiecki) - Opublikowanie dokumentu.
06 października 2021 15:24 (Damian Sobiecki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4__program_funkcjonalno__uzytkowy.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)