ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA
Usługi integracji społecznej
W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Strzegowo uzyskała dotację w wysokości 93 700 EUR, część tej dotacji przeznacza na realizację niżej określonych usług.
1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Strzegowo (zwana dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.
Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków:
2. SPOTKANIE INFORMACYJNE
Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Sali posiedzeń Urzędu Gminy w Strzegowie, dnia 23.06.2010r. o godzinie 10.00.
3. PROCEDURA
Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą cześć. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.
WARIANTY
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
4.1
Część I. Wsparcie rozwoju i opieki nad dziećmi, młodzieżą oraz ich rodzinami
1.Zorganizowanie 4 Festynów Rodzinnych - spotkań integracyjnych dla dzieci, młodzieży i ich rodzin oraz osób niepełnosprawnych,
Zakup wyposażenia i sprzętu niezbędnego do organizacji festynów (zakup należy wliczyć w koszt jednostkowy usługi).
2. Zorganizowanie co najmniej 10 dniowego wypoczynku w okresie wakacji dla 40 dzieci z terenu gminy Strzegowo oraz 3 wyjazdów integracyjnych (jednodniowych) np. do kina, zoo dla dzieci i młodzieży z rodzin ubogich, z najlepszymi wynikami w nauce oraz zaangażowanych w działania na rzecz środowiska lokalnego.
3.Usługa dla dzieci i młodzieży w zakresie organizacji co najmniej 8 zajęć sportowo – rekreacyjnych rozwijających sprawność ruchową oraz propagujących zdrowy i bezpieczny styl życia ze szczególnym uwzględnieniem programu w zakresie zasad ruchu drogowego.
Zakup sprzętu sportowego niezbędnego do organizacji zajęć sportowych (zakup należy wliczyć w koszt jednostkowy usługi).
Termin wykonania zamówienia: od 12.07.2010r. do 15.09.2010r.
Na realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 45 000zł
4.2
Część II. Rozszerzenie organizacji czasu wolnego dla dzieci, młodzieży, osób starszych i ich rodzin oraz integracja środowiska lokalnego
1.Zorganizowanie co najmniej 6 spotkań tematycznych dla osób starszych, UTW, członków OSP i Kół Gospodyń Wiejskich działających na terenie gminy oraz 6 wyjazdów rekreacyjno – integracyjnych dla tych grup (wycieczki krajoznawcze, wyjazdy do kina, teatru itp.). Liczba uczestników grupy od 30 – 40 osób.
2. Zorganizowanie dożynek gminnych „Spotkania z Mazowiecką Tradycją Ludową” , w partnerstwie z samorządem lokalnym i gminnymi jednostkami organizacyjnymi, organizacjami pozarządowymi, grupami nieformalnymi oraz parafią.
3.Przeprowadzenie kursów kulinarnych oraz warsztatów tematycznych dla członkiń nowopowstających na terenie gminy Kół Gospodyń Wiejskich – kurs dla 3 grup, dla każdej grupy co najmniej 3 spotkania.
Zakup wyposażenia dla Kół Gospodyń Wiejskich niezbędnego do organizacji kursu kulinarnego (zakup należy wliczyć w koszt jednostkowy usługi).
Termin wykonania zamówienia: od 12.07.2010r. do 15.09.2010r.
Na realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 36 913,84zł
4.3
Część III. Wsparcie szkoleniowe
Wizyta studyjna dla zespołu zadaniowego Programu Integracji Społecznej i liderów społecznych oraz osób odpowiedzialnych za realizację polityki społecznej.
1.Wizyta w gminie realizującej PPWOW oraz w gminie aktywnie działającej na rzecz środowiska lokalnego – wymiana doświadczeń,
2.Wizyta w ośrodku polonijnym – nawiązanie współpracy.
Wizyta studyjna przewidziana jest dla grupy ok. 40 osób
Czas trwania wizyty 3 dni.
Termin wykonania zamówienia : od 12.07.2010r. do 15.09.2010r.
Na realizację tych usług przeznacza się maksymalnie kwotę: 20 000,00zł
Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.
Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako:
Część I
- festyn rodzinny
- wypoczynek
- wyjazd integracyjny
- godz. zajęć sportowo-rekreacyjnych
Część II
- spotkanie tematyczne
- wyjazd rekreacyjno-integracyjny
- dożynki
- godz. usługi
Część III
- wizyta studyjna.
5. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:
1. Organizacje pozarządowe (NGOs)
2. Organizacje kościelne
3. Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,
4. Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze
5. Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne,
6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ
1. w odniesieniu do Części I ( pkt. 4.1)
a. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług
b. dysponowanie kadrą z odpowiednimi kwalifikacjami w zakresie opieki nad dziećmi i młodzieżą podczas wypoczynku letniego oraz zapewnienie wszelkich wymogów związanych z organizacją wypoczynku letniego,
c. zapewnienie transportu, noclegów oraz min. 3 posiłków dziennie podczas wypoczynku letniego
d. zapewnienie opieki, transportu i posiłku podczas wyjazdu jednodniowego
e. dysponowanie min. 1 osobą z wykształceniem wyższym kierunkowym oraz min. 2 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą
f. przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć i usług,
g. zapewnienie bezpieczeństwa uczestników podczas realizacji usług,
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
· CV personelu mającego realizować usługi wraz z poświadczeniem kwalifikacji,
· Oświadczenie o zapewnieniu bezpieczeństwa podczas realizacji usług
· Program realizowanych zajęć i usług
2. w odniesieniu do Części II ( pkt. 4.2)
a. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług,
b. zapewnienie odpowiedniej kadry oraz wymogów sanitarnych związanych z organizacją kursu kulinarnego,
c. zapewnienie opieki, transportu i wyżywienia podczas wyjazdów integracyjnych,
d. przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć
e. zapewnienie bezpieczeństwa uczestników podczas realizacji usług
f. dysponowanie odpowiednią bazą lokalową (min. 40 m2), zapleczem kuchennym i toaletą (nie dotyczy usług plenerowych),
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
· Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia z wymaganym wyposażeniem do przeprowadzenia kursu kulinarnego
· CV personelu mającego realizować usługi wraz z poświadczeniem kwalifikacji,
· Oświadczenie o zapewnieniu bezpieczeństwa podczas realizacji usług
· Program realizowanych zajęć i usług
3. w odniesieniu do Części III ( pkt. 4.3)
a. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług ,
b. przedstawienie spójnego programu realizowanej wizyty studyjnej,
c. zapewnienie bezpieczeństwa uczestników podczas realizacji usług,
d. zapewnienie opieki, transportu, 2 noclegów oraz wyżywienia (3 obiady, 2 kolacje, 2 śniadania) podczas wizyty studyjnej
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
· CV personelu mającego realizować usługi wraz z poświadczeniem kwalifikacji,
· Oświadczenie o zapewnieniu bezpieczeństwa podczas realizacji usług
· Program wizyty studyjnej
Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.
7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT
SKŁADANIE OFERT
a) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy w Strzegowie w terminie do 05.07.2010r.
b) Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)
c) Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem
Odrębnie dla każdej części:
„Oferta na świadczenie usług: Część I - Wsparcie rozwoju i opieki nad dziećmi, młodzieżą oraz ich rodzinami”,
„Oferta na świadczenie usług: Część II - Rozszerzenie organizacji czasu wolnego dla dzieci, młodzieży, osób starszych i ich rodzin oraz integracja środowiska lokalnego”,
„Oferta na świadczenie usług: Część III - Wsparcie szkoleniowe”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.
OCENA OFERT
1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:
a. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6
b. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.
c. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),
2. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 1 tygodnia od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.
3. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.
4. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.
8. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Bożeną Robakiewicz, pok. 14, tel. 23-679 40 60, fax. 23-6794047
9. ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz Oferty
2. Wzór Umowy
3. Wzór Porozumienia
4. Wzór Sprawozdania
Wójt Gminy Strzegowo
/-/ mgr inż. Wiesław Zalewski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo