Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - Rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Strzegowo



Strzegowo: Rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Strzegowo
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 230979 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegowo , Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6794047, faks 023 6794047.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Strzegowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IV Środowisko, Zapobieganie Zagrożeniom i Energetyka, Działanie 4.1 Gospodarka wodno - ściekowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013. Projekt ROZBUDOWA SYSTEMU GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY STRZEGOWO. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Strzegowo zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Dokumentacja projektowa określająca przedmiot zamówienia: 1/ projekt budowlano-wykonawczy - kanalizacja sanitarna grawitacyjno-tłoczna z przyłączami i przepompowniami rejonowymi: TOM I - Giżyn, Giżynek oraz częściowo: Unierzyż i Strzegowo, TOM II - Prusocin, Giełczyn, Giełczynek, Staroguby, Breginie oraz częściowo: Strzegowo, Rydzyn Szlachecki i Rydzyn Włościański, 2/ opinia geotechniczna pod projektowaną kanalizację sanitarną w miejscowościach: Giżyn, Giżynek i Unierzyż gm. Strzegowo, 3/ opinia geotechniczna pod projektowaną kanalizację sanitarną w miejscowościach: Prusocin, Giełczyn, Giełczynek, Staroguby, Breginie gm. Strzegowo, 4/ projekt wykonawczy - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Konotopa, 5/ projekt budowlany - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Konotopa, 6/ projekt budowlany rozbudowy stacji wodociągowej w Pokrytkach, 7/ projekt wykonawczy rozbudowy stacji wodociągowej w Pokrytkach, 8/ projekt budowlany rozbudowy stacji wodociągowej w Unierzyżu, 9/ projekt wykonawczy rozbudowy stacji wodociągowej w Unierzyżu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1/ skanalizowanie miejscowości: - Giżyn, Giżynek, oraz częściowo: Unierzyż i Strzegowo, - Prusocin, Giełczyn, Giełczynek, Staroguby, Breginie oraz częściowo: Strzegowo, Rydzyn Włościański i Rydzyn Szlachecki, zakres rzeczowy: kanalizacja sanitarna - 13 687 m, kolektory tłoczne - 10 677 m, przyłącza kanalizacyjne: łączna długość - 2 611 m, ilość - 146 kpl, przepompownie 9 kpl. 2/ budowę wodociągu pierścieniowego w miejscowości Konotopa, zakres rzeczowy: rury PCV Ø 110/5,3 o złączach kielichowych z uszczelką gumową - 1 575,0 mb, zasuwy żeliwne kołnierzowe DN 100 z uszczelnieniem miękkim z obudową i skrzynką - 2 kpl, hydranty podziemne DN 80 ze skrzynką i zasuwą odcinającą - 2 kpl, 3/ rozbudowę stacji wodociągowej w Pokrytkach poprzez zamontowanie 1 zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej V = 125 m3 (zbiornik stalowy pionowy izolowany termicznie), 4/ rozbudowę stacji wodociągowej w Unierzyżu poprzez zamontowanie 1 zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej V = 125 m3 (zbiornik stalowy pionowy izolowany termicznie). Opis przedmiotu zamówienia stanowią: - projekt budowlano-wykonawczy, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.00.00-8, 45.23.11.00-6, 45.11.00.00-1, 45.25.21.26-7, 45.23.21.52-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł., słownie: sto tysięcy złotych gr. 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego przetargu przelew dotyczy. 4. Wniesienie wadium w formie przelewu pieniężnego oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32 w sekretariacie pok. Nr 1 lub dołączyć do oferty. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (zamawiający zalicza także przyłącza sanitarne grawitacyjne) o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto każde. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie robót oraz dokumentach potwierdzających wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
      • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powinien złożyć również następujące dokumenty: 1) kosztorys ofertowy, sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ, 2) zbiorcze zestawienie kosztów - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 3) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1/ wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji -zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia, 2/ zaistnienie okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, 3/ zmiana osób wskazanych w umowie występujących zarówno po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy nastąpi wyłącznie w przypadku pisemnego uzasadnienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzegowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo, pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IV Środowisko, Zapobieganie Zagrożeniom i Energetyka, Działanie 4.1 Gospodarka wodno - ściekowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013. Projekt ROZBUDOWA SYSTEMU GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY STRZEGOWO..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.08.2010
Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 sierpnia 2010 16:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Klimkiewicz
Ilość wyświetleń: 3016
02 września 2010 14:27 (Wojciech Klimkiewicz) - Dodanie załącznika do dokumentu.
02 września 2010 14:24 (Wojciech Klimkiewicz) - Dodanie załącznika do dokumentu.
02 września 2010 14:19 (Wojciech Klimkiewicz) - Dodanie załącznika do dokumentu.