Strzegowo, 18.01.2011 r.
341 – 1/11
Wszyscy uczestnicy
postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę lekkiego oleju opałowego dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Strzegowie (ogłoszenie o zamówieniu numer: 16101 - 2011)
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759) Szkoła Podstawowa im. św. Stanisława Kostki w Strzegowie dokonała poniższych zmian treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
W załączniku nr 1 do SIWZ – Druk oferty w kolumnie 4 ilość błędnie wpisano wartość 30 m3. Prawidłowa wartość to 45 m3.
Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w pkt III opisał przedmiot zamówienia w sposób następujący: „Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego w przewidywalnej ilości 45 m3 (45 000 litrów) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 r.” Również w ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w biuletynie zamówień publicznych i na stronie internetowej przedmiot Zamówienia został opisany w ten sam sposób. Błąd powstał jedynie w kolumnie 4 ilość w załączniku nr 1 do SIWZ – Druk oferty.
W załączeniu poprawiony załącznik nr 1 do SIWZ – Druk oferty.
Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych
w Strzegowie
/-/ Wiesław Popek
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo