Przetargi - archiwum

ZAPYTANIE OFERTOWE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 14 000 EURO - Dostawa tablic interaktywnych do realizacji programu „Nauka – drogą do sukcesu Gminy Strzegowo”

ZAPYTANIE OFERTOWE

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 14 000 EURO

 

 

Nazwa zamówienia:

Dostawa tablic interaktywnych do realizacji programu „Nauka – drogą do sukcesu Gminy Strzegowo”

 

Zamawiający - Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo

zwraca się zapytaniem ofertowym o podanie ceny ryczałtowej na dostawę tablic interaktywnych do realizacji programu „Nauka – drogą do sukcesu Gminy Strzegowo”

 

Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu (14 000,00 euro) stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) określonego w art. 4 pkt. 8.

Zamówienie jest współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, tytuł projektu „Nauka – drogą do sukcesu Gminy Strzegowo”

 

Nazwa oraz adres zamawiającego.

Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, 

tel. 023 6794004, fax. 023 6794047

http://www.strzegowo.pl

e-mail: ug@strzegowo.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600

NIP: 5691759048

REGON: 130378440

 

Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 6 tablic interaktywnych do realizacji programu „Nauka – drogą do sukcesu Gminy Strzegowo” o następujących parametrach:

Parametr

Wymagania minimalne

 

Rodzaj urządzenia

tablica interaktywna

 

Obszar roboczy

77”

 

Format obrazu

4:3

 

Rodzaj powierzchni

suchościeralna, magnetyczna,

 

Technologia

pozycjonowanie w podczerwieni

 

Sposób obsługi

Palec lub dowolny wskaźnik

 

Ilość osób jednocześnie obsługujących tablicę

2

 

Oprogramowanie

tablica musi być dostarczona wraz z oprogramowaniem do jej pełnej obsługi

 

Język interfejsu oprogramowania

polski

 

Funkcje oprogramowania

- funkcja rozpoznawania pisma odręcznego - m.in. w języku polskim

- możliwość automatycznego zapisywania zmian w pliku co zadany interwał czasu

- możliwość definiowania skrótów do wybranych programów, folderów, plików, dostępne z menu ekranowego

 

Komunikacja z komputerem

port USB

 

Gwarancja producenta lub dostawcy

60 miesięcy

 

Załączone akcesoria

- 3 pisaki

- wymazywacz

- półka na pisaki

- kabel USB

- uchwyty do montażu na ścianie,

 

Instalacja i szkolenie z obsługi tablicy

- wymagana instalacja zestawu tablicy interaktywnej i projektora

- konfiguracja oprogramowania tablicy interaktywnej

- przeprowadzenie szkolenia z obsługi oprogramowania tablicy interaktywnej dla minimum dwóch osób w miejscu instalacji tablicy

 

Typ projektora

Krótkoogniskowy

 

Technologia projektora

DLP

 

Format obrazu projektora

4:3

 

Jasność projektora

3000 ANSI lumen

 

Rozdzielczość projektora

1024x768

 

Kontrast projektora

3000:1

 

Poziom hałasu [tryb normalny / tryb cichy ] projektora

max. 36 / 33 dB

 

Liczba wyświetlanych kolorów projektora

15 mln

 

Żywotność lampy [tryb normalny / tryb cichy (ECO)]

 3000 / 4000 godzin.

 

Wejścia projektora

D-sub, HDMI, 2 x RCA (audio LR), stereo mini-jack

 

Wyjścia projektora

D-sub, stereo mini-jack

 

Zawartość zestawu projektora

 

torba, kabel zasilający, pilot, baterie do pilota, osłona na obiektyw

 

Gwarancja producenta lub dostawcy na projektor

60 miesięcy

 

Gwarancja producenta lub dostawcy na lampę projektora

36 miesięcy

 

Uchwyt mocujący projektora

sufitowy lub ścienny, musi być dopasowany do oferowanego projektora w ramach tego zapytania,

Uchwyt musi posiadać możliwość regulacji pochylenia w osi uchwytu i pochylenia na boki

     

 Wymagane parametry minimalne, które muszą być bezwzględnie spełnione. Nie spełnienie ich spowoduje odrzucenie oferty.

Tablice interaktywne i projektory muszą być fabrycznie nowe. Muszą spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem.

 

Tablice zostaną zamontowane w Szkole Podstawowej w Dąbrowie; Szkole Podstawowej w Niedzborzu, Gimnazjum w Niedzborzu; Szkole Podstawowej w Strzegowie, Gimnazjum w Strzegowie i Liceum Ogólnokształcącym w Strzegowie.

Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przez Dostawcę celem doboru typu uchwytu mocującego, wyliczenia długości przewodów niezbędnych do prawidłowej pracy zestawu.

Wykonawca w ramach zamówienia dokona montażu całego zastawu. Montaż będzie polegał na odpowiednim zamocowaniu tablicy interaktywnej w salach lekcyjnych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, następnie zamontowaniu uchwytu mocującego w ścianie lub suficie w odpowiedniej odległości od tablicy interaktywnej (uchwyt powinien posiadać odpowiednią regulację). Wszystkie przewody muszą znajdować się w korytkach maskujących, tak aby dzieci nie miały do nich dostępu. Okablowanie musi być również doprowadzone do biurka nauczyciela i połączone z dostarczonym przez Zamawiającego komputerem stacjonarnym lub laptopem.

Tablica interaktywna po instalacji i konfiguracji musi być gotowa do pracy tzn. do prowadzenia zajęć lekcyjnych z wykorzystaniem tablicy interaktywnej. Na komputerze stacjonarnym lub laptopie dostarczonym przez Zamawiającego musi być zainstalowane oprogramowanie do pełnej obsługi tablicy interaktywnej.

Cenę montażu, instalacji, konfiguracji oprogramowania i krótkiego szkolenia z obsługi tablicy dla minimum dwóch osób w miejscu instalacji tablicy należy wliczyć do ceny całego zestawu.

 

Rodzaj zamówienia – dostawa

 

Termin wykonania zamówienia:

Tablice interaktywne należy dostarczyć i zamontować do 14.12.2012 r. Termin ten obejmuje również instalację zestawu tablicy interaktywnej i projektora, konfiguracja oprogramowania tablicy interaktywnej oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi oprogramowania tablicy interaktywnej dla minimum dwóch osób w miejscu instalacji tablicy.

 

Opis sposobu przygotowania oferty:

Wykonawca może złożyć na dane zamówienie tylko jedną ofertę wg wzoru określonego w załączniku nr 1.

Oferta musi być podpisana (czytelnie lub  z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną.

Ofertę należy złożyć w zamkniętym nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie i zaadresować w następujący sposób:

„Urząd Gminy w Strzegowie, 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32

Oferta w postępowaniu na zadanie: Dostawa tablic interaktywnych do realizacji programu „Nauka – drogą do sukcesu Gminy Strzegowo”

Nie otwierać przed 14.11.2012 r. godz. 1315

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 14.11.2012 r. do godz. 1300.

Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci bez otwierania po upływie terminu składania ofert.

UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.11.2012 r. o godz. 1315 w pokoju Nr 9 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Strzegowie 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32.

Otwarcie ofert będzie jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.

W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle na jego pisemny wniosek, informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ich ceny.

Podczas otwarcia ofert zamawiający poda, nazwy (firmę) oraz adres wykonawców, których oferta będzie otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty.

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia. Sposób wypełnienia oferowanej ceny określa formularz – załącznik nr 1.

Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia (np. transport, montaż, szkolenie itp.).

Oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty dokona komisja na podstawie analizy dokumentów złożonych w ofertach.

Członkowie Komisji ocenią poszczególne oferty kierując się kryterium :

Najniższa cena - 100 %

Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

                                                   cena najniższa

punktacja badanej oferty =    -----------------------     x 100

                                                 cena badanej oferty

 

Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zapytania.

 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,

b) zostanie złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,

c) zostanie złożona po terminie składania ofert,

d) zostanie złożona przez Oferenta posiadającego nieuregulowane wierzytelności gospodarcze,

e) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdy Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Oferentem stało się niemożliwe z innych przyczyn.

 

Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami:

Damian Sobiecki – tel. 236794004 w.18

 

Na ofertę powinny składać następujące dokumenty:

1/ formularz oferty,

2/ aktualny odpis z właściwego rejestru, a w stosunku do osób fizycznych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy.

 

Załączniki:

Załącznik Nr 1- Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2– Projekt umowy

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 listopada 2012 15:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Damian Sobiecki
Ilość wyświetleń: 3773
07 listopada 2012 15:34 (Damian Sobiecki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2_–_projekt_umowy.pdf] do dokumentu.
07 listopada 2012 15:34 (Damian Sobiecki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy.doc] do dokumentu.
07 listopada 2012 15:34 (Damian Sobiecki) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe.pdf] do dokumentu.