Przetargi - archiwum

Przebudowa/modernizacja stacji uzdatniania wody "Unierzyż" na terenie gminy Strzegowo



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW
Nazwa: Gmina Strzegowo
Adres pocztowy: Strzegowo, Plac Wolności 32
Miejscowość: Strzegowo
Kod pocztowy: 06-445
Województwo: Mazowieckie
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Wojciech Klimkiewicz
Tel.: 023 6794004 wew. 18
E-mail: klimkiewicz@bazagmin.pl
Fax: 023 6794047

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.strzegowo.bazagmin.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów


I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Administracja samorządowa

Realizacja zadań określonych w ustawie o samorządzie gminnym

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Przebudowa/modernizacja stacji uzdatniania wody "Unierzyż" na terenie gminy Strzegowo
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług

(a) Roboty budowlane
Wykonanie

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:
Unierzyż działka nr 429/2

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej: nie dotyczy

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa/modernizacja stacji uzdatniania wody "Unierzyż" na terenie gminy Strzegowo o projektowanej wydajności Q śr/d = 780 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj.
- przebudowa budynku
- zbiorniki na wodę pitną 2 x 125 m3
- wymiana pomp w studni nr 1 i nr 2
- urządzenia technologiczne
- międzyobiektowe rurociągi wody czystej i kanalizacji
- instalacje elektryczne
na terenie działki nr 429/2 w miejscowości Unierzyż (Gmina Strzegowo). Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz warunkami pozwolenia na budowę nr I.7351/467/05, (Decyzja nr 437/05 z dn. 15.12.2005.). Zakres technologiczny wewnątrz istniejącego budynku wykonany zostanie z rur ze stali kwasoodpornej. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót.

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego
Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w wykonawstwie technologii stacji uzdatniania wody (tj. zastosowanie równoważnych urządzeń) muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, atestami PZH, aprobatami, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych oraz wykazaniem przez Wykonawcę zestawów technologicznych posiadania hali produkcyjnej i parku maszynowego do obróbki stali szlachetnej.
II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
45.23.24.30-5
45.23.21.50-8
45.11.12.91-4

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II. 2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Całkowita wielkość lub zakres
Przebudowa/modernizacja stacji uzdatniania wody "Unierzyż" na terenie gminy Strzegowo o projektowanej wydajności Q śr/d = 780 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj.
- przebudowa budynku
- zbiorniki na wodę pitną 2 x 125 m3
- wymiana pomp w studni nr 1 i nr 2
- urządzenia technologiczne
- międzyobiektowe rurociągi wody czystej i kanalizacji
- instalacje elektryczne

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Wymagany
Data zakończenia: 22.12.2006 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 20.000,00 zł., słownie: dwadzieścia tysięcy złotych gr. 00/100 przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy w Strzegowie w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego przetargu przelew dotyczy.
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
a) wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność w branży budowlanej - tożsamą z niniejszym zamówieniem
b) wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej a przedmiot zamówienia wchodzi w skład jego działalności
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. wykonali budowę, przebudowę lub modernizację stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż Qśr/d = 500 m3 i wartości co najmniej 500.000 zł., w podobnej technologii obejmującą wykonanie układu technologicznego uzdatniania wody stacji wodociągowej pracującej w pełni automatycznie, co potwierdzą dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru),
b) dysponują osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe (mają do dyspozycji osobę/osoby posiadające właściwe uprawnienia budowlane pozwalające pełnić funkcje kierownika budowy w odpowiednich branżach budowlanych niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia) i mają minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budowami i robotami budowlanymi oraz wiedzę niezbędną do wykonania niniejszego zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia t.j.
a) posiadają na realizacje przedmiotu zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł.
b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej niniejszym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca zobowiązany jest do złożenia i załączenia do oferty następujących dokumentów:
1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych);
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do złożenia i załączenia do oferty następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru robót);
2) Wykazu kadry inżynieryjno-technicznej odpowiedzialnej za realizację zamówienia wraz
z kserokopią stosownych uprawnień (w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej) kierownika/kierowników budowy oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty:
1/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2/ informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Inne wymagane dokumenty:
1) formularz oferty;
2) dowód wpłacenia złożenia wadium;
2) kosztorys ofertowy
3) harmonogram rzeczowo-finansowy
4) parafowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nie dotyczy

IV. 2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strzegowo.bazagmin.pl
Opłata 30 Waluta: PLN
Warunki i sposób płatności: specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie drukowanej oraz dokumentację projektową na płycie CD można odebrać w siedzibie zamawiającego po dokonaniu opłaty na konto Urzędu Gminy w Strzegowie w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002 lub w kasie Urzędu Gminy

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 06.09.2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 13.00

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: Polski

Inne:
IV.3.5) Termin związania ofertą
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 06.09.2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 13.15
Miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32 pokój nr 9

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ: nie


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Dudziński
Ilość wyświetleń: 2480
05 marca 2008 00:37 (Piotr Dudziński) - Utworzenie dokumentu