OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO
Przedmiot zamówienia:
Remont Internatu LO w Strzegowie - parter A
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Strzegowo
Plac Wolności 32
06-445 Strzegowo
www.strzegowo.bazagmin.pl
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Urzędzie Gminy w Strzegowie w pok. nr 10 w godzinach od 8.00 do 16.00 lub za zaliczeniem pocztowym
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej udostępnienie jest odpłatne: 20,00 zł
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania
ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
Tynki zwykłe wewnętrzne III kategorii ścian - 226.2 m2
Licowanie ścian płytkami ceramicznymi mocowanymi na klej - 263,8 m2
Posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej o
grub.warstwy 5 mm -128,6 m2
Malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną trzykrotnie bez gruntowania na ścianach i
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: do 30.06.2005 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
art. 24 ust. 1 i 2,
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia", w
oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba,
że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z
postępowania.
8) Informacja na temat wadium:
nie jest wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
| Nazwa kryterium
[Cena
[Waga
| 100
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Gmina Strzegowo
Plac Wolności 32
06-445 Strzegowo
Pokój nr 10
do dnia 2005-04-20 do godz. 12:00
11) termin związania ofertą
okres 30 dni, tj. do dnia 2005-05-20
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Dudziński
Ilość wyświetleń: 2665
05 marca 2008 00:37 (Piotr Dudziński) - Utworzenie dokumentu