Przetargi - archiwum

Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowo - mieszkalnego wraz z przebudową na mieszkania socjalne z wewnętrzną instalacją wod.- kanalizacyjną i c.o. oraz elektryczną w Strzegowie ul. Słowackiego 37

FORMULARZ ZP-400
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczenie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Gmina Strzegowo
Adres pocztowy:
Plac Wolności 32
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Strzegowo 06-445 mazowieckie
Telefon: Fax:
023 6794047 023 6794047
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.strzegowo.bazagmin.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:


I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowo - mieszkalnego wraz z przebudową na mieszkania socjalne z wewnętrzną instalacją

wod.- kanalizacyjną i c.o. oraz elektryczną w Strzegowie ul. Słowackiego 37

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

nie przysługuje odwołanie

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowo - mieszkalnego wraz z przebudową na mieszkania socjalne z wewnętrzną instalacją

wod.- kanalizacyjną i c.o. oraz elektryczną w Strzegowie ul. Słowackiego 37 Obejmuje wykonanie: 1. Robót ogólno budowlanych,

2. Wewnętrznej instalacji wodno- kanalizacyjnej, 3. Wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, 4. Instalacji

elektrycznej, Przebudowa dotyczy budynku biurowo - mieszkalnego o parametrach technicznych: kubatura - 2585,91 m3, pow.

zabudowy - 320,00 m2, pow. użytkowa - 768,20 m2, w wyniku której powstanie 10 lokali socjalnych o łącznej powierzchni

użytkowej 551,50 m2. Szczegółowy zakres zawiera: przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Glówny przedmiot
45.00.00.00-7
Dodatkowe przedmioty
45.21.00.00-9
45.33.00.00-9
45.31.00.00-2


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 29/08/2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny

spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do

wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2

Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania

zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający

wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w

oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Nie

spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy

wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie

spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1

do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali

bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty

osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej

konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli

oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z

zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w

postępowaniu:

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez

wykonawcę - załącznik nr 1 a.2) Parafowany projekt umowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 a.3) Kosztorys ofertowy a

4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (w przypadku występowania podwykonawcy) -

załącznik nr 4 a-5) Wykaz urządzeń równoważnych - załącznik nr 5 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do

wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień

publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do

ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji

działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Oświadczenie

Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. - załącznik nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

www.strzegowo.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo, pok. 10.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w

dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania

stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 18/02/2008 Godzina: 13:00

Miejsce:

Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo pok. 10

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu UZP dnia 21-01-2008 r. z numerem 14496-2008

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Dudziński
Ilość wyświetleń: 3760
05 marca 2008 00:37 (Piotr Dudziński) - Utworzenie dokumentu