Przetargi - archiwum

Przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Strzegowie

FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.



Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.




SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY




I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegowo, Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6794047, fax 023 6794047.



Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.bazagmin.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.




SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA




II.1) OPIS



II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Strzegowie.



II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.



II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa boiska o nawierzchni z asfaltobetonu w Strzegowie ul. Wyzwolenia 13 na boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej, obejmuje wykonanie:
1. Boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 15,00 x 28,00 m, o powierzchni całkowitej placu 420 m2, na którym znajdować się będzie:
- Boisko do siatkówki o wymiarach 9,00 x 18,00 m - arena gry 162 m2
- Boisko do piłki koszykowej o wymiarach 13 x 26 m - arena gry 338 m2
Istniejąca nawierzchnia boiska z asfaltobetonu zostanie wykorzystana jako podłoże pod nawierzchnię poliuretanową.
Jako warstwę wykończeniową boiska przyjmuje się bezspoinową, nie prefabrykowaną nawierzchnię poliuretanową o następujących minimalnych parametrach:
-dolna warstwa z czarnego granulatu gr. min. 6 mm
-górna warstwa z kolorowego granulatu EPDM gr. min. 7 mm,
2. Ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego
- Słupy narożne oraz przy bramie wjazdowej i furtce: wysokość 4,0 m; profil 100x100x3, ocynkowane,
-Słupy przelotowe: wysokość 4 m ; profil 80x80x3, ocynkowane,
- Siatka stalowa ocynkowana, zabezpieczona otulina PCV.
- Furtka na ogrodzeniu bocznym. Wysokość 2.2 m, szerokość 1,20 m. Wykonana z profilu
50x50x3 mm z wypełnieniem z siatki,
3. Wyposażenie:
-tablice 90 x 120 cm do piłki koszykowej z płyty epoksydowej na konstrukcji stalowej cynkowanej ogniowo w tulejach z siatką łańcuchową
-słupki aluminiowe w tulejach z osłonami do piłki siatkowej z siatką z włókien polietylenowych
Sprzęt sportowy na trwale mocowany do podłoża
szczegółowy zakres zawiera: przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna



II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.34.20.00-6, 36.40.00.00-5.



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.



II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.




SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA





III.2) WARUNKI UDZIAŁU



Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1
a.2) Parafowany projekt umowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3
a.3) Kosztorys ofertowy
a 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom
(w przypadku występowania podwykonawcy) - załącznik nr 4
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. - załącznik nr 2



SEKCJA IV: PROCEDURA




IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA



IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT



IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.




IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzegowo.bazagmin.pl



Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo, pok. 10.



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo pok. 10.



IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.08.2007 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Dudziński
Ilość wyświetleń: 2730
05 marca 2008 00:37 (Piotr Dudziński) - Utworzenie dokumentu