Przetargi - archiwum

Przebudowa kotłowni węglowej na biomasę oraz termo-modernizacja budynku komunalnego w Niedzborzu.

 

FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU



Początek formularza

Zamieszczenie obowiązkowe
Zamieszczenie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:

Gmina Strzegowo

 

Adres pocztowy:

Plac Wolności 32

 

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Strzegowo

06-445

mazowieckie

Telefon:

Fax:

 

023 6794047

023 6794047

 

Adres strony internetowej zamawiającego:

www.strzegowo.bazagmin.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

 


I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Przebudowa kotłowni węglowej na biomasę oraz termo-modernizacja budynku komunalnego w Niedzborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Dostawy

Usługi

nie przysługuje odwołanie

   


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przebudowa kotłowni węglowej na biomasę oraz termo-modernizacja budynku komunalnego w Niedzborzu. Obejmuje wykonanie: _docieplenie ścian budynku styropianem gr. 10cm - 271,08m2 _docieplenie stropodachu z płyt styropianowych gr. 10cm - 172,62m2 _wymiana stolarki okiennej na PCV - 22,45m2 _roboty ogólnobudowlane -instalacja odgromowa _technologia kotłowni - kocioł stalowy wodny o mocy 42 kW Szczegółowy zakres zawiera: przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

Słownik główny

Glówny przedmiot

45.45.00.00-6

Dodatkowe przedmioty

45.26.00.00-7
45.33.00.00-9



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Tak,  ilość częsci: 1 Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Tak Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 28/11/2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 a.2) Parafowany projekt umowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 a.3) Kosztorys ofertowy a 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (w przypadku występowania podwykonawcy) - załącznik nr 4 a-5) Wykaz urządzeń równoważnych - załącznik nr 5 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. - załącznik nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Tak Nie

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

www.strzegowo.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo, pok. 10.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 11/06/2008   Godzina: 13:00

Miejsce:

Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo pok. 1

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych z numerem:104753-2008.Dół formularza

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 maja 2008 10:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Dudziński
Ilość wyświetleń: 4889
19 maja 2008 11:02 (Piotr Dudziński) - Dodanie załącznika.
19 maja 2008 10:59 (Piotr Dudziński) - Utworzenie dokumnetu.