OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkowe Zamieszczenie nieobowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego Zawarcia umowy ramowej Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Adres pocztowy:
|
Plac Wolności 32
|
Miejscowość:
|
Kod pocztowy:
|
Województwo:
|
Strzegowo
|
06-445
|
mazowieckie
|
Telefon:
|
Fax:
|
|
023 6794047
|
023 6794047
|
Adres strony internetowej zamawiającego:
|
www.strzegowo.pl
|
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
|
|
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Budowa boiska wielofunkcyjnego z wyposażeniem w Breginiach gm. Strzegowo
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
|
Dostawy
|
Usługi
|
nie przysługuje odwołanie
|
|
|
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: boiska wielofunkcyjnego z wyposażeniem w Breginiach gm. Strzegowo. Zaprojektowano boisko wielofunkcyjne o nawierzchni z trawy syntetycznej (26,00 m x 44,00 m), o powierzchni całkowitej placu 1144 m2, na którym znajduje się: 1) Boisko do piłki ręcznej, 2) Boisko do siatkówki 3) Dwa boiska do piłki koszykowej. Jako nawierzchnię na boisko wielofunkcyjne przyjmuje się nawierzchnię typu sztuczna trawa. Podłoże pod trawę syntetyczną należy wykonać na podbudowie z kruszywa naturalnego-kamiennego i podsypki piaskowej, 2. Ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego - Słupy narożne oraz przy bramie wjazdowej i furtce: wysokość 4,0 m; profil 100x100x3, ocynkowane, -Słupy przelotowe wysokość 4 m ; profil 80x80x3, ocynkowane, - Siatka stalowa ocynkowana, zabezpieczona otulina PCV. - Furtka na ogrodzeniu bocznym. Wysokość 2.2 m, szerokość 1,0 m. Wykonana z profilu 50x50x3 mm z wypełnieniem z siatki, - Brama wjazdowa dwuskrzydłowa montowana w ogrodzeniu bocznym. Wysokość: 2,5 m; szerokość 3 m. , wykonana z profilu 50x50x3 mm z wypełnieniem z siatki 3. Wyposażenie: -bramki aluminiowe (2,00 x 3,00) w tulejach do piłki ręcznej z siatką z włókien polietylenowych -tablice 90 x 120 cm do piłki koszykowej z płyty epoksydowej na konstrukcji stalowej cynkowanej ogniowo w tulejach z siatką łańcuchową -słupki aluminiowe w tulejach z osłonami do piłki siatkowej z siatką z włókien polietylenowych Sprzęt sportowy na trwale mocowany do podłoża. Szczegółowy zakres zawiera: przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
|
Słownik główny
|
Glówny przedmiot
|
45.21.22.21-1
|
Dodatkowe przedmioty
|
45.34.20.00-6 36.40.00.00-5
|
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Tak, ilość częsci: 1 Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Tak Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data zakończenia 30/09/2008
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 a.2) Parafowany projekt umowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 a.3) Kosztorys ofertowy a 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (w przypadku występowania podwykonawcy) - załącznik nr 4 a-5) Wykaz urządzeń równoważnych - załącznik nr 5 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. - załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony Przetarg ograniczony Negocjacje z ogłoszeniem Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Tak Nie
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.strzegowo. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo, pok. 10.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 07/08/2008 Godzina: 13:00
Miejsce:
Urząd Gminy w Strzegowie ul. Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo pok. 1
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Ogłoszenie zostało umieszczone na portalu UZP z numerem 160962-2008
|