Przetargi - archiwum

Zaproszenie do składania ofert - na usługi integracji społecznej

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA  
 Usługi integracji społecznej

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Strzegowo uzyskała dotację w wysokości 339 465,73 PLN, cześć tej dotacji w wysokości 1/3 całości przeznacza na realizację niżej określonych do czasu aktualizacji strategii rozwiązywania problemów społecznych.

1. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Strzegowo, (zwana dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej. 

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków: 

- usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych, lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów;

- usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami.

2. SPOTKANIE INFORMACYJNE
Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Sali posiedzeń Urzędu Gminy w Strzegowie dnia 28.10.2008ro godzinie 1400 .

3. PROCEDURA
Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu. 

4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

  OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych 

WARIANTY
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Część I Wsparcie rozwoju i opieki nad dziećmi, młodzieżą oraz ich rodzinami

(Zamawiając przeznacza na realizację części I – 180.570,00zł, w tym 54.170,00zł na prace inwestycyjne)

1. Stworzenie bezpiecznego i rozwojowego placu zabaw wraz z wyposażeniem w urządzenia rekreacyjno-sportowe:
- urządzenie placu zabaw
- zakup wyposażenia niezbędnego do realizacji usługi (elementy wyposażenia 
powinny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującym prawem)
Termin realizacji: XII 2008r - III 2009r

2. Prowadzenie zajęć dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym na placu zabaw 
- zatrudnienie opiekuna w wymiarze 10 godzin tygodniowo przez okres 12 miesięcy.
Termin realizacji: I - XII 2009r

3. Organizacja wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci i młodzieży dla 80 osób z terenu Gminy Strzegowo w terminie od 10-14 dni
Termin realizacji: II - IX 2009r

4. Organizacja 3 imprez środowiskowych na terenie Gminy Strzegowo
- Festyn „Obchodzić Sobótkę”
- Festyn „O uśmiech dziecka”
- Festyn „Pożegnanie wakacji”
Termin realizacji: V - IX 2009r

5. Organizacja zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży szkolnej w wymiarze 10 godzin tygodniowo przez 12 miesięcy.
- zatrudnienie opiekuna w wymiarze 10 godzin tygodniowo przez okres 12 miesięcy.
- zakup wyposażenia niezbędnego do realizacji usługi
Termin realizacji: XI 2008r - XI 2009r


Część II Rozszerzenie oferty organizacji czasu wolnego dla osób starszych oraz młodzieży 
(Zamawiając przeznacza na realizację części I – 158.895,75zł, w tym 47.668,00zł na prace inwestycyjne)

1. Rozszerzenie oferty i zakresu działań GOK, organizacja dwóch grup sekcji teatralnej
- zatrudnienie opiekuna dla każdej grupy w wymiarze 3 godzin tygodniowo przez 12 miesięcy 
- zakup materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (szycie stroi, dekoracja) 
- opłata za media oraz sprzątanie pomieszczeń 
Termin realizacji: XI 2008r - XI 2009r

2. Prowadzenie orkiestry dętej na terenie Gminy Strzegowo – dwie grupy 
  (Gmina udostępnia dwa pomieszczenia do prowadzenia spotkań w miejscowości  
  Strzegowo i Unierzyż)
- zatrudnienie opiekunów (kapelmistrza) dla każdej grupy w wymiarze 3 godzin tygodniowo przez 12 miesięcy 
- zakup i konserwacja instrumentów oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji usługi 
- opłata za media oraz sprzątanie pomieszczeń 
Termin realizacji: XI 2008 - XI 2009r

3. Przygotowanie i doposażenie pomieszczeń przeznaczonych na miejsce spotkań
- zapewnienie odpowiedniego komfortu dla osób przebywających w pomieszczeniach (klimatyzacja, osłonięcie okien – rolety lub tp. ) 
- wykonanie prac wykończeniowych wraz z wyposażeniem, dostosowujących pomieszczenia do użytku 
Termin realizacji: XII 2008r. - IV 2009r

4. Powołanie sekcji archiwalno - historycznej „Ocalić od zapomnienia” organizacja 
  dwóch grup 
- zatrudnienie opiekuna dla każdej grupy w wymiarze 3 godzin tygodniowo przez 12 miesięcy
Termin realizacji: XI 2008r. -XI 2009r

5.Organizacja zajęć tematycznych dla osób starszych
- organizacja co najmniej 8 spotkań tematycznych w tym wyjazdu rekreacyjnego lub do teatru, jeśli będzie to odpowiadało zainteresowaniom osób starszych.
Termin realizacji: XII 2008 - XI 2009r


Zamawiający wyraża zamiar zakontraktowania całości (100%) potrzebnych usług, jednakże umowa (porozumienie) ze zwycięzcą (-ami) konkursu ograniczać się będzie do dozwolonej 1/3 alokacji do czasu aktualizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych oraz Planu Działania.

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

Podstawą dla płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: 
- ilość godzin pracy w danym okresie 
- wykaz rzeczowy wykonanych zadań inwestycyjnych

5. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY 
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:
1. Organizacje pozarządowe (NGOs)
2. Organizacje kościelne
3. Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne, 
4. Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze
5. Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne, 

6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ
• zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług 
• dysponowaniem (zatrudnieniem) osób jako opiekunów do prowadzenia poszczególnych zajęć (sekcji) z adekwatnymi kwalifikacjami na danym stanowisku
• przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć
• efektywność i racjonalność wydatkowanych środków na poszczególne zadania 
• w przypadku zadań inwestycyjnych elementy wyposażenia powinny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującym prawem



Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty:

• Przedstawiony program zajęć dla dzieci i młodzieży
• CV personelu mającego realizować usługę z poświadczonymi kwalifikacjami
• Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim pomieszczeniem do prowadzenia zajęć (w przypadku gdy pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia w innym, niż udostępnionym przez gminę)
• Certyfikaty bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującym prawem na poszczególne elementy wyposażenia 

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

SKŁADANIE OFERT
a) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy w Strzegowie przy ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, pokój nr 1 (Sekretariat) w terminie do 12.11.2008r. (decyduje data wpływu do Urzędu)
b) Oferta będzie ważna przez 21 dni od daty określonej w pkt. a)
c) Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem 
„Oferta na świadczenie usług: [tytuł usługi taki jak w pkt. 4]”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

OCENA OFERT
1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:
a. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6
b. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert). 
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.
c. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne), 
2. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu (xx) tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń. 
3. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu. 
4. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia. 




8. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Bożeną Robakiewicz Urząd Gminy w Strzegowie pok. 14, Tel 023 679 40 60 wew.23, fax. 023 679 40 47, e-mail: strzegowo@bazagmin.pl

9. ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz Oferty
2. Wzór Umowy
3. Wzór Sprawozdania
4. Wzór Porozumienia

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Bożena Robakiewicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 października 2008 14:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Piotr Dudziński
Ilość wyświetleń: 7144
22 października 2008 14:51 (Piotr Dudziński) - Dodanie załącznika.
22 października 2008 14:51 (Piotr Dudziński) - Dodanie załącznika.
22 października 2008 14:50 (Piotr Dudziński) - Dodanie załącznika.