341- 1/09
Niedzbórz, 14.01.2009 r.
Wszyscy uczestnicy
postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę lekkiego oleju opałowego dla potrzeb Szkoły Podstawowej w Niedzborzu.
Na podstawie art. 38 ust 4 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058.) Szkoła Podstawowa w Niedzborzu dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Załącznik - SIWZ po zmianie;
Załącznik – druk oferty po zmianie;
Załącznik – projekt umowy po zmianie.
Dyrektor Szkoły
/-/ Joanna Katarzyna Zalewska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo