Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO - Zakup sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć, na potrzeby realizacji projektu systemowego pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – „Moja przyszłość”



ZAPYTANIE OFERTOWE

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO

 

Nazwa zamówienia:

Zakup sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć, na potrzeby realizacji projektu systemowego pn. Wyrównywanie szans  edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – „Moja przyszłość”

 

INFORMACJE OGÓLNE :

1. Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu (30 000,00 euro) stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) określonego w art. 4 pkt. 8.

2. Składając ofertę, wykonawca uznaje i akceptuje w pełni wszystkie warunki postawione w niniejszym  zapytaniu ofertowym.

 3.  Od wykonawcy oczekuje się dokładnego zapoznania się i przestrzegania wszystkich instrukcji i warunków zawartych w niniejszym zapytaniu. 

 4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować:

    Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo.

 

Strzegowo dnia 09.12.2014 r.

 

Z A T W I E R D Z A M:

Wójt Gminy Strzegowo

/-/ Wiesław Zalewski


Nazwa oraz adres zamawiającego.

Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, 

tel. 023 6794004, fax. 023 6794047

http://www.strzegowo.pl

e-mail: ug@strzegowo.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600

NIP: 5691759048

REGON: 130378440

 

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa 4 komputerów przenośnych (laptopów) na potrzeby realizacji przez Gminę Strzegowo projektu systemowego pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – „Moja przyszłość” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych

 

Wymagania w zakresie innych cech:

1) komputery i pozostałe urządzenia muszą być fabrycznie nowe,

2) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania,

3) W zakresie oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać ustawy o prawie autorskim i o prawach pokrewnych.

4) Do oferowanego sprzętu należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim, listy punktów serwisowych, nośniki ze sterownikami oprogramowania oraz karty gwarancyjne. Jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż polski, wówczas należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.

5) Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy sprzętu wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego, wniesienia sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca wykona powyższe czynności na własny koszt.

6) Komputery przenośne zostaną dostarczone zamawiającemu z zainstalowanym oprogramowaniem (gotowe do pracy) zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznikiem Nr 2 do zapytania ofertowego

7) Odbiór komputerów przenośnych i stacjonarnych nastąpi po całkowitym dostarczeniu i zainstalowaniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

 Produkty muszą spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem.

 Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano nazwy zwyczajowe lub produkty konkretnych producentów, to nie mają one na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i określenie cech technicznych.

 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne winien wykazać, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnianie opisywanych wymagań.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

30213100-6 – Komputery przenośne.

Termin wykonania zamówienia: data zakończenia 30.12.2014 r. 

 

Opis sposobu przygotowania oferty:

Wykonawca może złożyć na dane zamówienie tylko jedną ofertę wg wzoru określonego w załączniku nr 1.

Oferta musi być podpisana (czytelnie lub  z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną.

Ofertę należy złożyć w zamkniętym nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie i zaadresować w następujący sposób:

 

Urząd Gminy w Strzegowie, 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32

Oferta w postępowaniu na zadanie: Zakup sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć, na potrzeby realizacji projektu systemowego pn. Wyrównywanie szans  edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – „Moja przyszłość”

Nie otwierać przed 17.12.2014 r. godz. 1315

 

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 17.12.2014 r. do godz. 1300.

Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci bez otwierania po upływie terminu składania ofert.

UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.12.2014 r. o godz. 1315 w pokoju Nr 9 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Strzegowie 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32.

Otwarcie ofert będzie jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.

W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle na jego pisemny wniosek, informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ich ceny.

Podczas otwarcia ofert zamawiający poda, nazwy (firmę) oraz adres wykonawców, których oferta będzie otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty.

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia. Sposób wypełnienia oferowanej ceny określa formularz – załącznik nr 1.

Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia (np. transport, montaż, szkolenie itp.).

Oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty dokona komisja na podstawie analizy dokumentów złożonych w ofertach.

Członkowie Komisji ocenią poszczególne oferty kierując się kryterium :

Najniższa cena - 100 %

Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

                                                   cena najniższa

punktacja badanej oferty =    -----------------------     x 100

                                                 cena badanej oferty

 

Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zapytania.

 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,

b) zostanie złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,

c) zostanie złożona po terminie składania ofert,

d)  będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

e) Wykonawca nie przedłoży wymaganych dokumentów.

 

Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdy Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Oferentem stało się niemożliwe z innych przyczyn.

Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami:

Asystent Koordynatora Katarzyna Stachowicz , Tel 23 6794017

Bożena Robakiewicz – tel. 236794004 w.18

Na ofertę powinny składać następujące dokumenty:

1/ formularz oferty,

2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Załączniki:

Załącznik Nr 1- Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik Nr 3 – Projekt umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 grudnia 2014 14:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Damian Sobiecki
Ilość wyświetleń: 2643
09 grudnia 2014 14:36 (Damian Sobiecki) - Opublikowanie dokumentu.
09 grudnia 2014 14:36 (Damian Sobiecki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3__projekt_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
09 grudnia 2014 14:34 (Damian Sobiecki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2__szczegolowy_opis_przedmiotu_zamowienia.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)