Strzegowo, dnia 11 grudnia 2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 30.000 EURO
(art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn.zm.) na zakup i dostawę materiałów edukacyjnych , na potrzeby realizacji projektu systemowego pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – „Moja przyszłość” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych
I. Zamawiający
Gmina Strzegowo
ul. Plac Wolności 32
06-445 Strzegowo
Tel./fax 23 67 94 060
II. Tryb udzielenia zamówienia
ZAPYTANIE OFERTOWE dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 EURO
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów edukacyjnych na potrzeby realizacji przez Gminę Strzegowo projektu systemowego pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – „Moja przyszłość” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy edukacyjnych.
Termin realizacji do 30.12.2014 na podstawie podpisanej umowy.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zestaw 1 SP w Strzegowie
Lp. |
Nazwa |
Opis produktu |
ilość |
1 |
Plansze Interaktywne 2.0 CD-ROOM |
Plansze interaktywne z matematyki dla szkoły podstawowej to program komputerowy składający się z kilkudziesięciu plansz interaktywnych. Zawarte w nim treści edukacyjne zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową do nauczania MATEMATYKI w klasach 4 - 6 szkoły podstawowej. Materiał podzielono na następujące tematy: "Liczby naturalne", "Liczby całkowite", "Ułamki zwykłe", "Ułamki dziesiętne", "Procenty", "Algebra", "Figury płaskie", "Bryły", "Obliczenia praktyczne". Plansze składają się z animacji, dźwiękowych komentarzy oraz z testów. Dodatkowe narzędzia multimedialne tj.: możliwość wyłączania tekstów, dopisywania komentarzy na planszach, podkreślania wybranych treści oraz zaznaczania lub zakrywania dowolnych elementów znajdujących się na planszy, umożliwiają nauczycielowi przeprowadzenie ciekawej i interaktywnej lekcji. Do pakietu dołączony jest opis poszczególnych tematów lekcji, przy których plansza może stanowić pomoc dla nauczyciela. Narzędzie testowe, zawiera około 150 pytań testowych jednokrotnego wyboru i pozwala na jednoczesne rozwiązywanie testu przez całą klasę. Program jest przeznaczony przede wszystkim do użytku w szkole, gdzie może stanowić ciekawą pomoc dydaktyczną dla nauczycieli do przeprowadzenia zajęć lekcyjnych. |
1 |
2 |
Zestaw 8 brył 2w1 rozkładanych |
Zestaw 8 "otwartych" brył geometrycznych (h=8 cm) wykonanych z przezroczystego plastiku: stożek, walec, sześcian, prostopadłościan, graniastosłupy prawidłowe - trójkątny i sześciokątny, ostrosłupy prawidłowe - trójkątny i czworokątny. Wszystkie bryły można napełniać płynem lub materiałem sypkim w celu porównywania objętości. Wszystkie posiadają kolorowe siatki, które wsuwa się w środek transparentnych elementów zestawu. Zestaw wielofunkcyjny prezentujący bryły jednocześnie w trzech i w dwóch wymiarach. |
1 |
3 |
Łamigłówki logiczne i inne. Tomy 1oraz 2 |
Opis: Seria łamigłówki to gwarancja przyjemnego spędzania czasu. Pomaga rozwijać umiejętności logicznego myślenia, jest źródłem ciekawych zadań i pomysłów na kółko matematyczne. Stron 176 |
1komplet Tom I i II |
4 |
Parki narodowe i inne formy ochrony przyrody w Polsce. Interaktywny atlas i przewodnik po polskich parkach narodowych na CD |
Treść podzielona jest na trzy części: 1. Moduł poglądowy, zawierający następujący materiał dydaktyczny: a) przedstawienie najważniejszych form ochrony przyrody w Polsce, ich definicje i rozróżnienie; b) zasady zachowywania się i ograniczenia w obrębie różnych obszarów chronionych, znaczenie tablic informacyjnych i znaków zakazów; c) opis poszczególnych parków narodowych, ich historii, położenia, najważniejszych walorów i chronionych gatunków; d) projektowane parki narodowe – gdzie i dlaczego powinny powstać; e) interaktywny mini-atlas z zaznaczonymi parkami narodowymi, ich otulinami, parkami krajobrazowymi, rezerwatami biosfery MAB, obiektami wpisanymi na listę światowego dziedzictwa UNESCO; 2. Moduł atlasowy i ćwiczeniowy, zawierający pakiet interaktywnych map ćwiczeniowych oraz serię ćwiczeń i quizów na temat różnych form ochrony przyrody w Polsce przygotowanych do użycia na sprzęcie audiowizualnym. Dzięki funkcjonalności kreatora map, czyli systemowi niezależnego, warstwowego wyświetlania elementów, użytkownik sam komponuje mapę ćwiczeniową korzystając z kilkudziesięciu możliwych kombinacji układu treści. Legenda stanowi jednocześnie menu kreatora mapy, pokazując które warstwy są aktualnie wyświetlane. 3. Moduł obudowy metodycznej, zawierający opis atlasu i przewodnika, wskazówki metodyczne, przykładowe scenariusze lekcji. Atlas zgodny jest nową podstawą programową i posiada pozytywne oceny metodyków nauczania przyrody, biologii i geografii. Jest kompatybilny z każdym programem nauczania i podręcznikiem opartym na nowej podstawie programowej |
1 |
5 |
Atlas parków narodowych red. Monika Karolczuk-Kędzierska Wydawnictwo: Kluszczyński |
Album łączy wyczerpujące informacje o najpiękniejszych regionach naszego kraju i miejscach, które zachowały swój dziewiczy charakter, z zachwycającymi zdjęciami przyrodniczymi. |
4 |
6 |
EduROM Szkoła podstawowa -Przyroda dla klasy 4 5 6 |
Multimedialna baza wiedzy to najbogatszy i najobszerniejszy na rynku program komputerowy. Wykorzystane w nim ciekawe animacje, trójwymiarowe prezentacje i filmy wideo. Zakres zagadnień: krajobraz najbliższej okolicy, powietrze, woda na ziemi, skały, minerały, gleby, fauna i flora, człowiek i środowisko, atmosfera i klimat
|
1 |
7 |
Speaker’s box-zachęta do mówienia |
Speaker's Box - zachęta do mówienia, w zestawie: 86 dwustronnych kartoników (z jednej strony fotografia i tekst, z drugiej sam tekst)+14 kartoników blanko "Speakers Box" to gra polegająca na rozwijaniu wypowiedzi ustnej. Dzieci sięgają do pudełka i losują kartę. Teraz wystarczy rozwinąć w ustnej wypowiedzi wątek z wybranej strony karty. Dwustronna karta motywuje do wypowiedzi dzieci o różnym poziomie opanowania języka, co pozwala różnicować trudność zadania. Z jednej strony karty znajduje się fotografia i krótki tekst, natomiast na odwrocie - dłuższy tekst bez zdjęcia. Karty pogrupowane są w różne zagadnienia, co wyróżnione jest kolorem oblamówki: podejmowanie decyzji, opisywanie zdjęcia, ulubione rzeczy lub podawanie instrukcji. |
1 |
8 |
Plakaty SmartTalk- Home & Family |
Plakaty pozwalają utrwalać słownictwo w drodze czytania i podpisywania. Każdy zestaw zawiera 8 dwustronnych plakatów: z jednej strony fotografie i podpisy, a z drugiej - tylko fotografie, gotowe do nazywania przez uczniów. |
1 |
9 |
Zestaw angielskie czasowniki + rzeczowniki
|
Zestaw zawiera kartoniki z ilustracjami przedmiotów, zwierząt i pożywienia, które należy przyporządkować odpowiadającym podpisom w języku angielskim. Doskonała pomoc do wprowadzania i powtarzania słownictwa w zakresie rzeczowników. Karty można wykorzystać do przeprowadzania zabaw językowych. Układanie kart utrwala prawidłową pisownię wyrazów. |
1 |
10 |
Papier kserograficzny |
Papier kserograficzny Forma t A4 |
18 ryz |
Zestaw 2 Gimnazjum w Strzegowie
Lp. |
Nazwa |
Opis przedmiotu |
ilość |
1 |
Matematyka plansze interaktywne 2.0 |
Plansze interaktywne z matematyki dla Gimnazjum to program komputerowy składający się z kilkudziesięciu plansz interaktywnych. Zawarte w nim treści edukacyjne zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową do nauczania matematyki w Gimnazjum. Materiał podzielono na następujące działy: "System rzymski", "Dziesiętny system liczbowy", "Ułamki zwykłe", "Działania na liczbach wymiernych", "Potęgowanie", "Pierwiastki kwadratowe i sześcienne", "Procenty", "Układ współrzędnych", "Wielościany", "Bryły", "Wyrażenia algebraiczne", "Równania pierwszego stopnia", "Proporcje". Plansze składają się z animacji, dźwiękowych komentarzy oraz z testów. Towarzyszą im także dodatkowe narzędzia multimedialne. Dopisywanie komentarzy, możliwość podkreślania wybranych treści oraz zaznaczania lub zakrywania dowolnych elementów znajdujących się na planszy, umożliwia nauczycielowi przeprowadzenie ciekawej i interaktywnej lekcji. Do pakietu dołączony jest opis poszczególnych tematów lekcji, przy których plansza może stanowić pomoc dla nauczyciela. Narzędzie testowe, zawiera około 150 pytań jednokrotnego wyboru i pozwala na jednoczesne rozwiązywanie testu przez całą klasę. Program jest przeznaczony przede wszystkim do użytku w szkole, gdzie może stanowić ciekawą pomoc dydaktyczną dla nauczycieli do przeprowadzenia zajęć lekcyjnych. Zalecane jest wyświetlanie programu poprzez rzutnik multimedialny, a korzystanie z programu w połączeniu z tablicą interaktywną dodatkowo wzbogaca lekcję.
|
1 |
2 |
EduROM-Matematyka dla Gimnazjum |
EduROM Multimedialna baza wiedzy- Matematyka to edukacyjny program komputerowy obejmujący materiały nauczania matematyki w Gimnazjum. Materiał dydaktyczny zawarty jest na 4 płytach CD-ROM, zawiera filmy video i animacje, a także testy i specjalne programy narzędziowe, takie jak: kalkulator, biogramy, definicje, twierdzenia matematyczne
Treść podzielona jest na trzy części: 1. Moduł poglądowy, zawierający następujący materiał dydaktyczny: a) przedstawienie najważniejszych form ochrony przyrody w Polsce, ich definicje i rozróżnienie; b) zasady zachowywania się i ograniczenia w obrębie różnych obszarów chronionych, znaczenie tablic informacyjnych i znaków zakazów; c) opis poszczególnych parków narodowych, ich historii, położenia, najważniejszych walorów i chronionych gatunków; d) projektowane parki narodowe – gdzie i dlaczego powinny powstać; e) interaktywny mini-atlas z zaznaczonymi parkami narodowymi, ich otulinami, parkami krajobrazowymi, rezerwatami biosfery MAB, obiektami wpisanymi na listę światowego dziedzictwa UNESCO; 2. Moduł atlasowy i ćwiczeniowy, zawierający pakiet interaktywnych map ćwiczeniowych oraz serię ćwiczeń i quizów na temat różnych form ochrony przyrody w Polsce przygotowanych do użycia na sprzęcie audiowizualnym. Dzięki funkcjonalności kreatora map, czyli systemowi niezależnego, warstwowego wyświetlania elementów, użytkownik sam komponuje mapę ćwiczeniową korzystając z kilkudziesięciu możliwych kombinacji układu treści. Legenda stanowi jednocześnie menu kreatora mapy, pokazując które warstwy są aktualnie wyświetlane. 3. Moduł obudowy metodycznej, zawierający opis atlasu i przewodnika, wskazówki metodyczne, przykładowe scenariusze lekcji. Atlas zgodny jest nową podstawą programową i posiada pozytywne oceny metodyków nauczania przyrody, biologii i geografii. Jest kompatybilny z każdym programem nauczania i podręcznikiem opartym na nowej podstawie programowej |
1 |
3 |
Atlas parków narodowych red. Monika Karolczuk-Kędzierska Wydawnictwo: Kluszczyński |
Album łączy wyczerpujące informacje o najpiękniejszych regionach naszego kraju i miejscach, które zachowały swój dziewiczy charakter, z zachwycającymi zdjęciami przyrodniczymi. |
1 |
4 |
Parki Narodowe Polski Joanna Włodarczyk Wydawnictwo: Arti |
Album zawiera opis wszystkich parków krajobrazowych w Polsce. |
4 |
5 |
Create a prompt- kreatywne tematy do wypowiedzi |
Książeczki posiadają polecenie główne np. "Describe a day when" oraz dwie grupy ruchomych zakładek (po 6 w każdej). Wystarczy przekładać zakładki i uczeń tworzy własny, często bardzo zabawny temat do wypowiedzi. Np. "Describe a day when... a cow fell from the sky", "... a cow talked to you", "... a cow taought you to dance". Książeczki można wykorzystać zarówno do wypowiedzi pisemnych, jak i ustnych. |
1 |
6 |
Writers Block-fiszki tematyczne do wypowiedzi |
Wylosowana fiszka z pudełka zachęca do wypowiedzi ustnej lub pisemnej. Na karteczkach zamieszczono 150 inspiracji w formie zadań lub fotografii. Kolor obramówki wskazuje dziedzinę: język, matematyka, przyroda, stosunki społeczne |
1 |
7 |
Kostki do konwersacji,6szt |
Pobudź wyobraźnię oraz ćwicz umiejętność tworzenia historii za pomocą tych kolorystycznie oznakowanych kostek z trwałej i estetycznej pianki. W zestawie po dwie kostki określające postać, miejsce oraz zdarzenie. Uczniowie rzucają wszystkimi kostkami jednocześnie, a następnie dobierają i wymieniają postacie, miejsca oraz zdarzenie - aby dać początkowy wątek własnym opowiadaniom. |
1 |
8 |
Kostki do układania opowiadań,6szt |
Pobudź wyobraźnię oraz ćwicz umiejętność tworzenia historii za pomocą tych kolorystycznie oznakowanych kostek z trwałej i estetycznej pianki. W zestawie po dwie kostki określające postać, miejsce oraz zdarzenie. Uczniowie rzucają wszystkimi kostkami jednocześnie, a następnie dobierają i wymieniają postacie, miejsca oraz zdarzenie - aby dać początkowy wątek własnym opowiadaniom. |
1 |
9 |
Pojemniki próżniowe Z DOBREJ JAKOŚCI POMPKĄ , KONIECZNIE PROSTOKĄTNE I PRZEZROCZYSTE!!! INACZEJ NIE NADAJĄ SIĘ DO DOŚWIADCZEŃ !!!! |
Pojemniki próżniowe 4szt. (1x pojemnik próżniowy 0,5l, 1x pojemnik próżniowy 1,3l, 1x pojemnik próżniowy 1,5l, 1x pojemnik próżniowy 2,7l), 1x pompka próżniowa Informacje dodatkowe: Pojemność: 0,5 l, Pojemność: 1,3 l, Pojemność: 1,5 l Pojemność: 2,7 l Wysokość: 8,5 cm ,Wysokość: 18 cm , Wysokość: 9,5 cm , Wysokość: 13 cm Szerokość: 10,5 cm , Szerokość: 10,5 cm , Szerokość: 26 cm , Szerokość: 26 cm Głębokość: 10,5 cm , Głębokość: 10,5 cm , Głębokość: 15,5 cm , Głębokość: 15,5 cm Zestaw zawiera: • 1x pojemnik próżniowy 0,5l • 1x pojemnik próżniowy 1,3l • 1x pojemnik próżniowy 1,5l • 1x pojemnik próżniowy 2,7l • 1x pompka próżniowa( Vacuum) |
1 |
10 |
Potrójne wahadło |
Duża, demonstracyjna pomoc o ciekawej budowie – wysoki statyw (1 metr, skalowany) zakończony jest metalowym wysięgnikiem (28 cm), na którym zawieszone są na długich linkach trzy różne kule (średnica 2,5 cm) wykonane z drewna, metalu i stali. Wahadła można wprawiać w ruch niezależnie od siebie oraz dokonywać obserwacji i obliczeń |
1 |
11 |
Przyrząd do badania zderzeń |
Pomoc składa się z wygiętego toru długości ok. 25 cm mocowanego do brzegu stołu/ławki oraz 3 kulek o średnicy ok. 12 mm. Doświadczenie polega na umieszczeniu jednej kulki na poziomym odcinku toru i swobodnym puszczaniu drugiej kulki ze szczytu toru – następuje zderzenie i przemiana energii w jego trakcie. Pomoc może być także wykorzystywana do porównywania skutków zderzeń elastycznych i nieelastycznych. |
1 |
12 |
4 paski wskaźnikowe pH ( 0-14 ) |
Paski (papierki) wskaźnikowe, wielopunktowe, do oznaczania poziomu pH (czułość 1,0 pH) sprzedawane w opakowaniach po 100 sztuk. |
1 opakowanie (100 sztuk) |
13 |
Zestaw demonstracyjny do elektrolizy |
Wykonany z odpornego tworzywa, na podstawie, na której znajdują się gniazda połączeniowe (do odłączania przewodów z wtykami bananowymi 4 mm). Pojemnik, w którym umieszczane są elektrody powinien być transparentny (h ok.8 cm, średnica ok. 10 cm), tak, aby dobrze widoczny był przeprowadzany proces elektrolizy. Wysokość całego zestawu ok. 14 cm – 20cm |
1 |
14 |
Cylinder miarowy (borokrzemian.), 250 ml |
Cylinder miarowy 250 ml ułatwiający pomiar areometrami, precyzyjne odmierzanie ilości płynów, sporządzanie roztworów . |
2 |
15 |
Przewody do piętrowego dołączania z wtykami bananowymi(4mm) - 50cm |
Przewody długości 50 cm z wtykami bananowymi (4 mm) pozwalające na przyłączanie wielu przewodów (piętrowo) do jednego punktu. |
1 komplet |
16 |
Papier kserograficzny |
Papier kserograficzny Format A4 |
12 ryz |
Zestaw 3 SP w Dąbrowie
Lp. |
Nazwa pomocy dydaktycznej |
Opis |
ilość |
1 |
Parki narodowe i inne formy ochrony przyrody w Polsce. Interaktywny atlas i przewodnik po polskich parkach narodowych na CD |
Treść podzielona jest na trzy części: 1. Moduł poglądowy, zawierający następujący materiał dydaktyczny: a) przedstawienie najważniejszych form ochrony przyrody w Polsce, ich definicje i rozróżnienie; b) zasady zachowywania się i ograniczenia w obrębie różnych obszarów chronionych, znaczenie tablic informacyjnych i znaków zakazów; c) opis poszczególnych parków narodowych, ich historii, położenia, najważniejszych walorów i chronionych gatunków; d) projektowane parki narodowe – gdzie i dlaczego powinny powstać; e) interaktywny mini-atlas z zaznaczonymi parkami narodowymi, ich otulinami, parkami krajobrazowymi, rezerwatami biosfery MAB, obiektami wpisanymi na listę światowego dziedzictwa UNESCO; 2. Moduł atlasowy i ćwiczeniowy, zawierający pakiet interaktywnych map ćwiczeniowych oraz serię ćwiczeń i quizów na temat różnych form ochrony przyrody w Polsce przygotowanych do użycia na sprzęcie audiowizualnym. Dzięki funkcjonalności kreatora map, czyli systemowi niezależnego, warstwowego wyświetlania elementów, użytkownik sam komponuje mapę ćwiczeniową korzystając z kilkudziesięciu możliwych kombinacji układu treści. Legenda stanowi jednocześnie menu kreatora mapy, pokazując które warstwy są aktualnie wyświetlane. 3. Moduł obudowy metodycznej, zawierający opis atlasu i przewodnika, wskazówki metodyczne, przykładowe scenariusze lekcji. Atlas zgodny jest nową podstawą programową i posiada pozytywne oceny metodyków nauczania przyrody, biologii i geografii. Jest kompatybilny z każdym programem nauczania i podręcznikiem opartym na nowej podstawie programowej |
1 |
2 |
Atlas parków narodowych red. Monika Karolczuk-Kędzierska Wydawnictwo: Kluszczyński |
Album łączy wyczerpujące informacje o najpiękniejszych regionach naszego kraju i miejscach, które zachowały swój dziewiczy charakter, z zachwycającymi zdjęciami przyrodniczymi. |
4 |
3 |
EduROM Szkoła podstawowa -Przyroda dla klasy 4 5 6 |
Multimedialna baza wiedzy to najbogatszy i najobszerniejszy na rynku program komputerowy. Wykorzystane w nim ciekawe animacje, trójwymiarowe prezentacje i filmy wideo. Zakres zagadnień: krajobraz najbliższej okolicy, powietrze, woda na ziemi, skały, minerały, gleby, fauna i flora, człowiek i środowisko, atmosfera i klimat |
1 |
4 |
Speaker’s box-zachęta do mówienia |
Speaker's Box - zachęta do mówienia, w zestawie: 86 dwustronnych kartoników (z jednej strony fotografia i tekst, z drugiej sam tekst)+14 kartoników blanko "Speakers Box" to gra polegająca na rozwijaniu wypowiedzi ustnej. Dzieci sięgają do pudełka i losują kartę. Teraz wystarczy rozwinąć w ustnej wypowiedzi wątek z wybranej strony karty. Dwustronna karta motywuje do wypowiedzi dzieci o różnym poziomie opanowania języka, co pozwala różnicować trudność zadania. Z jednej strony karty znajduje się fotografia i krótki tekst, natomiast na odwrocie - dłuższy tekst bez zdjęcia. Karty pogrupowane są w różne zagadnienia, co wyróżnione jest kolorem oblamówki: podejmowanie decyzji, opisywanie zdjęcia, ulubione rzeczy lub podawanie instrukcji. |
1 |
5 |
Plakaty SmartTalk- Home & Family |
Plakaty pozwalają utrwalać słownictwo w drodze czytania i podpisywania. Każdy zestaw zawiera 8 dwustronnych plakatów: z jednej strony fotografie i podpisy, a z drugiej - tylko fotografie, gotowe do nazywania przez uczniów. |
1 |
6 |
Zestaw angielskie czasowniki + rzeczowniki |
Zestaw zawiera kartoniki z ilustracjami przedmiotów, zwierząt i pożywienia, które należy przyporządkować odpowiadającym podpisom w języku angielskim. Doskonała pomoc do wprowadzania i powtarzania słownictwa w zakresie rzeczowników. Karty można wykorzystać do przeprowadzania zabaw językowych. Układanie kart utrwala prawidłową pisownię wyrazów. |
1 |
7 |
Sprawdzian szóstoklasisty z matematyki od 2015r. – zbiór zadań - Autorzy: Halina Murawska, Elżbieta Wilińska |
Książka jest zbiorem zadań opracowanych pod kątem nowego sprawdzianu (od roku 2015 wszyscy uczniowie klas szóstych będą przystępowali do sprawdzianu szóstoklasisty według nowej formuły) i spełnia warunki: I. Odpowiada wymaganiom z podstawy programowej. W każdym rozdziale znajdują się zestawy zadań różnych typów: • zadania wielokrotnego wyboru, • zadania na dobieranie, • zadania z luką, • zadania "wybór z uzasadnieniem", • zadania otwarte krótkiej i rozszerzonej odpowiedzi; II. testy podsumowujące z zadaniami różnego typu; III. odpowiedzi do zadań zamkniętych i otwartych; IV. zawiera podstawę programową z matematyki do szkoły podstawowej dla I i II etapu edukacyjnego. |
16 |
8 |
Flip – gra dydaktyczna - ułamki |
Gra do utrwalania zapisu ułamków zwykłych - do zastosowania w nauce szkolnej, terapii pedagogicznej, a także do zabawy z dzieckiem w domu. Zaletą gry są trzy talie kart o różnym stopniu trudności, a każda talia przeznaczona jest dla grupy 2-8 graczy. Gra należy do serii gier FLIP, które wspaniale wspomagają naukę szkolną, doskonalą zdolność spostrzegania i kojarzenia. Wymagają szybkiego refleksu i dobrej znajomości podstaw zagadnienia objętego daną grą. Zastosowanie: • ilustrowanie ułamków w różnych aspektach (powierzchnia i objętość) • utrwalanie zapisu ułamka zwykłego i jego ilustracji • skracanie i rozszerzanie ułamków • spostrzeganie i refleks • nauka w formie atrakcyjnej zabawy Zawartość: • 3 talie po 60 kart każda, łącznie 180 kart • wymiar karty 6 x 9 cm • karty wykonane z trwałej, laminowanej tektury / każda talia posiada odrębny kolor na rewersie (co ułatwia sortowanie) • każda talia umieszczona w odrębnym pudełeczku z przeźroczystego tworzywa • 3 drewniane kostki z oczkami 1-6
• całość umieszczona w estetycznym i trwałym pudełku z solidnego kartonu |
2 |
9 |
Papier kserograficzny |
Papier kserograficzny A4 |
18 ryz |
Zestaw 4 SP w Niedzborzu
Lp. |
Nazwa |
Opis przedmiotu |
ilość |
1 |
Parki narodowe i inne formy ochrony przyrody w Polsce. Interaktywny atlas i przewodnik po polskich parkach narodowych na CD |
Treść podzielona jest na trzy części: 1. Moduł poglądowy, zawierający następujący materiał dydaktyczny: a) przedstawienie najważniejszych form ochrony przyrody w Polsce, ich definicje i rozróżnienie; b) zasady zachowywania się i ograniczenia w obrębie różnych obszarów chronionych, znaczenie tablic informacyjnych i znaków zakazów; c) opis poszczególnych parków narodowych, ich historii, położenia, najważniejszych walorów i chronionych gatunków; d) projektowane parki narodowe – gdzie i dlaczego powinny powstać; e) interaktywny mini-atlas z zaznaczonymi parkami narodowymi, ich otulinami, parkami krajobrazowymi, rezerwatami biosfery MAB, obiektami wpisanymi na listę światowego dziedzictwa UNESCO; 2. Moduł atlasowy i ćwiczeniowy, zawierający pakiet interaktywnych map ćwiczeniowych oraz serię ćwiczeń i quizów na temat różnych form ochrony przyrody w Polsce przygotowanych do użycia na sprzęcie audiowizualnym. Dzięki funkcjonalności kreatora map, czyli systemowi niezależnego, warstwowego wyświetlania elementów, użytkownik sam komponuje mapę ćwiczeniową korzystając z kilkudziesięciu możliwych kombinacji układu treści. Legenda stanowi jednocześnie menu kreatora mapy, pokazując które warstwy są aktualnie wyświetlane. 3. Moduł obudowy metodycznej, zawierający opis atlasu i przewodnika, wskazówki metodyczne, przykładowe scenariusze lekcji. Atlas zgodny jest nową podstawą programową i posiada pozytywne oceny metodyków nauczania przyrody, biologii i geografii. Jest kompatybilny z każdym programem nauczania i podręcznikiem opartym na nowej podstawie programowej |
1 |
2 |
Atlas parków narodowych red. Monika Karolczuk-Kędzierska Wydawnictwo: Kluszczyński |
Album łączy wyczerpujące informacje o najpiękniejszych regionach naszego kraju i miejscach, które zachowały swój dziewiczy charakter, z zachwycającymi zdjęciami przyrodniczymi. |
4 |
3 |
EduROM Szkoła podstawowa -Przyroda dla klasy 4 5 6 |
Multimedialna baza wiedzy to najbogatszy i najobszerniejszy na rynku program komputerowy. Wykorzystane w nim ciekawe animacje, trójwymiarowe prezentacje i filmy wideo. Zakres zagadnień: krajobraz najbliższej okolicy, powietrze, woda na ziemi, skały, minerały, gleby, fauna i flora, człowiek i środowisko, atmosfera i klimat |
1 |
4 |
Speaker’s box-zachęta do mówienia |
Speaker's Box - zachęta do mówienia, w zestawie: 86 dwustronnych kartoników (z jednej strony fotografia i tekst, z drugiej sam tekst)+14 kartoników blanko "Speakers Box" to gra polegająca na rozwijaniu wypowiedzi ustnej. Dzieci sięgają do pudełka i losują kartę. Teraz wystarczy rozwinąć w ustnej wypowiedzi wątek z wybranej strony karty. Dwustronna karta motywuje do wypowiedzi dzieci o różnym poziomie opanowania języka, co pozwala różnicować trudność zadania. Z jednej strony karty znajduje się fotografia i krótki tekst, natomiast na odwrocie - dłuższy tekst bez zdjęcia. Karty pogrupowane są w różne zagadnienia, co wyróżnione jest kolorem oblamówki: podejmowanie decyzji, opisywanie zdjęcia, ulubione rzeczy lub podawanie instrukcji. |
1 |
5 |
Plakaty SmartTalk- Home & Family |
Plakaty pozwalają utrwalać słownictwo w drodze czytania i podpisywania. Każdy zestaw zawiera 8 dwustronnych plakatów: z jednej strony fotografie i podpisy, a z drugiej - tylko fotografie, gotowe do nazywania przez uczniów. |
1 |
6 |
Zestaw angielskie czasowniki + rzeczowniki |
Zestaw zawiera kartoniki z ilustracjami przedmiotów, zwierząt i pożywienia, które należy przyporządkować odpowiadającym podpisom w języku angielskim. Doskonała pomoc do wprowadzania i powtarzania słownictwa w zakresie rzeczowników. Karty można wykorzystać do przeprowadzania zabaw językowych. Układanie kart utrwala prawidłową pisownię wyrazów. |
1 |
7 |
Sprawdzian szóstoklasisty z matematyki od 2015r. – zbiór zadań - Autorzy: Halina Murawska, Elżbieta Wilińska |
Książka jest zbiorem zadań opracowanych pod kątem nowego sprawdzianu (od roku 2015 wszyscy uczniowie klas szóstych będą przystępowali do sprawdzianu szóstoklasisty według nowej formuły) i spełnia warunki: I. Odpowiada wymaganiom z podstawy programowej. W każdym rozdziale znajdują się zestawy zadań różnych typów: • zadania wielokrotnego wyboru, • zadania na dobieranie, • zadania z luką, • zadania "wybór z uzasadnieniem", • zadania otwarte krótkiej i rozszerzonej odpowiedzi; II. testy podsumowujące z zadaniami różnego typu; III. odpowiedzi do zadań zamkniętych i otwartych; IV. zawiera podstawę programową z matematyki do szkoły podstawowej dla I i II etapu edukacyjnego. |
15 |
8 |
Flip – gra dydaktyczna - ułamki |
Gra do utrwalania zapisu ułamków zwykłych - do zastosowania w nauce szkolnej, terapii pedagogicznej, a także do zabawy z dzieckiem w domu. Zaletą gry są trzy talie kart o różnym stopniu trudności, a każda talia przeznaczona jest dla grupy 2-8 graczy. Gra należy do serii gier FLIP, które wspaniale wspomagają naukę szkolną, doskonalą zdolność spostrzegania i kojarzenia. Wymagają szybkiego refleksu i dobrej znajomości podstaw zagadnienia objętego daną grą. Zastosowanie: • ilustrowanie ułamków w różnych aspektach (powierzchnia i objętość) • utrwalanie zapisu ułamka zwykłego i jego ilustracji • skracanie i rozszerzanie ułamków • spostrzeganie i refleks • nauka w formie atrakcyjnej zabawy Zawartość: • 3 talie po 60 kart każda, łącznie 180 kart • wymiar karty 6 x 9 cm • karty wykonane z trwałej, laminowanej tektury / każda talia posiada odrębny kolor na rewersie (co ułatwia sortowanie) • każda talia umieszczona w odrębnym pudełeczku z przeźroczystego tworzywa • 3 drewniane kostki z oczkami 1-6
• całość umieszczona w estetycznym i trwałym pudełku z solidnego kartonu |
2 |
9 |
Papier kserograficzny |
Papier kserograficzny A4 |
20 ryz |
Wymagania w zakresie innych cech:
1/ Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe,
2/ Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano nazwy zwyczajowe lub produkty konkretnych producentów, to nie mają one na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i określenie cech technicznych.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne winien wykazać, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenie stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie opisywanych wymagań
IV. KRYTERIA WYBORU OFERTY:
Zamawiający dokona oceny ofert biorąc pod uwagę kryteria:
|
Waga (w % ) |
Cena |
100,00 % |
W przypadku ofert przewyższających budżet na ten cel lecz spełniających kryteria określone w zapytaniu -Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji.
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
2.1.1.1. Oferta musi zawierać obowiązkowo:
2.1.1.2. Oferta musi być przygotowana w formie pisemnej pod rygorem nieważności według wzoru załączonego do niniejszego zapytania
2.1.1.3. Oferent powinien złożyć ofertę w Sekretariacie Urzędu Gminy w Strzegowie, ul. Wyzwolenia 32; 06-445 Strzegowo. Oferta powinna być w kopercie na której znajdować się powinien numer zapytania ofertowego oraz nazwa projektu.
2.1.1.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
2.1.1.5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej.
VI. TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
Termin złożenia oferty mija 18 grudnia 2014 roku o godz. 13:00.
Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta powinna zawierać na kopercie następujące informacje:
Nadawca : (nazwa / imię i nazwisko adres Wykonawcy tel. kontaktowy) GMINA STRZEGOWO, ul. Plac Wolności 32 , 06-445 Strzegowo OFERTA NA REALIZACJĘ ZADANIA pn. zakup pomocy edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu „Moja przyszłość”
Nie otwierać przed terminem 18 grudnia 2014r. godz. 13.00
|
VII. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
VIII. POROZUMIEWANIE SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest p. Bożena Robakiewicz , Tel 23 67 94 060
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem ceny.
2. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Gminy w Strzegowie o zawarcie umowy i zastrzegamy sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Osoba wybrana do realizacji zadania zostanie telefonicznie zaproszona do podpisania umowy.
Wójt Gminy Strzegowo
/-/ Wiesław Zalewski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo