Strzegowo dn. 05.10.2018r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
do zamówienia o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu (30 000 euro) stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) określonego w art. 4 pkt. 8 ww. ustawy.
Zamawiający - Gmina Strzegowo ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo zaprasza do złożenia oferty na: dostawę sprzętu ratowniczego dla ochotniczych straży pożarnych.
Nazwa oraz adres zamawiającego.
Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo,
tel. 023 6794004, fax. 023 6794047
http://www.strzegowo.pl
e-mail: ug@strzegowo.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600
NIP: 5691759048
REGON: 130378440
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP:
1/ bosak dielektryczny –3 szt. ,
2/ detektor napięcia – 1szt.,
3/ latarka akumulatorowa – 4 szt.,
4/ nóż do cięcia pasów bezpieczeństwa – 1 szt.,
5/ osłony zabezpieczające poszkodowanego –2 szt.,
6/ piła ratownicza do szyb klejonych – 3 szt.,
7/ plandeka wielofunkcyjna do rozłożenia na ziemi narzędzi– 1 szt.,
8/ zabezpieczenia poduszki powietrznej kierowcy i pasażera – 2 szt,
9/ zbijak do szyb hartowanych – 1 szt.,
10/ zestaw pokrowców ochronnych na ostre krawędzie –1 kpl.,
11/ zestaw uniwersalnych podpór i klinów do stabilizacji pojazdów – 1 kpl.
Wymagania techniczno-użytkowe:
1/ bosak dielektryczny:
- długość po rozłożeniu – min. 180 cm,
- drążek wykonany z włókna szklanego,
- obudowa odporna na prąd o natężeniu min. 10 000 V
2/ detektor napięcia:
- detektor prądu przemiennego,
- system ostrzegania przed napięciem: świetlny i dźwiękowy,
- regulacja czułości wykrywania napięcia,
- wodoszczelny,
- wykrywanie napięcia przemiennego o częstotliwości w zakresie 20Hz do 100 Hz,
- wbudowany autotest,
- temperatura pracy: -30 do +50 [oC].
3/ latarka akumulatorowa:
- zmienny tryb oświetlenia,
- moc światła - min. 200lm,
- min. czas pracy na akumulatorze – 6h,
- wyposażona w ładowarkę,
- wyposażona w baterie,
- typ – kątowa, szperacz,
- wodoodporność klasa, co najmniej IPX4 lub IP 67,
- ruchoma głowica,
- wyposażona w klips do montowania na pasie lub do ubrania.
4/ nóż do cięcia pasów bezpieczeństwa:
- hartowane ostrze,
- dopuszcza się urządzenie wielofunkcyjne w skład którego wchodzi nóż do cięcia pasów bezpieczeństwa.
5/ osłona zabezpieczająca poszkodowanego:
- osłony wykonane z wytrzymałego tworzywa (PCV),
- poręczne gumowe uchwyty,
- w komplecie min. 2 osłony (trójkątna o powierzchni min. 0,1 m2 i prostokątna o powierzchni min. 0,2 m2).
6/ piła ratownicza do szyb klejonych:
- akumulatorowa, brzeszczotowa, posuwowa,
- wymiana ostrza bez klucza,
- długość skoku min.20 mm,
- zdolność cięcia w rurze min. 120 mm,
- zdolność ciecia w drewnie – 250 mm,
- hamulec elektryczny,
- dioda LED oświetlająca obszar roboczy,
- ładowarka,
- napięcie min. 18 V,
- dwa akumulatory litowo – jonowe o pojemności min. 5 Ah każdy,
- długość całkowita max 340 mm,
- wyposażona w ładowarkę i walizkę mieszczącą cały zestaw.
7/ plandeka wielofunkcyjna do rozłożenia na ziemi narzędzi:
- wymiary min. 2x2,5[m],
- materiał olejoodporny i odporny na uszkodzenia.
8/ zabezpieczenia poduszki powietrznej kierowcy i pasażera:
- w zestawie: min. 3 zabezpieczenie dla kierowcy o różnych średnicach i min. 1 dla pasażera,
- w zestawie torba transportowa lub pokrowiec.
9/ zbijak do szyb hartowanych:
- typ- sprężynowy,
- posiadający możliwość rozbijania hartowanych szyby o grubości 10 mm,
- dopuszcza się urządzenie wielofunkcyjne w skład którego wchodzi zbijak do szyb hartowanych.
10/ zestaw pokrowców ochronnych na ostre krawędzie:
zestaw wyposażony w co najmniej:
11/ zestaw uniwersalnych podpór i klinów do stabilizacji pojazdów
zestaw wyposażony w:
Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia winny być fabrycznie nowe.
Okres gwarancji na każdy z element przedmiotu zamówienia powinien wynosić minimum 24 miesiące.
W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi ryzyko uszkodzenia lub zagubienia sprzętu do momentu jego przekazania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru końcowego dostawy sprzętu.
Zadanie współfinansowano ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.
2. Rodzaj zamówienia – dostawy
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
35110000-8 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
35121000-8 Urządzenia ochronne
31521330-6 Przenośne lampy elektryczne na akumulatory
35820000-8 Sprzęt pomocniczy
4. Termin realizacji (wykonania) zamówienia: do dnia 30.10.2018 roku.
Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o załączony druk oferty oraz warunki umowy.
2. Cena oferty musi być podana w PLN cyframi i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
4. Cena może być tylko jedna.
5. Wykonawca określi ceny jednostkowe na wszystkie elementy zamówienia, wymienione w druku oferty.
6. Koszty dostawy sprzętu należy wkalkulować w ceny jednostkowe dostawy.
7. Wprowadzenie przez wykonawcę jakichkolwiek zmian w ilościach, określonych przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach, spowoduje odrzucenie oferty.
8. Ewentualne upusty oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w cenach jednostkowych.
9. Ostateczną cenę oferty stanowi suma wartości poszczególnych pozycji druku oferty.
10. Wszystkie ceny, określone przez wykonawcę, zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Ofertę należy sporządzić na druku stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.
Oferta musi być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia
właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę - do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty; oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub uwierzytelnioną notarialnie jego kopię. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Na ofertę powinny składać następujące dokumenty:
1/ formularz oferty,
2/ odpowiednie pełnomocnictwo (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).
Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 11.10.2018 r. do godz. 1300
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie podanym wyżej nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone wykonawcy bez ich otwierania.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie oznaczonej w następujący sposób:
„Urząd Gminy w Strzegowie, ul. Plac Wolności 32, 06 – 445 Strzegowo
Oferta w postępowaniu na dostawę sprzętu ratowniczego dla ochotniczych straży pożarnych. ”
NIE OTWIERAĆ przed dniem 11.10.2018 roku, godz. 1315”,
Na opakowaniu należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 11.10.2018 r. o godz. 1315 w siedzibie zamawiającego pokój nr 9. Otwarcie ofert będzie jawne.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,
b) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, w tym kodeksu cywilnego.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena - 100%
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium.
Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Udzielenie zamówienia możliwe jest w przypadku otrzymania co najmniej jednej ważnej oferty.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla sie od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
Unieważnienie postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się w przypadkach, gdy:
1) nie wpłynęła żadna ważna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub realizacja zamówienia nie leżą w interesie zamawiającego;
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy;
5) przed wyłonieniem wykonawcy zachodzi konieczność istotnej modyfikacji w przedmiocie zamówienia;
Postępowanie może być unieważnione bez podania przyczyny, w każdym momencie, przed otwarciem ofert.
Osoby upoważnione przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są pracownicy Urzędu Gminy w Strzegowie:
Wojciech Klimkiewicz, pok. nr 11 tel. (0 23) 6794004 wew. 18,
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
1. Formularz oferty.
2. Projekt umowy.
Wójt Gminy Strzegowo
/-/ Wiesław Zalewski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo