ZAPYTANIE OFERTOWE
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 14 000 EURO
Nazwa zamówienia:
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi Mdzewo – Mdzewko – Dąbrowa – Dalnia i budowę chodnika w ciągu drogi gminnej Dąbrowa – Dalnia
Zamawiający - Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo
zwraca się zapytaniem ofertowym o podanie ceny ryczałtowej na świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi Mdzewo – Mdzewko – Dąbrowa – Dalnia i budowę chodnika w ciągu drogi gminnej Dąbrowa – Dalnia
Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu (14 000,00 euro) stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) określonego w art. 4 pkt. 8.
Zamówienie jest współfinansowane z budżetu państwa, zadanie: „Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi Mdzewo – Mdzewko – Dąbrowa – Dalnia i budowę chodnika w ciągu drogi gminnej Dąbrowa – Dalnia” w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Narodowy program przebudowy dróg lokalnych – Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój”
Nazwa oraz adres zamawiającego.
Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo,
tel. 023 6794004, fax. 023 6794047
http://www.strzegowo.pl
e-mail: ug@strzegowo.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600
NIP: 5691759048
REGON: 130378440
Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi Mdzewo – Mdzewko – Dąbrowa – Dalnia i budowę chodnika w ciągu drogi gminnej Dąbrowa – Dalnia”.
Zadanie obejmuje:
1/ Remont drogi Mdzewo – Mdzewko – Dąbrowa - Dalnia polegająca na mechanicznym karczowaniu krzaków, czyszczeniu mechanicznym istniejącej nawierzchni drogi bitumicznej, skropleniu emulsją asfaltową i wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowych (odcinek o długości 3240 mb o grubości warstwy 4 i szerokości 3,50 m i odcinek o długości 1610 mb o grubości warstwy 3 cm i szerokości od 3,50 m do 6,00 m), wykonanie czterech przejść dla pieszych z oznakowaniem.
2/ Przebudowa zatoki autobusowej i wykonanie progu zwalniającego przy Szkole Podstawowej w Dąbrowie polegającego na czyszczeniu mechanicznym istniejącej nawierzchni, skropleniu międzywarstwowym emulsją asfaltową i wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej warstwa ścieralna grubości 3 cm - odcinek o długości ok. 40 mb i średniej szerokości 5,5 m.
3/ Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej Dąbrowa – Dalnia o nawierzchni z kostki betonowej szarej grubości 6 cm oddzielony od jezdni krawężnikiem lekkim 15x30 cm oraz 5 wjazdów do posesji z kostki betonowej kolorowej grubości 8 cm – chodnik o długości 980 mb szerokości 1,50 mb i poszerzenie istniejącej jezdni po stronie chodnika o 0,50 mb,
4/ Przebudowa drogi gminnej Dąbrowa - Dalnia i budowa chodnika w ciągu drogi gminnej Dąbrowa – Dalnia o nawierzchni z kostki betonowej szarej grubości 6 cm oddzielony od jezdni krawężnikiem lekkim 15x30 cm oraz 2 wjazdów do posesji z kostki betonowej kolorowej grubości 8 cm – chodnik o długości 130 mb szerokości 1,50 mb i poszerzenie istniejącej jezdni po stronie chodnika o 0,50 mb,
Charakterystyka inwestycji objętej przedmiotem sprawowania nadzoru inwestorskiego zawarta jest w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane „Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi Mdzewo – Mdzewko – Dąbrowa – Dalnia i budowę chodnika w ciągu drogi gminnej Dąbrowa – Dalnia” (zamieszczona na stronie internetowej, www.strzegowo.pl), stanowiącej załącznik do niniejszego zaproszenia, którą stanowią:
- dokumentacja projektowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- przedmiar robót.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 j.t. z późn. zm.)
Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego) należeć będzie w szczególności:
a) przekazanie wykonawcy robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego, placu budowy,
b) reprezentowanie Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i zgłoszeniami budowy, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
c) sprawdzanie jakości wykonywanych robot i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegnie wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
d) nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia,
e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
f) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych,
g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,
h) kontrola zgodności realizacji robót budowlanych z przedłożonym przez Wykonawcę i uzgodnionym przez Zamawiającego harmonogramem robót,
i) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót.
j) sporządzanie protokołów konieczności - jeżeli wystąpi taka potrzeba,
k) kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru,
l) pełna dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy,
m) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn,
n) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej,
o) zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie uprawnionego zastępstwa.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
Termin wykonania zamówienia: data zakończenia 31.10.2012r.
Faktyczny termin pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje okres od daty przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, do dnia protokolarnego stwierdzenia odbioru robót budowlanych.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Wykonawca może złożyć na dane zamówienie tylko jedną ofertę wg wzoru określonego w załączniku nr 1.
Oferta musi być podpisana (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną.
Ofertę należy złożyć w zamkniętym nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie i zaadresować w następujący sposób:
„Urząd Gminy w Strzegowie, 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32
Oferta w postępowaniu na zadanie: świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi Mdzewo – Mdzewko – Dąbrowa – Dalnia i budowę chodnika w ciągu drogi gminnej Dąbrowa – Dalnia”.
Nie otwierać przed 09.07.2012 r. godz. 1215”
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 09.07.2012 r. do godz. 1200.
Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci bez otwierania po upływie terminu składania ofert.
UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.07.2012 r. o godz. 1215 w pokoju Nr 9 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Strzegowie 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32.
Otwarcie ofert będzie jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle na jego pisemny wniosek, informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ich ceny.
Podczas otwarcia ofert zamawiający poda, nazwy (firmę) oraz adres wykonawców, których oferta będzie otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Wykonawca określi cenę oferty netto i brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia. Sposób wypełnienia oferowanej ceny określa formularz – załącznik nr 1.
Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia (np. wykonanie, transport, montaż itp.).
Oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty dokona komisja na podstawie analizy dokumentów złożonych w ofertach.
Członkowie Komisji ocenią poszczególne oferty kierując się kryterium :
Najniższa cena - 100 %
Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
cena najniższa
punktacja badanej oferty = ----------------------- x 100
cena badanej oferty
Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zapytania.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami:
Damian Sobiecki – tel. 236794004 w.18
Na ofertę powinny składać następujące dokumenty:
1/ formularz oferty,
2/ aktualny odpis z właściwego rejestru, a w stosunku do osób fizycznych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy.
Załączniki:
Załącznik Nr 1- Formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 – Projekt umowy
Załącznik Nr 3 - Dokumentacja projektowa,
Załącznik Nr 4 - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne,
Załącznik Nr 5 - Przedmiar robót – Kosztorys ofertowy.
Wójt Gminy Strzegowo
/-/ Wiesław Zalewski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Strzegowo