Przetargi - archiwum

ZAPYTANIE OFERTOWE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 14 000 EURO - Wykonanie tablic pamiątkowych, które będą umieszczone w miejscu realizacji inwestycji pn.: „Rozbudowa systemu gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Strzegowo”

ZAPYTANIE OFERTOWE

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 14 000 EURO

 

 

Nazwa zamówienia:

Wykonanie tablic pamiątkowych, które będą umieszczone w miejscu realizacji inwestycji pn.: „Rozbudowa systemu gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Strzegowo”

 

Zamawiający - Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo

zwraca się zapytaniem ofertowym o podanie ceny ryczałtowej na wykonanie tablic pamiątkowych, które będą umieszczone w miejscu realizacji inwestycji pn.: „Rozbudowa systemu gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Strzegowo”

 

Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu (14 000,00 euro) stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) określonego w art. 4 pkt. 8.

Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IV Środowisko, Zapobieganie Zagrożeniom i Energetyka, Działanie 4.1 Gospodarka wodno - ściekowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013. Projekt „Rozbudowa systemu gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Strzegowo”

 

Nazwa oraz adres zamawiającego.

Gmina Strzegowo, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, 

tel. 023 6794004, fax. 023 6794047

http://www.strzegowo.pl

e-mail: ug@strzegowo.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 – 1600

NIP: 5691759048

REGON: 130378440

 

Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie tablic pamiątkowych, które będą umieszczone w miejscu realizacji inwestycji pn.: „Rozbudowa systemu gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Strzegowo”.

Tablice mają mieć następujące wymiary:

1)      tablica w siedzibie beneficjenta – 1 szt., wysokość minimum 1,50 m, szerokość minimum 2,00 m. Tablica powinna być wykonane zgodnie z przykładem opisanym w  załączniku nr 2 oraz aktualnymi Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie działań informacyjno - promocyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (duża tablica).

2)      tablice przy zbiornikach na stacjach uzdatniania wody w Pokrytkach i Unierzyżu – łącznie 2 szt. Wysokość minimum 0,7 m, szerokość minimum 1,00 m. Tablice powinny być wykonane zgodnie z przykładem opisanym w  załączniku nr 3 oraz aktualnymi Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie działań informacyjno - promocyjnych w Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (mała tablica).

Aktualne Wytyczne dla beneficjentów w zakresie działań informacyjno - promocyjnych w Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 znajdują się w załączniku Nr 5. W przypadku zmiany wytycznych na stronie www.mazowia.eu należy zastosować się do znajdujących się tam wytycznych.

Układ tablicy pamiątkowej:

  • nagłówek tablicy:

Obszar nagłówka powinien zajmować 25% całkowitej powierzchni tablicy, na którym znajduje się zestawienie logotypu RPO WM. W tej części powinno pojawić się także hasło Programu: dla rozwoju Mazowsza.

  • środek tablicy:

W środkowej części tablicy należy umieścić tytuł projektu oraz informację o poziomie dofinansowania z EFRR. Na samym dole należy umieścić okres realizacji inwestycji oraz nazwę beneficjenta. Obszar środka tablicy powinien zawierać około 50% jej całkowitej powierzchni.

  • stopka tablicy:

Obszar stopki powinien zajmować co najmniej 25% całkowitej powierzchni tablicy i zawierać informację o współfinansowaniu ze środków EFRR wyrażoną w zdaniu: „Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa mazowieckiego 2007-2013”.

Duża tablica powinna być przymocowana na dwóch słupkach stalowych ocynkowanych okrągłych co najmniej Ø60 mm, nad ogrodzeniem przy budynku Urzędu Gminy w Strzegowie (wysokość ogrodzenia ok. 145 cm, słupki i przęsła ogrodzenia metalowe), konstrukcja nośna tablicy zabezpieczona materiałem antykorozyjnym.

Mała tablica powinna być przymocowana do istniejącego ogrodzenia z siatki przy zbiornikach stacji wodociągowej w Pokrytkach i Unierzyżu.

Tablice oraz konstrukcja winny być wykonane w sposób zapewniający ich trwałość i odporność na czynniki atmosferyczne.

Wykonawca zamontuje wykonane konstrukcje wraz z tablicą na terenie realizacji inwestycji, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji ostatecznej wersji tablicy i konstrukcji  przed jej wykonaniem.

 

Termin wykonania zamówienia:

Tablice pamiątkowe należy wykonać i zamontować w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w terminie 60 dni od zakończenia realizacji projektu „Rozbudowa systemu gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Strzegowo”. Termin rzeczowego zakończenia realizacji projektu to 30.06.2012 r.

 

Opis sposobu przygotowania oferty:

Wykonawca może złożyć na dane zamówienie tylko jedną ofertę wg wzoru określonego w załączniku nr 1.

Oferta musi być podpisana (czytelnie lub  z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną.

Ofertę należy złożyć w zamkniętym nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie i zaadresować w następujący sposób:

„Urząd Gminy w Strzegowie, 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32

Oferta w postępowaniu na zadanie: Wykonanie tablic pamiątkowych, które będą umieszczone w miejscu realizacji inwestycji pn.: „Rozbudowa systemu gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Strzegowo”

Nie otwierać przed 10.07.2012 r. godz. 1215

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Strzegowie pok. nr 1 (sekretariat) w terminie do dnia 10.07.2012 r. do godz. 1200.

Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci bez otwierania po upływie terminu składania ofert.

UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.07.2012 r. o godz. 1215 w pokoju Nr 9 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy w Strzegowie 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32.

Otwarcie ofert będzie jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.

W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle na jego pisemny wniosek, informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ich ceny.

Podczas otwarcia ofert zamawiający poda, nazwy (firmę) oraz adres wykonawców, których oferta będzie otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty.

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

Wykonawca określi cenę oferty netto i brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia. Sposób wypełnienia oferowanej ceny określa formularz – załącznik nr 1.

Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia (np. wykonanie, transport, montaż itp.).

Oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty dokona komisja na podstawie analizy dokumentów złożonych w ofertach.

Członkowie Komisji ocenią poszczególne oferty kierując się kryterium :

Najniższa cena - 100 %

Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

                                                   cena najniższa

punktacja badanej oferty =    -----------------------     x 100

                                                 cena badanej oferty

 

Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do zapytania.

 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami:

Damian Sobiecki – tel. 236794004 w.18

 

Na ofertę powinny składać następujące dokumenty:

1/ formularz oferty,

2/ aktualny odpis z właściwego rejestru, a w stosunku do osób fizycznych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy.

 

Załączniki:

Załącznik Nr 1- Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2- Przykład tablicy pamiątkowej w siedzibie beneficjenta

Załącznik Nr 3- Przykład tablicy pamiątkowej przy zbiornikach

Załącznik Nr 4 – Projekt umowy

Załącznik Nr 5 - Wytyczne dla beneficjentów w zakresie działań informacyjno - promocyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 czerwca 2012 14:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Damian Sobiecki
Ilość wyświetleń: 4157
29 czerwca 2012 14:11 (Damian Sobiecki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_5__wytyczne_dla_beneficjentow_w_zakresie_dzialan_informa cyjno__promocyjnych_w_ramach_regionalnego_programu_operacyjnego_wojewo dztwa_m.pdf] do dokumentu.
29 czerwca 2012 14:11 (Damian Sobiecki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4_–_projekt_umowy.pdf] do dokumentu.
29 czerwca 2012 14:10 (Damian Sobiecki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3_przyklad_tablicy_pamiatkowej_przy_zbiornikach.pdf] do dokumentu.